Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Nic nie przebije huku w 35WE w członach c i d. Na szczęście pojazdów z tego typu konstrukcją już nie będzie.
PS: Kiedy rusza sprzedaż 15 EN57? Kto je kupi? Bo 14 listopada upłynął termin składania ofert
PS: Kiedy rusza sprzedaż 15 EN57? Kto je kupi? Bo 14 listopada upłynął termin składania ofert
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4327
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ludzie raczej mają tendencję do słyszenia huku niż jego widzenia, także nic w tym dziwnego. Natomiast podważanie jego istnienia w ogóle, w połowie 35WE, jest dziwne.
-
- Posty: 4327
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Termin obserwacja nie jest zarezerwowany jedynie dla obserwacji wzrokowej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Potwierdzam obserwację o huku 35WE choć raczej na peronie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
2 propozycja, klasyczna:
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Źle dobrałem kolor, miał być taki szary jak na ER75, lub EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Hej
Czy możecie powiedzieć ile pociągów z danego typu KMy trzymają jako rezerwę jeśli chodzi o nowy typ taboru (Elf, Flirt, Impuls)?
I czy Push-Pulle jeżdżą na jakiś połączeniach jako zwykłe pociągi, nieprzyspieszone (tylko nie chodzi mi o powroty z WIEDENEK, ŁUKOWIANEK itp.)?
Czy możecie powiedzieć ile pociągów z danego typu KMy trzymają jako rezerwę jeśli chodzi o nowy typ taboru (Elf, Flirt, Impuls)?
I czy Push-Pulle jeżdżą na jakiś połączeniach jako zwykłe pociągi, nieprzyspieszone (tylko nie chodzi mi o powroty z WIEDENEK, ŁUKOWIANEK itp.)?
Co KM planuje zrobić z kiblami, których nie udało się sprzedać (15 szt.) ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4327
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Na razie są w dalszym ciągu eksploatowane.
VT 627/105 jeździ tylko do tylu. Do przodu przejechał 2 razy 10 metrów i zdechł w Tłuszczu na 91657. Wymiana składu na EN57.
Całość bardzo sprawnie, opóźnienie 19 minut, mimo że z 10 trwały próby ruszenia szynobusem.
Całość bardzo sprawnie, opóźnienie 19 minut, mimo że z 10 trwały próby ruszenia szynobusem.
ŁK
Mam pytanie, co będzie z liniami do Łowicza, Dęblina, Radomia po wszystkich modernizacjach? Wszystkie nowe pociągi Flirt 3 będą zakupione z różnych powodów dofinansowania zazwyczaj na krótsze odcinki, tam gdzie by EN57A starczyło, bo Vmax wynosi 120 km/h (np. do Otwocka), a do Dęblina, czy Radomia, gdzie będzie Vmax 160km/h, KM nie ma żadnych planów na nowe składy. Dla mnie jest to kompletnie nielogiczne ganiać składami 120 km/h po trasie 160 km/h, ale to tak będzie? No ludzie, rozumiem, że tyle lat musieliśmy czekać na nowe składy z powodu fatalnych warunków torowych, ale pod względem tego, że na linię R9 dało się dofinansować 2 projekty do Modlina i aż Działdowa, jest to dla mnie dziwne. Przepraszam, za pochopne stwierdzenia, ale czy potrafi ktoś to wytłumaczyć?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- vernalisadonis
- Posty: 3211
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Nowe składy i tak nie pojadą więcej niż 130km/h. O ile się orientuję, to powyżej tej prędkości potrzebna jest dwuosobowa załoga.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej