Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 27 paź 2017, 22:16

ashir pisze:
27 paź 2017, 21:35
Ząbkowska to nie jest gigantyczny generator pasażerów (w porównaniu do Dw. Wileńskiego), żeby linia przyśpieszona musiała tam stawać.
Ząbkowska byłaby niepotrzebna gdyby nie ten nieszczęsny przystanek na Wileńskim po skręcie w lewo. Jak funkcjonowała Ząbkowska to jak chciałem sie przeciąść w cos jadącego Radzymińską to wysiadałem właśnie tam. Teraz jakieś dzikie kombinacje wyprawiam byle tylko ominąć ten skręt. Ostatnio nawet pojechałem 509 :arrow: E1 :arrow: M2 :arrow: DW Wileński i się naciąłem bo E-1 nie podjeżdża już pod metro

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 paź 2017, 22:18

509 powinno stawać na tej drugiej Ząbkowskiej, razem ze 162. Kiedyś zresztą to był już Dw.Wileński.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 paź 2017, 22:30

Rosa pisze:
27 paź 2017, 22:16
Ostatnio nawet pojechałem 509 :arrow: E1 :arrow: M2 :arrow: DW Wileński i się naciąłem bo E-1 nie podjeżdża już pod metro
Z aktualnego przystanku dla E-1 i tak jest blisko do metra. ;)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 paź 2017, 23:08

Ja tam jestem całym sercem za uzwykleniem 509. Dodanie brakujących przystanków na Saskiej i wiecznie znikającej Ząbkowskiej, co zresztą stoi w jawnej sprzeczności z polityką transportową miasta, bardzo by mi pasowało. Za to fajnie by było zrobić tak, żeby standardowo linie zwykłe mogły jednak pomijać niektóre przystanki (te skrajnie zadupne), powiedzmy poza skrajnymi godzinami.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 paź 2017, 23:25

Jak jakiś przystanek zbędny, ale musi istnieć to się robi na żądanie. Skoro "skrajnie zadupny" to nikt wozu nie zatrzyma i po problemie. To typowy argument dla zwolenników kolejnego przystanku na linii przyśpieszonej, chociaż na żądanie. A to, że potem zatrzymanie jest na wielu kursach, ale w ilości 1-2 osób, a nie 20-30 to inna sprawa, ale to trzeba ustalić priorytety. Linia zwykła jednak powinna stawać na każdym przystanku, oferta musi być przejrzysta.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 paź 2017, 23:35

Chodzi mi bardziej o takie przystanki jak Obrazkowa. Kompletnie się nie opłaca stać tam na światłach, jeśli potem i tak przejeżdża się bez zatrzymania. Chociaż i tak w skali układu to nie jest jakiś duży problem.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 paź 2017, 8:53

ashir pisze:
27 paź 2017, 21:35
Oczywiście i tak dla dodania każdego przystanku znajdą się racjonalne powody, przyszłość 509 to będzie pomijanie tylko Kanału Żerańskiego i EC Żerań? Tak ma wyglądać linia przyśpieszona? Bo przyjdzie taki czas, że na Budzińskiej-Tylickiej i Dyrekcji FSO też będzie potrzeba stawania. Ząbkowska to nie jest gigantyczny generator pasażerów (w porównaniu do Dw. Wileńskiego), żeby linia przyśpieszona musiała tam stawać. Nie ma nic gorszego niż linie pseudoprzyśpieszone, jak już tak ma być to zdecydowanie wolę ją jako linię zwykłą. Już wystarczy, że 516 udaje linię przyśpieszoną...
Mniej więcej taki, jeśli tereny FSO też zaczną żyć. Taki los linii czerwonych w mieście które się zagęszcza. Na TŁ też już tylko Wał i Torwar się ostały. Kanałowi Gocławskiemu (w stronę miasta w szczególności) też wiele czasu nie daję.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 28 paź 2017, 10:26

