Zagubione owieczki - 2018
Moderator: vernalisadonis
pewne 162 jadąc na TARGÓWEK pojechało przez Witebską
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dzisiejsze poranne rewelacje:
116 i 171 zawracające przy Grenadierów
171 zawracające przy Zamienieckiej
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
116 i 171 zawracające przy Grenadierów
171 zawracające przy Zamienieckiej
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wczoraj pewne 523 wylądowało przy Centralnym, na pewno jechało potem w stronę Zawiszy, czy skręciło tam w lewo czy pojechało prosto niestety nie wiem.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Chyba 340? Zabronione to nie jest.
Idzie o wiele szybciej.. E-7 na pierwszym Wileńskim potrafi być trzy, cztery minuty do tyłu zawracając przy Ząbkowskiej, a tu, przez Jagiellońską, minutę do tyłu..
Że szybciej, to wiem, ale kiedyś mieszkańcy Jagiellońskiej robili problemy z autobusami pod oknami. Ale może im chodziło o pętle.
Dlatego podtrzymuję pytanie, czy na legalu.
Notabene dowalanie kolejnych linii na tę zawrotkę powoduje jeszcze dłuższy czas...
Dlatego podtrzymuję pytanie, czy na legalu.
Notabene dowalanie kolejnych linii na tę zawrotkę powoduje jeszcze dłuższy czas...
ŁK
Wczoraj wieczorem pewne 180 znalazło się przy Królowej Marysieńki
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Zakazu z organizacji ruchu nie ma. ZTM też karać nie ma za co, bo wszystkie przystanki są obsłużone. Więc formalnie jest czysto. Ale jak zacznie się masówka, to i formalizmy zostaną tak lub owak dorobione.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pewne 523 jadąc na Stare Bemowo jadąc Prymasa Tysiąclecia przecielo Górczewska na wprost i zawracam przy Maczka.
Dzisiaj pewne 174 zamiast zawrócić na rondzie ONZ pojechało dalej do Hali Mirowskiej gdzie zawróciło.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 maja 2016, 19:51
Dzisiaj pewne 194 w kierunku Cmentarza Wolskiego, zamiast skręcić z Keniga w Wojciechowskiego, skręciło ulicę wcześniej czyli w Zagłoby.
Pewne 707 w kierunku P+R Al. Krakowska po ruszeniu z krańca Nadarzyńska nie skręciło zgodnie z trasą objazdową z Wojska Polskiego w Jana Pawła II, tylko pojechało prosto do ZP Kusocińskiego, tam kierowca po dłuższym postoju na przystanku (i rozkminianiem po cichu co zrobić) postanowił zawrócić w niedozwolonym miejscu i wrócił na swoją trasę. Najwidoczniej dla kierowcy postawiona strzałka przed skrzyżowaniem nie była widoczna, już nie mówiąc o tym, że i bez niej powinien sobie poradzić. Ale skoro już w stronę Nadarzyńskiej cudem prawidłowo dojechał, siedząc z nosem w telefonie z mapą przez całą trasę to czego ja wymagam. A mógł pojechać Wojska Polskiego - Kusocińskiego - Puławska - Jana Pawła II lub Wojska Polskiego - Okulickiego - Puławska - Jana Pawła II, tylko trzeba znać podstawową siatkę ulic w Piasecznie. A najlepiej jednak zwracać uwagi na strzałki, a nie ślepo jechać naprzód, wiedząc, że ma się objazd. Nie mówiąc już o tym, że jak jechał w stronę Nadarzyńskiej to powinien zwrócić uwagę, że z powrotem nie skręci w lewo z Wojska Polskiego w Okulickiego. Odrobina myślenia i sporo kłopotów można uniknąć. Ale co ja wymagam kiedy dzień wcześniej inny orzeł z Mobilisu, tylko tym razem w ramach nowego kontraktu, a więc teoretycznie mający certyfikat ze znajomości topografii Warszawy, w ogóle nie wiedział, na jakich przystankach ma stanąć (również w centrum miasta), a więc jazda cały czas prawym pasem i był gotów wszędzie stanąć, wypatrując na każdym słupku/wiacie naklejki 517. Nawet na Rondzie Waszyngtona 02, przed samym skrętem w al. Zieleniecką, więc cudownie później przebijał się przez wszystkie pasy. Najwidoczniej wykaz przystanków mu nic nie mówił. To jeszcze można przeżyć, ale jak cały Targówek dla niego był magią i wystarczyło jedno słowo pasażerki i przegubem by skręcił w Święciańską, chociaż pasażerka wcześniej dokładnie wytłumaczyła kierowcy, gdzie ma skręcić w Gorzykowską i jak dalej jechać. Ręce opadają. Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd.
Zatrudnij się w Mobilisie i pokaż jak się jeździ mądralo.ashir pisze: ↑30 maja 2018, 19:45Pewne 707 w kierunku P+R Al. Krakowska po ruszeniu z krańca Nadarzyńska nie skręciło zgodnie z trasą objazdową z Wojska Polskiego w Jana Pawła II, tylko pojechało prosto do ZP Kusocińskiego, tam kierowca po dłuższym postoju na przystanku (i rozkminianiem po cichu co zrobić) postanowił zawrócić w niedozwolonym miejscu i wrócił na swoją trasę. Najwidoczniej dla kierowcy postawiona strzałka przed skrzyżowaniem nie była widoczna, już nie mówiąc o tym, że i bez niej powinien sobie poradzić. Ale skoro już w stronę Nadarzyńskiej cudem prawidłowo dojechał, siedząc z nosem w telefonie z mapą przez całą trasę to czego ja wymagam. A mógł pojechać Wojska Polskiego - Kusocińskiego - Puławska - Jana Pawła II lub Wojska Polskiego - Okulickiego - Puławska - Jana Pawła II, tylko trzeba znać podstawową siatkę ulic w Piasecznie. A najlepiej jednak zwracać uwagi na strzałki, a nie ślepo jechać naprzód, wiedząc, że ma się objazd. Nie mówiąc już o tym, że jak jechał w stronę Nadarzyńskiej to powinien zwrócić uwagę, że z powrotem nie skręci w lewo z Wojska Polskiego w Okulickiego. Odrobina myślenia i sporo kłopotów można uniknąć. Ale co ja wymagam kiedy dzień wcześniej inny orzeł z Mobilisu, tylko tym razem w ramach nowego kontraktu, a więc teoretycznie mający certyfikat ze znajomości topografii Warszawy, w ogóle nie wiedział, na jakich przystankach ma stanąć (również w centrum miasta), a więc jazda cały czas prawym pasem i był gotów wszędzie stanąć, wypatrując na każdym słupku/wiacie naklejki 517. Nawet na Rondzie Waszyngtona 02, przed samym skrętem w al. Zieleniecką, więc cudownie później przebijał się przez wszystkie pasy. Najwidoczniej wykaz przystanków mu nic nie mówił. To jeszcze można przeżyć, ale jak cały Targówek dla niego był magią i wystarczyło jedno słowo pasażerki i przegubem by skręcił w Święciańską, chociaż pasażerka wcześniej dokładnie wytłumaczyła kierowcy, gdzie ma skręcić w Gorzykowską i jak dalej jechać. Ręce opadają. Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd.
A druga sprawa że zatrudnili ukraińców to mają za swoje i ukraińcy też mają certyfikaty a jakie numery odwalają to głowa mała...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Podstawową siatkę ulic w Piasecznie? To trzeba być ashirem lub mieszkańcem.