Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lut 2018, 18:16

Zależy, czy zdążą do końca maja rozstrzygnąć przetarg, który właśnie zawisł w KIO.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lut 2018, 18:25

Ja to jestem bardziej ciekaw, kiedy ZTM przedstawi oficjalnych zwycięzców w poprzednim przetargu na 25xmidi i 25xmaxi i czy chociaż dla jednej części uda się gładko i bezproblemowo przejść do podpisania umowy. ;)

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 23 lut 2018, 19:48

ashir pisze:
19 lut 2018, 18:25
Ja to jestem bardziej ciekaw, kiedy ZTM przedstawi oficjalnych zwycięzców w poprzednim przetargu na 25xmidi i 25xmaxi i czy chociaż dla jednej części uda się gładko i bezproblemowo przejść do podpisania umowy. ;)
Żeby Arriva i Michałek mogli wystartować na tych pakietach w terminie (25 tygodni) to umowy należałoby podpisać w okolicach 10 marca. Więcej chyba nie muszę dodawać, prawda ?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 23 lut 2018, 21:21

piorunus pisze:
23 lut 2018, 19:48
Żeby Arriva i Michałek mogli wystartować na tych pakietach w terminie (25 tygodni) to umowy należałoby podpisać w okolicach 10 marca. Więcej chyba nie muszę dodawać, prawda ?
15 marca wybranie zwyciężcy
29 marca 1 odwołanie EEC
30 kwietnia rozpatrzenie ponowne ofert
10 maja 2 odwołanie EEC
10 czerwca ponowne rozpatrzenie ofert
20 czerwca sprawa sądowa EEC
10 października wyrok sądu - dyskwalifikacja EEC
rozpoczęcie kontraku 20 kwietnia 2019.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 lut 2018, 21:35

EEC złożyla za słabe oferty, myślę że są tego świadomi. Dla nich to bez znaczenia czy wygra daną część przetargu Michalczewski czy Arriva. Musieliby wszystkich wykluczyć, łącznie z Mobilisem. ;)

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2018, 17:40

Z 49653 wymontowali kiedyś 4 fotele (z poziomu podłogi) na potrzeby obsługi Lotniska Chopina? Bo przy obsłudze linii ZP by się jednak przydały. :-?

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 07 mar 2018, 20:07

Wracając do pytań na 50 brygad mega. Czy ztm dopuszcza domalowanie tego czerwonego/bordowego paska nad oknami? Jeżeli nie, to nowe Conecto nam nie grozi ( bzdeta, ale ztm tego wymaga patrząc na odpowiedzi do pytań oferentów). :lol:

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 mar 2018, 21:24

Jakiego znowu czerwonego paska nad oknami?

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 07 mar 2018, 21:39


Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 mar 2018, 21:56

Na jakiej podstawie sądzisz, że to może wykluczyć Conecto? :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 07 mar 2018, 22:06

Ztm w pytaniu 30 odpowiada, że taki element estetyczny ma być obecny. W nConecto nie ma fizycznej listwy tuż przy oknie (takiej jak w Lion'sie lub SU12): http://www.buspress.eu/wp-content/uploa ... 22_039.jpg. Stąd moje pytanie. 8-)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 08 mar 2018, 11:12

Vlady pisze:
07 mar 2018, 22:06
Ztm w pytaniu 30 odpowiada, że taki element estetyczny ma być obecny. W nConecto nie ma fizycznej listwy tuż przy oknie (takiej jak w Lion'sie lub SU12): http://www.buspress.eu/wp-content/uploa ... 22_039.jpg. Stąd moje pytanie. 8-)
Masz pewność, że nie są w stanie zrobić wnętrza takiego, jak w starym Connecto, a budy nowej? (swoją drogą pytanie dotyczące oświetlenia wnętrza zapewne również dotyczy tego modelu)

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 mar 2018, 11:21

Mercedes wydaje się być elastyczny pod klienta (bardziej niż MAN) - jeśli patrzeć po dostawach dotychczasowych wozów (duża kabina, z którą MAN miał opory, dwie rzeźnie itp). Poza tym zawsze mogą zaproponować Citaro. :P

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 mar 2018, 12:53

Jest tak bardzo elastyczny, że na pytanie by hamulec przystankowy był aktywowany przyciskiem a nie bzdyczkiem odpowiedzieli, że nie da się... To samo mówili o dużych kabinach dla przegubów dla MZA, a jednak dało się gdy wymagał już tego przetarg. U innych producentów nie ma problemu by przystanek hamulcowy był aktywowany przyciskiem.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 mar 2018, 13:25

Tym niemniej zaoferowali MZA starszą wersję Conecto zamiast nowej (chodzi mi o ostatne zamówienie, które zostało zrealizowane), więc co by nie mówić są elastyczni. :) Gdyby nie groziła nam wersja z napędem na gaz, to myślę, że Conecto II mogłoby w Warszawie wcale nie zagościć.

ODPOWIEDZ