Kelly pisze: ↑16 mar 2018, 9:35
Miałem wczoraj 22. Trzy razy wyjeżdżałem z Piasek za dwoma wagonami a zajeżdżałem jeden. Ale jakimś cudem nie było kolejek i na rondzie Babka i na Zawiszy więc ani razu więcej jak -3 nie nabiłem.
To musiałeś mieć szczęście zależne jeszcze jest od brygady. Wczoraj miałem brygadę 6 na Swinga jedna z dwóch z R4 na niskopodłogowca druga to 11 ale nie o tym. Odjazd 7:20 z Piasek zaś Wiatraczna 8:15 postój 7 minut odjazd 8:22. Ruszam na 0 nie minutę przed czasem robię eksperyment.
7:15 33 » Kielecka ślamazara widzę go na 1,5 minuty przed odjazdem opóźniony zapewne przez Al. Reymonta
7:19 28 » Dw.Wschodni (Kijowska) widzę go na minutę przed odjazdem
7:19 33 » Kielecka prawie razem z 28 pcha się na drugiego na przystanek
7:21 22 » Wiatraczna to ja
7:21 35 » Wyścigi udaje mi się wjechać przed niego
7:23 33 » Kielecka widzę go już za skrzyżowaniem z Al. Reymonta.
Do czego zmierzam a no. Startując z Piasek na 0 wtaczając się na przystanek widzę przed sobą 33 i 28. Ruszam na 0 jest ok. Romaszewskiego na 0. Dalej się zaczyna. Przed Olszyna stoję na trzeciego gdyż ktoś z 33 opóźniony na Piaskach kwitnie. Ruszył na swoje, i w tym czasie 28 dostaje swoje przed przystankiem. 28 wtacza się na przystanek 33 zostaje i ja też logiczne kolejną minutę stoimy gdyż zgodnie z instrukcją nie ma miejsca na drugiego i mimo że światło się zapala po raz drugi 33 ani drgnie. Efekt minus 5 z Olszyny za mną 35 i 33 i coś tam już z tyłu. Dodam że prawie pusty jadę gdyż z przodu zbierają ludzi. Włościańska staję za sygnalizatorem robiąc miejsce kolegom ale nic z tego gdyż 35 też został na Olszynie. Efekt taki że z Grunwaldu ruszyłem minus 6. Arkadia 3 w kolejce szok. Chłopaki zmienili cykl bo ciut dłużej trzyma. Prze de mną szczeniak na 27 dobrze się zebrał i nie łamiąc blokady spokojnie za nim poszedłem. Powązkowska -5. Do Kercelaka -5 udało się z 27 złapać światło i minutę odzyskałem ruszam -4. Nic prze de mną o dziwo nie ma. Muzeum łapię światło, Rondo się nie udaje duży potok ludzi i Zawiszy pierwszy ruszam minus 5, z drugiego minus 6. Do Centralnego bo znów prze de mną nic nie ma 9 z tyłu ale na Starynkiewicza został zostaję na minus 6. I tak generalnie do Al. Zielenieckiej trzymam minus 6 i ni jak nadrobić no może po wiadukcie jak bym zamiast 20 poszedł 55 to minutę bym nadrobił ale czy warto ryzykować premią. Przez popieprzone światła na Grochowskiej i 3 która była pewnie w swoim czasie wpadam na Wiatrak -7 i od razu but z powrotem za mną 26 gdyż też opóźniony wpadł i wypadł ale ja byłem pierwszy. Efekt taki że przy Lubelskiej go nie widziałem za sobą tak mi pod pasowały światła na Grochowskiej. Efekt taki że w stronę Piasek nie wiem co z czasem robić +1 na Piaski wjechałem no ale teraz przerwa nie 7 a 18 minut. Teraz się da zrobić dłuższą przerwę. Rozkład na 22 jest dziwny w stronę Wiatracznej jak ci się nie ułoży to opóźniony minus 3 wpadniesz minimum zaś w stronę Piasek można usnąć. Ot i tyle.
Zróbmy tramwaj co minutę na Broniewskiego proszę będzie super. Wczoraj w Swingu podstacja ledwo zipała pierwszy raz widziałem napięcie w okolicy 499 - 520 a Swing się zrobił muł jak 105Na załadowane ludźmi ruszające pod górę na Włościańskiej w stronę Arkadii, mało tego dziwne że nie wywaliła. No ale jak na jednej sekcji jest 9 lub 10 wagonów 5 w jedną 5 w drugą to nie dziwne że siada.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.