Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
To nie kwestia sygnalizacji ale też geometrii skrzyżowania Białostocka/Targowa i nie wiem czy też nie wyjść z wind. Teraz, gdy dodatkowo pojawił się przelot za Kijowską dalej, nie ma praktycznie żadnego uzasadnienia na zmiany w rejonie tego skrzyżowania. Pomijam już fakt, że byłoby notorycznie zawalone, bo na którymś pasie ciągle coś stoi. Mooooże gdyby wrócił temat zamknięcia Ząbkowskiej dla ruchu na zawsze.
PS teraz to już nawet na Wileńskim się zawrócić nie da.
PS teraz to już nawet na Wileńskim się zawrócić nie da.
ŁK
Tam chyba jednak cały czas przydałoby się proste przebicie do Chełmżyńskiej.
Ale nie jestem z tamtych rejonów.
Takie coś zrobili dla samochodów, a nie dla km.
Chodzi mi o otwarcie tunelu
Ale nie jestem z tamtych rejonów.
Takie coś zrobili dla samochodów, a nie dla km.
Chodzi mi o otwarcie tunelu
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Ja tam widzę przyszłość na coś z Metra przez trasę, Zabraniecką, Strażacką i do Rembertowa. Narazie może to być jakaś trzysetka, a z czasem jej wartość mogłaby się zmniejszyć o 100.
Jest takie coś i nazywa się S2.
Coraz bardziej podoba mi się pomysł ze 162 po otwarciu nowego odcinka Sokolej do Targowej.
Przy takim wariancie może dałoby się też coś w zrobić w końcu ze 156, bo połączenia obu Targówków między sobą oraz z DWW zapewniałoby właśnie owo 162
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie do końca jestem przekonany, czy urywanie Wileńskiego 162 jest najlepszym pomysłem, z punktu widzenia lewobrzeża zacznie ono wtedy jeździć generalnie nigdzie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36646
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Też uważam, że dużą wartością 162 jest połączenie Wileniak - Powiśle.
A może np. wysłać przez Kijowską 138, a na Ząbkowską wydłużyć np. 123? A może gdzieś tam skierować 166?
A może np. wysłać przez Kijowską 138, a na Ząbkowską wydłużyć np. 123? A może gdzieś tam skierować 166?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Połączenie Wileniak-Powiśle to jednak M2 jakoś tam zapewnia. To nie są takie potoki, by trzeba było jeszcze czegoś.
Mi cały czas w tej dyskusji brakuje odpowiedzi, jaki w ogóle charakter powinna mieć linia w tym miejscu. Moim zdaniem odpowiedź na to pytanie, da wniosek, że to są wszystko próby wepchnięcia czegoś na siłę, byle tylko narysować nową kreskę na mapie.
Mi cały czas w tej dyskusji brakuje odpowiedzi, jaki w ogóle charakter powinna mieć linia w tym miejscu. Moim zdaniem odpowiedź na to pytanie, da wniosek, że to są wszystko próby wepchnięcia czegoś na siłę, byle tylko narysować nową kreskę na mapie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bardziej niż Wileniak - Powiśle, to chyba bardziej połączenie Dolny Mokotów - Wileniak
Nie zawsze poważne opinie
Myślę, że jestem przeciwny. Po pierwsze Wileniak to węzeł, imo centralny węzeł dla Pragi Północ. Po drugie, co wtedy na Kłopotowskiego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Swoją drogą, kiedyś się zastanawiałem, czy czasem zabranie 166 z pl. Hallera i skierowanie go na Kijowską i do os. Wilno nie miałoby sensu. Chociaż ta linia akurat szału nie robi częstotliwością...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43