Dziwadła autobusowe - 2018
Moderator: vernalisadonis
8142 8/166
8897 4/192
8872 8/192
8897 4/192
8872 8/192
9349 poranny dodatek/115
To jest conajmniej dziwne, Grodzio za Ostrobramską
To jest conajmniej dziwne, Grodzio za Ostrobramską
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No to jak poranny dodatek to nie ma innej opcji niż 06.
8172 3/165
8821 4/165
8821 4/165
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
1903 010(B)/166
1993 06(B)/222
1996 07(B)/174
1997 05(B)/165
1998 07(B)/168
1999 08(B)/739
1993 06(B)/222
1996 07(B)/174
1997 05(B)/165
1998 07(B)/168
1999 08(B)/739
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
Dzień jak co dzień. Ostrobramska ma często problemy kadrowe zwłaszcza w poniedziałki po weekendzietylko zwykle jakimś cudem udaje się wyjść z planem chyba skoro jest mało dziwadeł.
A co mają problemy kadrowe do dziwadeł? Raczej problemy taborowe.
Tak dokładnie to jest to 75/706+721+706+711.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
2226 138/N35+N85
6207 194/N25+N45
6222 191/N95+N25
6225 193/N95+N25
6231 174/N33+N83
8103 137/N35+N85
8108 171/N33+N83
8142 133/N31+N34
8155 2/N32
8180 142/N37+N81
8811 139/N35+N85
8820 136/N35+N85
8833 227/199+N62+N12
8852 1/N32
8862 162/N34+N61
8874 173/N33+N83
8882 149/N34+N63
6207 194/N25+N45
6222 191/N95+N25
6225 193/N95+N25
6231 174/N33+N83
8103 137/N35+N85
8108 171/N33+N83
8142 133/N31+N34
8155 2/N32
8180 142/N37+N81
8811 139/N35+N85
8820 136/N35+N85
8833 227/199+N62+N12
8852 1/N32
8862 162/N34+N61
8874 173/N33+N83
8882 149/N34+N63
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
1910 01(A)/323
1991 016(A)/185
1992 011(A)/166
1993 06(A)/218
1994 07(A)/119
1995 06(A)/119
1996 06(A)/739
1997 07(A)/739
1998 07(A)/168
1999 05(A)/165
1217 51/168+222+168
8121 4/174
8124 4/218
8130 5/159
8180 3/165
8195 3/168
8505 4/165
8560 010(A)/166
8722 3/121
8889 1/174
8899 314/174+N36
1991 016(A)/185
1992 011(A)/166
1993 06(A)/218
1994 07(A)/119
1995 06(A)/119
1996 06(A)/739
1997 07(A)/739
1998 07(A)/168
1999 05(A)/165
1217 51/168+222+168
8121 4/174
8124 4/218
8130 5/159
8180 3/165
8195 3/168
8505 4/165
8560 010(A)/166
8722 3/121
8889 1/174
8899 314/174+N36
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Co dalej nie oznacza, że ten temat jest właściwy do dyskusji o problemach taborowych i kadrowych przewoźników.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
2031 193/N95+N25
6215 138/N35+N85
6237 191/N95+N25
6238 194/N25+N45
6239 174/N33+N83
8100 136/N35+N85
8162 3/N01
8182 137/N35+N85
8189 171/N33+N83
8193 142/N37+N81
8312 207/525+N44
8322 1/N25
8806 1/N38
8818 133/N31+N34
8821 2/N32
8854 227/199+N62+N12
8874 139/N35+N85
8879 173/N33+N83
8880 162/N34+N61
8896 149/N34+N63
6215 138/N35+N85
6237 191/N95+N25
6238 194/N25+N45
6239 174/N33+N83
8100 136/N35+N85
8162 3/N01
8182 137/N35+N85
8189 171/N33+N83
8193 142/N37+N81
8312 207/525+N44
8322 1/N25
8806 1/N38
8818 133/N31+N34
8821 2/N32
8854 227/199+N62+N12
8874 139/N35+N85
8879 173/N33+N83
8880 162/N34+N61
8896 149/N34+N63