pawcio pisze:
28 paź 2017, 8:53
ashir pisze:
27 paź 2017, 21:35
Oczywiście i tak dla dodania każdego przystanku znajdą się racjonalne powody, przyszłość 509 to będzie pomijanie tylko Kanału Żerańskiego i EC Żerań? Tak ma wyglądać linia przyśpieszona? Bo przyjdzie taki czas, że na Budzińskiej-Tylickiej i Dyrekcji FSO też będzie potrzeba stawania. Ząbkowska to nie jest gigantyczny generator pasażerów (w porównaniu do Dw. Wileńskiego), żeby linia przyśpieszona musiała tam stawać. Nie ma nic gorszego niż linie pseudoprzyśpieszone, jak już tak ma być to zdecydowanie wolę ją jako linię zwykłą. Już wystarczy, że 516 udaje linię przyśpieszoną...
Mniej więcej taki, jeśli tereny FSO też zaczną żyć. Taki los linii czerwonych w mieście które się zagęszcza. Na TŁ też już tylko Wał i Torwar się ostały. Kanałowi Gocławskiemu (w stronę miasta w szczególności) też wiele czasu nie daję.
Tłumek ludzi jest tam codziennie, stawiam 2 stycznia.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 paź 2017, 17:05

pawcio pisze:
ashir pisze:
27 paź 2017, 21:35
Oczywiście i tak dla dodania każdego przystanku znajdą się racjonalne powody, przyszłość 509 to będzie pomijanie tylko Kanału Żerańskiego i EC Żerań? Tak ma wyglądać linia przyśpieszona? Bo przyjdzie taki czas, że na Budzińskiej-Tylickiej i Dyrekcji FSO też będzie potrzeba stawania. Ząbkowska to nie jest gigantyczny generator pasażerów (w porównaniu do Dw. Wileńskiego), żeby linia przyśpieszona musiała tam stawać. Nie ma nic gorszego niż linie pseudoprzyśpieszone, jak już tak ma być to zdecydowanie wolę ją jako linię zwykłą. Już wystarczy, że 516 udaje linię przyśpieszoną...
Mniej więcej taki, jeśli tereny FSO też zaczną żyć. Taki los linii czerwonych w mieście które się zagęszcza. Na TŁ też już tylko Wał i Torwar się ostały. Kanałowi Gocławskiemu (w stronę miasta w szczególności) też wiele czasu nie daję.
Miasto się zagęszcza, ale i separacja potoków będzie konieczna. Jeśli 509 będzie czarne, to i tak pewnie „409” powstanie.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 paź 2017, 17:15

Łukasz pisze:
28 paź 2017, 17:05
pawcio pisze: Mniej więcej taki, jeśli tereny FSO też zaczną żyć. Taki los linii czerwonych w mieście które się zagęszcza. Na TŁ też już tylko Wał i Torwar się ostały. Kanałowi Gocławskiemu (w stronę miasta w szczególności) też wiele czasu nie daję.
Miasto się zagęszcza, ale i separacja potoków będzie konieczna. Jeśli 509 będzie czarne, to i tak pewnie „409” powstanie.
W tym mieście linie przyspieszone już dawno straciły rację bytu...
A z separacją potoków to nawet nie myśl. Patrz linia E-7 i przystanki Geodezyjna i Młodzieńcza.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 01 lis 2017, 19:24

Młodzieńcza jako punkt przesiadkowy i Geodezyjna jako przystanek przez nic innego sensownego nie obsługiwany. Tak, to nadal separacja potoków.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 lis 2017, 19:42

Bez Młodzieńczej to E-7 po południu mogłoby jeździć na midikach. ~Połowa osób tam wysiada.

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 02 lis 2017, 9:59

Co to za zmiana trasy 518, o której mowa w zmianach obsługowych od 4 listopada?
ZTM w tej sprawie milczy...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lis 2017, 10:13

Pewnie przez Dzierzgońską i Odkrytą, skoro w końcu likwidacji ulegnie 314. :)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 03 lis 2017, 13:52

Żart i ciąg dalszy chodzenia na rękę Białołęce. Nie mam pojęcia, kto zapełni autobus co 10 minut w szczycie, skoro przy 15 było naprawdę średnio jak na szczyt.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