Kiedy niby? Poza tym, teraz też tak się potrafi zdarzyć, bo buspas kończy się dość wcześnie przed zjazdem w stronę Otwocka.osa pisze:To już było. Samochody skręcające czy też czekające na skręt z mostu Łazienkowskiego na Wał Miedzeszyński blokowały przejazd m.in. autobusom na wprost do al. Stanów Zjednoczonych.pawcio pisze:Na moje oko jechałoby się sprawniej, bo ruch autobusów nie byłby blokowany przez samochody, które wyjechały z Wisłostrady, a muszą się wbić na środkowy pas.
Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przepustowość Puławskiej sama się ograniczy - prędzej czy później lewoskrety trzeba będzie wydzielić, samochody z chodnikow zdjąć. Pomijając już nawet ustalenia polityki transportowej dla ulic dojazdowych do centrum...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeszcze ścieżkę rowerową dołóż do litanii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
@ Delwin
Z Goworka w Rakowiecką ja jadę, bo to jest teraz bardzo wygodne.
Ok 200 km dziennie blachosmrodem, szukam różnych dróżek.
Z Goworka w Rakowiecką ja jadę, bo to jest teraz bardzo wygodne.
Ok 200 km dziennie blachosmrodem, szukam różnych dróżek.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Czyli tak jak jest teraz?osa pisze:To już było. Samochody skręcające czy też czekające na skręt z mostu Łazienkowskiego na Wał Miedzeszyński blokowały przejazd m.in. autobusom na wprost do al. Stanów Zjednoczonych.pawcio pisze:Na moje oko jechałoby się sprawniej, bo ruch autobusów nie byłby blokowany przez samochody, które wyjechały z Wisłostrady, a muszą się wbić na środkowy pas.
Przeciez jak stoi sznur samochdow do zjazdu na Wal to bedzie blokował prawy pas bez wzgledu na to czy buspas jest na całym moscie czy tez konczy sie 100 m przed zjazdem na Wał.
Na moscie nie powinno byc buspasów, one tam bardziej przeszkadzają niz pomagają bo teraz dodatkowo i zupełnie niepotrzebnie samochody WJEŻDŻAjĄCE blokują autobusy.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Oglądałem animowane filmiki o przebiegu trasy Dworzec Zachodni-Wilanów. Najbardziej podoba mi się węzeł Puławska/Rakowiecka/Goworka. Pamiętam ten węzeł z czasów słusznie minionych, wtedy nie było wlotu w Waryńskiego. Teraz pytanie- jak dołożenie dwóch relacji tramwajowych wpłynie na przepustowość tego węzła, która już dziś jest przekroczona?
miłośnik 13N
Mnie niestety bardziej martwi jak szybko ten priorytet się rozjedzie ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Co po priorytecie, jak będziesz się tłukł 15 na fafnastu rozjazdach i krzyżakach. Będzie, jak na Naruto do Zawiszy- jeżeli pierwszy jedzie zgodnie ze ŚWI, drugi nie przejedzie.
miłośnik 13N
Jak się te animacje porówna z tym co jest, np. na google earth to wychodzi, że chyba któryś z budynków o kilkanaście metrów będą przesuwać
.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może projektant tam nie był, tylko dostał plany z roku 80, gdy kino Moskwa było otoczone parkiem?
miłośnik 13N
Na animacji pętli przy Muranowskiej dostrzegłem wyjazd z pętli zarówno w Andersa, jak i w Stawki; natomiast od Stawek (Stawków) wjazdu na pętle nie było.
Te animacje są coś warte gdy patrzy się na nie pod tym kątem? Czy to jednak tylko zabawa potrzebna do marketingu?
Te animacje są coś warte gdy patrzy się na nie pod tym kątem? Czy to jednak tylko zabawa potrzebna do marketingu?
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Jak najbardziej odzwierciedlają docelowy układ torowy.
Abstrahując od sensu pętli przy Muranowskiej, to samej ulicy parę metrów szerokości jakby przybyło. Ale to dość ciekawe, jaki cel ma tak długi peron i to jeszcze z dodatkową zwrotnicą (drugi zjazd z Andersa) na końcu. Owszem, umożliwi on zawrotkę ze Stawek, ale bez możliwości postoju.
I mam nadzieję, że nikt pomysłu jednego pasa do jazdy na wprost (w Stawki) w życie nie wprowadzi.
I mam nadzieję, że nikt pomysłu jednego pasa do jazdy na wprost (w Stawki) w życie nie wprowadzi.
Jest ten wjazd na pętlę tylko kawałek dalej.Wiliam pisze:Na animacji pętli przy Muranowskiej dostrzegłem wyjazd z pętli zarówno w Andersa, jak i w Stawki; natomiast od Stawek (Stawków) wjazdu na pętle nie było.
Te animacje są coś warte gdy patrzy się na nie pod tym kątem? Czy to jednak tylko zabawa potrzebna do marketingu?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Pętla na Muranowskiej całkiem zgrabnie rozwiązana i potrzebna nie tylko w sytuacjach awaryjnych czy remontowych. Za to węzeł Puławska/Goworka/Rakowiecka wyszedł iście gordyjsko. Nie wierzę, że na Goworka zmieszczą się aż 4 pasy ruchu dla wyjeżdżających z Dolnego Mokotowa. Zresztą po co. Jeśli jest miejsce, to zamiast jednego z tych pasów lepiej byłoby tu wstawić osobny tor do skrętu w prawo Goworka
pl. Unii Lubelskiej i w lewo Goworka
Puławska
Rakowiecka. Teraz wiem już, dlaczego Tramwaje Warszawskie opierają się przed uruchomieniem linii Sielce - Marszałkowska, przekonując, że rzekomo większy popyt z Gagarina będzie w kierunku Rakowieckiej i Ochoty.
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)