ZTM pisze:Zmiana trasy linii 156 oraz zmiana przystanków krańcowych linii 123 i 147 w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA)
od 18.11.2017 (sobota)
W związku z zakończeniem budowy infrastruktury drogowej i wprowadzeniem stałej organizacji ruchu na Trasie Świętokrzyskiej na odcinku al. Tysiąclecia – Zabraniecka w celu poprawy połączenia dzielnicy Targówek z dworcem Wschodnim od dnia 18 listopada br. (sobota) od początku kursowania linii dziennych linia 156 zostaje skierowana na nową, stałą trasę:
METRO MŁOCINY – Kasprowicza – (…) – Księcia Ziemowita – Naczelnikowska – Rybieńska – Zabraniecka – Trasa Świętokrzyska – Kijowska
– DW. WSCHODNI (KIJOWSKA).
Na trasie linii 156 uruchomione zostają przystanki:
DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 16 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z al. Tysiąclecia w kierunku
ul. Zabranieckiej obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
MŁYN MICHLA 01 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z ul. Objazdową w kierunku dw. Wschodniego obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
MŁYN MICHLA 02 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z ul. Objazdową w kierunku ul. Zabranieckiej obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
SIARCZANA 03 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z ul. Zabraniecką w kierunku Dw. Wschodniego obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
Jednocześnie od dnia 18 listopada br. (sobota) od początku kursowania linii dziennych zmianie ulega lokalizacja przystanków krańcowych linii 123 i 147
w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA).
Linia 123:
zamiast przystanku DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09 jako krańcowy obowiązywał będzie przystanek DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 10. Tym samym w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) dla linii 123 obowiązywać będą wyłącznie przystanki: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 10 jako krańcowy oraz DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 11 jako przelotowy po wyjeździe z pętli.
Linia 147:
zamiast przystanku DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 08 jako krańcowy obowiązywał będzie przystanek DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09. Tym samym w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) dla linii 147 obowiązywać będą wyłącznie przystanki: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09 jako krańcowy oraz DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 11 jako przelotowy po wyjeździe z pętli.
Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
Wiem, obserwacja jednostkowa, ale dzisiaj jechałem 146 (w stronę Falenicy) które już przy Zielenieckiej było 12 minut w plecy. Od otwarcia Trasy, tak to wygląda jakby stara Targowa wróciła, a jeszcze dodatkowo przytkało Kijowską.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Czy dla 156 (i przy okazji innych linii) zostanie uruchomiony ZP Księcia Ziemowita? Przydałby się po zmianie trasy. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zwężenie przy Sokolej nie pomaga.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Uda się odzyskać na 156 1 brygadę w DP?
To się tak wprost nie da, generalnie przelot Północ-Południe nie zwiększył swojej pojemności, tylko dopływy się pozmieniały. Trochę ludzi przeniosło się z Zabkowskiej, trochę z Solidarności.Wiliam pisze:Wiem, obserwacja jednostkowa, ale dzisiaj jechałem 146 (w stronę Falenicy) które już przy Zielenieckiej było 12 minut w plecy. Od otwarcia Trasy, tak to wygląda jakby stara Targowa wróciła, a jeszcze dodatkowo przytkało Kijowską.
Teraz przelot od dww do Trockiej jest 18-20 minut w dp i 16 w dś rano. Z powrotem jakoś minuta-dwie mniej. Jeśli to by się skróciło do 10-12 minut, to byłoby IMO megaatrakcyjne. Stać tam nie ma gdzie, przystanki będą raczej nż - ale nie ma rozkładu.Emyl pisze:Nie bądź taki surowy, przynajmniej nie będzie stać w korkach. A że będzie wozić muchy? Chyba i tak wozi...
Oczywiście nie dla linii jadącej przez całe miasto i to co 30 minut. Spodziewam się, że sporo ludzi z Targowka jeździ choćby do S2 do Mordoru i przy przelocie 10 minut czas byłby lepszy niż przez Wileński i M2.
ŁK
62 minuty spadna do 54-56. Postoje są po 30 minut na krańcach naprawdę? Jeśli tak, to 55 plus 20 powinno dać właśnie jedna”ą brygadę.ashir pisze:Uda się odzyskać na 156 1 brygadę w DP?
ŁK
Notabene linia z Targowka nie mogła sobie tu nigdy znaleźć miejsca.
Odkąd 140 zaczęło jeździć na Wschodni jakoś naście lat temu przez Wileński i Radzyminską, to najpierw przeniesiono go na Ząbkowską i przejazd, potem na Krasnicką vel Rozwadowskiego, a teraz na jeszcze inny wariant. To już chyba ostatnia szansa dla tej linii, ale gdyby w szczycie jeździło chociaż co 15 na trasie skróconej...
W ogóle to może być też niezły motyw dojazdu z Metra Trocka na Ziemowita/Utratę.
Odkąd 140 zaczęło jeździć na Wschodni jakoś naście lat temu przez Wileński i Radzyminską, to najpierw przeniesiono go na Ząbkowską i przejazd, potem na Krasnicką vel Rozwadowskiego, a teraz na jeszcze inny wariant. To już chyba ostatnia szansa dla tej linii, ale gdyby w szczycie jeździło chociaż co 15 na trasie skróconej...
W ogóle to może być też niezły motyw dojazdu z Metra Trocka na Ziemowita/Utratę.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Mam wrażenie, że coś za dużo tego czasu
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Ogólnie spoko by było, gdyby 156 skrócić do relacji (Stadion) ◂▸ Wschodni ◂▸ Targówek ◂▸ Bródno. Wtedy zasilacz do piachu.
Jeszcze mam takie coś (może głupie):
156 Targowek - trasa Swietokrzyska - dww - metro Stadion - wybrzeże - Kłopotowskiego / okrzei - Dw. Wileński/pl.hallera
162: Targowek - Dw.wilenski - targowa - zieleniecka - most Poniatowskiego - Solec - rozbrat
517 do piachu
166 piękna - kruczkowskiego - Kopernik/browarna/stadion
156 Targowek - trasa Swietokrzyska - dww - metro Stadion - wybrzeże - Kłopotowskiego / okrzei - Dw. Wileński/pl.hallera
162: Targowek - Dw.wilenski - targowa - zieleniecka - most Poniatowskiego - Solec - rozbrat
517 do piachu
166 piękna - kruczkowskiego - Kopernik/browarna/stadion
ŁK
Może... Jest jeszcze opcja, żeby olać 166 i zostawić je „na gorze”, na pl.3k, 156 przy stadionie, a na Wileński wyciągnąć 318 (jako 362).Emyl pisze:Myślę, że 162 powinno jednak zaliczać Topiel i okolice. Właśnie z powodu dysfunkcyjności metra na Powiślu
Dlaczego tak? W zasadzie od Wileńskiego do Topieli (również na Kłopotowskiego) jeśli jest potrzeba, jak piszesz, to raczej nie na silne 162 - i chyba nie na całotygodniowe, w święto te 3 minutki można przejść. A 318 umiera nienarodzone, bez celu. Poza tym wsparłoby to 162 z Rozbratu na Wileński. Raczej nie co pół godziny oczywiście, ale trochę ze 166 i 517 wozokm się jednak odzyskałoby.
ŁK