Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6939
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Przy okazji - serdecznie polecam lekturę komentarzy pod postem ZTM dotyczącym zmian trasy 518. Jest to pośredni dowód na to, że polityka unikania protestów poprzez jedynie drobne modyfikacje tasiemców i potworów może wcale nie być tak skuteczna, jak o dziwo jeszcze się wydaje Organizatorowi.
https://www.facebook.com/ztm.warszawa/p ... 7083769804
https://www.facebook.com/ztm.warszawa/p ... 7083769804
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Z tym że jednak jęki dotyczą zmiany w Śródmieściu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6939
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No ale jeśli jęczą, że zabrano bezpośredni dojazd na Centralny, to zamiast pchać to to pod Sheratona, należało zakałę całkiem wycofać ze Śródmieścia, w zamian podbijając częstotliwość, by nie dać wrażenia, że nie robi się nic poza cięciem.
-
- Posty: 5832
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Bliżej wyborów organizator zmieni optykę i będzie szedł na rękę pasażerom. Tę rękę, która zakreśla krzyżyk w karcie do głosowania.
miłośnik 13N
Cała idea istnienia tej linii w centrum była w Centralnym po 510 i innych, tylko w międzyczasie 17 ewoluowała. Może po prostu chcą przeczekać krzyki a potem będzie łatwiej wyciąć (najpierw do Wilsona). Ale w sumie ciekawe, czy znów jej nie połączą z 503.
ŁK
Ja tylko nie rozumiem logiki że 518 z uszynionych Tarchodworów na Trakt jest be, a 503 z uszynionego Ursynowa jest cacy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Różnica jest taka, że pasażerowie głosują nogami i po prostu 503 jest zapełnione w przeciwieństwie do 518. Już pomijam fakt, że 503 obsługuje rejony oddzielone od metra skarpą mokotowską, która w szczycie jest barierą nie do pokonania.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Dolna nie potrzebuje 503 na Trakt. Sama Warneńska to raczej słabe uzasadnienie dla istnienia 503. Ale to nie o 503 jest ta dyskusja.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
503 tworzy alternatywny korytarz do Śródmieścia przy okazji spełniając funkcje lokalne, 518 jest tak bardzo alternatywne że zalicza dwie stacje metra i wspólny zespół przystankowy z 17. I to wszystko bynajmniej nie na Białołęce.
Bo 518 zostało pocięte w celu jego zamordowania. Gdyby jeździło przez Wisłostradę, wyglądałoby bardziej racjonalnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Oporowanie przed zmianami w konsultacjach nigdy nikomu nie wyszło na zdrowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Skoro linii nie można zlikwidować, to może jest to poszukiwanie sensu?
Od początku nie byłem entuzjastą 518 do centrum z powykręcaną trasą na Żoliborzu, ale trochę przekonują mnie argumenty mieszkańców nowych osiedli, które przybywają po obu stronach Modlińskiej na Żeraniu i w Piekiełku. Po puszczeniu tędy „18” na Tarchomin problem z utrzymywaniem 518 powinien się skończyć. Tylko kiedy to będzie? I szkoda, że na ten czas ZTM zapełnia Nowy Świat, który dotąd był pod ochroną przed stadami autobusów.