Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2356
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 gru 2017, 21:14

Nic nie przebije huku w 35WE w członach c i d. Na szczęście pojazdów z tego typu konstrukcją już nie będzie.
PS: Kiedy rusza sprzedaż 15 EN57? Kto je kupi? Bo 14 listopada upłynął termin składania ofert :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 4327
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 gru 2017, 6:45

zxcvbnm pisze:
06 gru 2017, 21:14
Nic nie przebije huku w 35WE w członach c i d.
Tam są przetwornice i ich wentylatory. Nigdy nie zaobserwowałem tam jakiegoś nadmiernego huku.

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 07 gru 2017, 8:24

Ludzie raczej mają tendencję do słyszenia huku niż jego widzenia, także nic w tym dziwnego. Natomiast podważanie jego istnienia w ogóle, w połowie 35WE, jest dziwne.

Autobus Czerwon
Posty: 4327
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 gru 2017, 10:17

Termin obserwacja nie jest zarezerwowany jedynie dla obserwacji wzrokowej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2017, 16:17

Potwierdzam obserwację o huku 35WE choć raczej na peronie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Michalk001
Posty: 1231
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 07 gru 2017, 16:49

Glonojad pisze:
07 gru 2017, 16:17
Potwierdzam obserwację o huku 35WE choć raczej na peronie
Na peronie faktycznie głośno jest, na szczęście w środku jest to dobrze wyciszone chociaż słyszalne.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2356
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 gru 2017, 21:30

2 propozycja, klasyczna:
sf3km2.png
sf3km2.png (69.53 KiB) Przejrzano 4715 razy
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Łukasz
Posty: 11090
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2017, 21:36

A to niebieskie to skąd motyw?
ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2356
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 gru 2017, 21:50

Źle dobrałem kolor, miał być taki szary jak na ER75, lub EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

xavee
Posty: 114
Rejestracja: 30 mar 2012, 22:03

Post autor: xavee » 26 lut 2018, 14:43

Hej
Czy możecie powiedzieć ile pociągów z danego typu KMy trzymają jako rezerwę jeśli chodzi o nowy typ taboru (Elf, Flirt, Impuls)?
I czy Push-Pulle jeżdżą na jakiś połączeniach jako zwykłe pociągi, nieprzyspieszone (tylko nie chodzi mi o powroty z WIEDENEK, ŁUKOWIANEK itp.)?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2356
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 26 kwie 2018, 21:35

Co KM planuje zrobić z kiblami, których nie udało się sprzedać (15 szt.) ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 4327
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 kwie 2018, 23:28

Na razie są w dalszym ciągu eksploatowane.

Łukasz
Posty: 11090
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 maja 2018, 11:58

VT 627/105 jeździ tylko do tylu. Do przodu przejechał 2 razy 10 metrów i zdechł w Tłuszczu na 91657. Wymiana składu na EN57.

Całość bardzo sprawnie, opóźnienie 19 minut, mimo że z 10 trwały próby ruszenia szynobusem.

ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2356
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 maja 2018, 13:58

Mam pytanie, co będzie z liniami do Łowicza, Dęblina, Radomia po wszystkich modernizacjach? Wszystkie nowe pociągi Flirt 3 będą zakupione z różnych powodów dofinansowania zazwyczaj na krótsze odcinki, tam gdzie by EN57A starczyło, bo Vmax wynosi 120 km/h (np. do Otwocka), a do Dęblina, czy Radomia, gdzie będzie Vmax 160km/h, KM nie ma żadnych planów na nowe składy. Dla mnie jest to kompletnie nielogiczne ganiać składami 120 km/h po trasie 160 km/h, ale to tak będzie? No ludzie, rozumiem, że tyle lat musieliśmy czekać na nowe składy z powodu fatalnych warunków torowych, ale pod względem tego, że na linię R9 dało się dofinansować 2 projekty do Modlina i aż Działdowa, jest to dla mnie dziwne. Przepraszam, za pochopne stwierdzenia, ale czy potrafi ktoś to wytłumaczyć?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3211
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 maja 2018, 14:06

Nowe składy i tak nie pojadą więcej niż 130km/h. O ile się orientuję, to powyżej tej prędkości potrzebna jest dwuosobowa załoga.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

ODPOWIEDZ