Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Zależy, czy zdążą do końca maja rozstrzygnąć przetarg, który właśnie zawisł w KIO.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja to jestem bardziej ciekaw, kiedy ZTM przedstawi oficjalnych zwycięzców w poprzednim przetargu na 25xmidi i 25xmaxi i czy chociaż dla jednej części uda się gładko i bezproblemowo przejść do podpisania umowy. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Żeby Arriva i Michałek mogli wystartować na tych pakietach w terminie (25 tygodni) to umowy należałoby podpisać w okolicach 10 marca. Więcej chyba nie muszę dodawać, prawda ?
15 marca wybranie zwyciężcy
29 marca 1 odwołanie EEC
30 kwietnia rozpatrzenie ponowne ofert
10 maja 2 odwołanie EEC
10 czerwca ponowne rozpatrzenie ofert
20 czerwca sprawa sądowa EEC
10 października wyrok sądu - dyskwalifikacja EEC
rozpoczęcie kontraku 20 kwietnia 2019.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
EEC złożyla za słabe oferty, myślę że są tego świadomi. Dla nich to bez znaczenia czy wygra daną część przetargu Michalczewski czy Arriva. Musieliby wszystkich wykluczyć, łącznie z Mobilisem. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Z 49653 wymontowali kiedyś 4 fotele (z poziomu podłogi) na potrzeby obsługi Lotniska Chopina? Bo przy obsłudze linii ZP by się jednak przydały. ![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Wracając do pytań na 50 brygad mega. Czy ztm dopuszcza domalowanie tego czerwonego/bordowego paska nad oknami? Jeżeli nie, to nowe Conecto nam nie grozi ( bzdeta, ale ztm tego wymaga patrząc na odpowiedzi do pytań oferentów). ![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jakiego znowu czerwonego paska nad oknami?
http://www.omni-bus.eu/omnigaleria/albu ... G_0615.jpg
Te czerwone wstawki nad oknami.
Te czerwone wstawki nad oknami.
Na jakiej podstawie sądzisz, że to może wykluczyć Conecto? ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ztm w pytaniu 30 odpowiada, że taki element estetyczny ma być obecny. W nConecto nie ma fizycznej listwy tuż przy oknie (takiej jak w Lion'sie lub SU12): http://www.buspress.eu/wp-content/uploa ... 22_039.jpg. Stąd moje pytanie. ![8-) 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![8-) 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Masz pewność, że nie są w stanie zrobić wnętrza takiego, jak w starym Connecto, a budy nowej? (swoją drogą pytanie dotyczące oświetlenia wnętrza zapewne również dotyczy tego modelu)Vlady pisze: ↑07 mar 2018, 22:06Ztm w pytaniu 30 odpowiada, że taki element estetyczny ma być obecny. W nConecto nie ma fizycznej listwy tuż przy oknie (takiej jak w Lion'sie lub SU12): http://www.buspress.eu/wp-content/uploa ... 22_039.jpg. Stąd moje pytanie.![]()
Mercedes wydaje się być elastyczny pod klienta (bardziej niż MAN) - jeśli patrzeć po dostawach dotychczasowych wozów (duża kabina, z którą MAN miał opory, dwie rzeźnie itp). Poza tym zawsze mogą zaproponować Citaro. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jest tak bardzo elastyczny, że na pytanie by hamulec przystankowy był aktywowany przyciskiem a nie bzdyczkiem odpowiedzieli, że nie da się... To samo mówili o dużych kabinach dla przegubów dla MZA, a jednak dało się gdy wymagał już tego przetarg. U innych producentów nie ma problemu by przystanek hamulcowy był aktywowany przyciskiem.
Tym niemniej zaoferowali MZA starszą wersję Conecto zamiast nowej (chodzi mi o ostatne zamówienie, które zostało zrealizowane), więc co by nie mówić są elastyczni.
Gdyby nie groziła nam wersja z napędem na gaz, to myślę, że Conecto II mogłoby w Warszawie wcale nie zagościć.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)