Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Książkowa tez regularnie potrafi zatrzymywać tramwaj bez powodu, gasnące światło przy Strefanika w momencie zamykania drzwi Młociny to też standard.
-
- Posty: 5891
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na otwarciu trasy na Nowodwory wszystko działało jak należy, a teraz powoli zaczyna być normalnie.
miłośnik 13N
Priorytet jeszcze jest na Starych Świdrach, Tarchominie i na Mehoffera. Reszta to normalne stałoczasówki a trasa na Nowodwory miała być cała objęta priorytetem.
Wniosek: priorytet musi być stałoczasówką.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak się nie da - stałoczasówce też się potrafi sypać koordynacja - Wolska działa mało stabilnie na przykład.
Skarg bez podania szczegółów nie jestem w stanie przetworzyć.
Skarg bez podania szczegółów nie jestem w stanie przetworzyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może i Wolska nie działa idealnie ale się jedzie a na Tarchominie ze Świdrów w kierunku Młocin można ruszyć -3 bo się zalicza wszystkie światła co na Wolskiej raczej się nie zdarza.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mnie się na Wolskiej zdarzyło a na Tarchominie nie.
Jak pisałem - bez danych umożliwiajacych weryfikację problemu mogę tylko wzruszyć ramionami.
Jak pisałem - bez danych umożliwiajacych weryfikację problemu mogę tylko wzruszyć ramionami.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5891
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na Tarchominie światło do skrętu ze Światowida w Trakt Nadwiślański i odwrotnie zapala się raz na cykl, po zielonym dla Światowida. Gdzieś głęboko ukryło się zezwalające dla trama przed zielonym dla Światowida. Było takie jeszcze niedawno.Skrzynek z pętlami wzbudzenia nikt nie zabrał, są cały czas w torowisku. Strata czasu dla trama na tym skrzyżowaniu sięga 70 sekund. Kiedyś wystarczyło zwolnić przed skrzyżowaniem, żeby je płynnie przejechać.
miłośnik 13N
Jednak były inżynier ruchu nie był taki zły w porównaniu do obecnych dwóch asów. W ten weekend frezowana jest południowa jezdnia Jerozolimskich, na przejściu dla pieszych przez torowisko pomiędzy pl. Zawiszy a pl. Starynkiewicza zasłonięte są sygnalizatory dla pieszych ale dla tramwaju już nie Więc gdy motorniczy ma pionowe to pieszy może bezkarnie wejść na torowisko
Jutro mam 2 więc postaram się zanotować co i kiedy nie grało. No i pytanie czy priorytet działa do samych Nowodworów czy tylko do Mehoffera?Glonojad pisze:Mnie się na Wolskiej zdarzyło a na Tarchominie nie.
Jak pisałem - bez danych umożliwiajacych weryfikację problemu mogę tylko wzruszyć ramionami.
Miał do końca, może bez Strumykowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6963
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
I bez Ordonówny, tam na oko wszystko zależy od tego jak piesi wciskają przejścia przez Światowida, a tramwaj odjeżdża na pierwszym zielonym pionowym pokrywającym się z rozkładowym odjazdem.
To na pewno do końca nie działa na przejściu przy Książkowej i na skrzyżowaniu ze Stefanika światła zapalają się bez względu na obecność tramwaju. I zazwyczaj jest tak, że jak się złapie poziome przy Książkowej to później obowiązkowy postój przy Stefanika.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie może, bo to przejście było zastawione barierkami z obu stron i piesi nie mogli w tym miejscu przez jezdnię i tory przechodzić. Tramwajom zostawiono czynną sygnalizację przy nieczynnej zebrze.Flash8222 pisze:Jednak były inżynier ruchu nie był taki zły w porównaniu do obecnych dwóch asów. W ten weekend frezowana jest południowa jezdnia Jerozolimskich, na przejściu dla pieszych przez torowisko pomiędzy pl. Zawiszy a pl. Starynkiewicza zasłonięte są sygnalizatory dla pieszych ale dla tramwaju już nie Więc gdy motorniczy ma pionowe to pieszy może bezkarnie wejść na torowisko
ZDM na FB wyjaśnił, że:Stary Pingwin pisze:Na Tarchominie światło do skrętu ze Światowida w Trakt Nadwiślański i odwrotnie zapala się raz na cykl, po zielonym dla Światowida. Gdzieś głęboko ukryło się zezwalające dla trama przed zielonym dla Światowida. Było takie jeszcze niedawno.Skrzynek z pętlami wzbudzenia nikt nie zabrał, są cały czas w torowisku. Strata czasu dla trama na tym skrzyżowaniu sięga 70 sekund. Kiedyś wystarczyło zwolnić przed skrzyżowaniem, żeby je płynnie przejechać.
"Sygnalizacja świetlna działająca na skrzyżowaniu ul. Trakt Nadwiślański/Światowida działa poprawnie, tj. zgodnie z dokumentacją techniczną zatwierdzoną przez Biuro Polityki Mobilności i Transportu. Sygnalizacja ta, z uwagi na budowę 4 wlotu ul. Trakt Nadwiślański, w czerwcu br. została przełączona w tryb stałoczasowy. Oznacza to, że każdy z wlotów na skrzyżowaniu ma ustaloną, stałą długość sygnału zielonego. Dotyczy to również pojazdów szynowych.
Zapewniamy jednak, że po zakończeniu wspomnianej inwestycji, sygnalizacja świetlna, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją zostanie przełączona w tryb akomodacyjny."
https://www.facebook.com/ZDM.Warszawa/p ... 0149880971