KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
Jak wygląda udostępnianie miejsc parkingowych na terenie kampusu przez uczelnie możemy zobaczyć na przykładzie kampusu głównego UW, obdarzonego przecież tak znakomitą komunikacją miejską. Oczywiście studenci wjeżdżać nie mogą, ale liczba aut z przepustkami każdego dnia wjeżdżających przez Oboźną jest ogromna. Wniosek - po wprowadzeniu autobusów na Dewajtis miasto powinno zamknąć ulicę dla wszystkich, jeśli zaś zostawi się furtkę w zakazie wjazdu dla "przepustkowiczów" z UKSW to liczba aut nie zmniejszy się wcale.
Przynajmniej reszta z buta by nie musiała iść.
Wiadomo, że religia katolicka związana jest z "cudami". Ale ul. Dewajtis jest świecka i bądźmy realistami
Między przystankami Chomiczówka, a Conrada powstaje nowy zespół przystankowy (przy przejściu dla pieszych między kościołem, a szkołą podstawową). Wiadomo jak będzie się nazywał? Conrada-Kościół, tak jak kiedyś przeczytałem, czy może Conrada-Szkoła? I jaki będzie miał charakter (stały/na żądanie)?
Na Kasprowicza mógłby jeździć elektryk: UKSW - Dewajtis - Lindego - Kasprowicza - Sacharowa - Żeromskiego - Słowackiego - METRO MARYMONT
Lepsze to niż dublowanie tramwaju na Marymonckiej.
Lepsze to niż dublowanie tramwaju na Marymonckiej.
Jak dla mnie pomysł całkiem przyzwoity, przynajmniej nie tylko studenci UKSW skorzystaliby z tych brygad, które trzeba by było włożyć w taką linię.
Ile mniej więcej brygad by się odzyskało na skróceniu 156 do odcinka ŻERAŃ FSO - DW. WSCHODNI (KIJOWSKA)? Wystarczyłoby to do podniesienia częstotliwości tej linii do 15'/15'/15' lub 15'/20'/20' i likwidacji 256 bez dodatkowych kosztów brygadowych?
Ile mniej więcej brygad by się odzyskało na skróceniu 156 do odcinka ŻERAŃ FSO - DW. WSCHODNI (KIJOWSKA)? Wystarczyłoby to do podniesienia częstotliwości tej linii do 15'/15'/15' lub 15'/20'/20' i likwidacji 256 bez dodatkowych kosztów brygadowych?
Znowu miałem okazję podróżować 156 i dalej uważam, że ta linia nadaje się do natychmiastowej likwidacji. Można zrobić socjal dla emerytów na trasie Młociny - Słodowiec oraz wydłużyć 256 na Wschodni. Większość pasażerów podjeżdżała maksymalnie do 5 przystanków na odcinku nad metrem, zaś najwięcej ludzi było od Kondratowicza do Witebskiej.
Zwłaszcza że w środę znów nie jeździło metro na Bielanach, a zetka była niezabieralna...
A ten socjal to ile pochłonie brygad? Bo 156 na tak długiej trasie pożera tylko 5 brygad. Po co chcesz wydłużyć 256 na Wschodni, kiedy dojeżdżają tam pojedyncze osoby, dużo mniej niż na odcinku bielańskim. No i oczywiście pamiętaj, że 256 i tak musi zaliczyć Pratulińską (Witebską i Targówek oczywiście też). A ludzi potrafi już dużo być od Żeromskiego/Parku Kaskada (o ile 112 przed nim nie jedzie) i ciut dalej niż do Witebskiej.Flash8222 pisze: ↑03 cze 2018, 0:20Znowu miałem okazję podróżować 156 i dalej uważam, że ta linia nadaje się do natychmiastowej likwidacji. Można zrobić socjal dla emerytów na trasie Młociny - Słodowiec oraz wydłużyć 256 na Wschodni. Większość pasażerów podjeżdżała maksymalnie do 5 przystanków na odcinku nad metrem, zaś najwięcej ludzi było od Kondratowicza do Witebskiej.
Trasa 156 jest chora jak na dzisiejsze czasy. Autobus jadący po Pradze w kierunku wschodnim z napisem „Metro Młociny” to jakiś koszmar.
Niemniej dalej uważam, że należy powalczyć o ten skrót Wschodni - Targowek i liczę, że po otwarciu ogryzka między Targową a Zamoyskiego coś się pojawi.
Pomyślałem, że może na razie jednokierunkowo, żeby przynajmniej do pracy i metra dało się tym dojechać? Bo w druga stronę przejazd Sprzeczną (o ile będzie miała wlot na Zamoyskiego) będzie karkołomny.
Niemniej dalej uważam, że należy powalczyć o ten skrót Wschodni - Targowek i liczę, że po otwarciu ogryzka między Targową a Zamoyskiego coś się pojawi.
Pomyślałem, że może na razie jednokierunkowo, żeby przynajmniej do pracy i metra dało się tym dojechać? Bo w druga stronę przejazd Sprzeczną (o ile będzie miała wlot na Zamoyskiego) będzie karkołomny.
ŁK
Pamiętajmy jeszcze, że będzie wykorzystana przez jakieś 0,1 % czasu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Też bym wolał, żeby metro jeździło bez przerw. Ale w tej sytuacji jaka jest teraz - powtórzę po raz kolejny i z pełnym przekonaniem: należy. Zetka jest albo jej nie ma, natomiast 156 jest pewne, bo ma przynajmniej rozkład. Poza tym nie przesadzajmy w dni powszednie ta linia miewa sporo pasażerów ze względu na nieśmiertelny bazarek. Flash pewnie pisał o długim weekendzie, kiedy rzeczywiście lautobus zionie pustką. Jedyne co bym zrobił, to skrócił godziny kursowania do 20. I zawiesił w weekendy ewentualnie.
Przy czym żeby było jasne: nie musi jeździć na Dworzec Wschodni. Może być skrócona na Bródno. Ale dowozówka Młociny - Słodowiec skończyłaby się na 1 wozie z EEC, a tak przynajmniej są solówki. I nie kosztują drogo, bo ma je jeden z najtańszych ajentów w sieci ZTM.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27486
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak może być pewna linia, która jest w stanie przewieźć około PÓŁTORA PROCENT potoku?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6963
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Jeśli w godzinach szczytu M1 na północnym odcinku zdechnie dajmy na to na dwie godziny, to jak chcesz przewieźć linią o podaży 160os./h kilkanaście tysięcy ludzi? Co ma do tego pewność?fraktal pisze: ↑05 cze 2018, 15:09Też bym wolał, żeby metro jeździło bez przerw. Ale w tej sytuacji jaka jest teraz - powtórzę po raz kolejny i z pełnym przekonaniem: należy. Zetka jest albo jej nie ma, natomiast 156 jest pewne, bo ma przynajmniej rozkład. Poza tym nie przesadzajmy w dni powszednie ta linia miewa sporo pasażerów ze względu na nieśmiertelny bazarek. Flash pewnie pisał o długim weekendzie, kiedy rzeczywiście lautobus zionie pustką. Jedyne co bym zrobił, to skrócił godziny kursowania do 20. I zawiesił w weekendy ewentualnie.
Na tej samej zasadzie czepiano się likwidacji 101, po czym w czasie awarii w okolicach zajezdni bodajże, okazało się, że nawet częsta zetka nie jest ani pewna ani tym bardziej wydolna, bo dwójka przejęła pasażerów nie tylko ze 101 i E-8, ale także podebrała ich z 516, 518 i, co najważniejsze, 509.