Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 maja 2018, 9:46

Układanie tras pod kątem pętli z ekspedycją to dopiero byłaby patologia.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 maja 2018, 9:53

Georg pisze:
07 maja 2018, 22:12
fik pisze:
07 maja 2018, 19:54
Wtedy z tłumu 5xx zostaje tylko 525, które musi być bardzo mocne i mieć strefowaną podaż kursami skróconymi do Witolina.
Na Witolinie? Ciekawe gdzie upchniesz te KS z 525. Tam już teraz jest mało miejsca.
Ja nic nigdzie upychać nie mam zamiaru. Jeśli pętla jest za mała, to należy zbudować większą, w tym samym miejscu lub okolicy, to dość logiczne. Strefowanie podaży po TŁ musi się odbywać w tym właśnie miejscu, z tym chyba wszyscy się zgadzamy. Chyba, że wolisz ad mortem defecatem patrzeć na te wszystkie 502 i 514, ale to naprawdę wychodzi drożej i mniej efektywnie od prostej inwestycji.

(można również kręcić przez zajezdnię albo na rondzie Mościckiego)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 08 maja 2018, 11:01

A ja się w takim razie chciałbym zapytać: w którym miejscu ma powstać pętla na Ostroroga i jakiego typu miałaby być - kolejne kryterium uliczne czy niewielkich rozmiarów terminal?

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 maja 2018, 11:44

fik pisze:
08 maja 2018, 9:53
Georg pisze:
07 maja 2018, 22:12

Na Witolinie? Ciekawe gdzie upchniesz te KS z 525. Tam już teraz jest mało miejsca.
Ja nic nigdzie upychać nie mam zamiaru. Jeśli pętla jest za mała, to należy zbudować większą, w tym samym miejscu lub okolicy, to dość logiczne. Strefowanie podaży po TŁ musi się odbywać w tym właśnie miejscu, z tym chyba wszyscy się zgadzamy. Chyba, że wolisz ad mortem defecatem patrzeć na te wszystkie 502 i 514, ale to naprawdę wychodzi drożej i mniej efektywnie od prostej inwestycji.

(można również kręcić przez zajezdnię albo na rondzie Mościckiego)
Co do 502 i 514 to oczywiste. Zawrotka na Rondzie Mościckiego byłaby dobra, tylko nie wiem, czy na obecnym przystanku PŁOWIECKA 03 byłyby warunki do postoju dla 525.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 maja 2018, 12:02

Georg pisze:
08 maja 2018, 7:50
Powinno. Tylko, że najbliższa pętla z prawdziwego zdarzenia jest na Powązkach Wojskowych. Więc kawałek drogi. Na Młynowie była kiedyś ekspedycja tam, gdzie teraz jest kwiaciarnia.
Esperanto jeszcze.
Szeregowy_Równoległy pisze:
08 maja 2018, 9:46
Układanie tras pod kątem pętli z ekspedycją to dopiero byłaby patologia.
Na pewno mniejsza niż to, co się - z tego co słyszę - dzieje teraz na tej linii.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 maja 2018, 13:01

Szeregowy_Równoległy pisze:
08 maja 2018, 9:46
Układanie tras pod kątem pętli z ekspedycją to dopiero byłaby patologia.
Dlatego MZA buduje ładowarki, pod które będą układane trasy #ToNieJestPatologia
Yelonker pisze:
08 maja 2018, 11:01
A ja się w takim razie chciałbym zapytać: w którym miejscu ma powstać pętla na Ostroroga i jakiego typu miałaby być - kolejne kryterium uliczne czy niewielkich rozmiarów terminal?
Tu jest o Ostroroga (oczywiście w dzielnicy Wola):
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... 4&c=94&l=1

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 maja 2018, 16:41

Najlepsze byłoby ekspediowanie zdalne, tylko nie wiem, na jakim poziomie realności życzeń jesteśmy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 maja 2018, 17:08

Ekspediowanie zdalne już jest ćwiczone. Co najwyżej problemem może być przepustowość kanałów łączności i wydolność ludzka centrali.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 maja 2018, 18:37

Dlaczego 190 CH Marki - Gorczewska jest złe, a 190 CH Marki - Esperanto i 290 Bielańska - Górczewska już dobre? To rozwiązanie to idealny przykład, żeby przy zachowaniu bilansu uwalić gdzieś częstotliwość. Owszem, jest to obecnie długa linia, ale - gdzie trzeba - to w większości po buspasach, w dodatku jedyna łącząca całą Al.Solidarnosci i Radzymińską, i Górczewską.

Btw kiedyś jej nie było, ale jak spróbowali ją stworzyć i dać solówki na początku, to się okazało, że to jednak układ na potężne przeguby.

Inna sprawa, że bez części praskiej dałoby się wytrzymać, gdyby podbić 160, ale nie na Esperanto!
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 maja 2018, 22:08

Problem tej linii jest trochę podobny do casusu 25 na Okęciu. Pracowała ona aż za dobrze, przez co na centralnym odcinku była niewydolna. Nałożenie się końcówek przeciwnych potoków czasami generuje problemu na środku super-linii. A takie przypadki zamiast strefować kikutem obustronnym lepiej podzielić na dwie nachodzące na siebie linie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 maja 2018, 22:21

Jeśli założymy skrócenie 112 do Nowego Bemowa, to czy powinna powstać jakaś proteza z Karolina? Jeśli tak, to na jakiej trasie (lub gdzie powinna dowozić)?

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 maja 2018, 22:25

pawcio pisze:
08 maja 2018, 17:08
Ekspediowanie zdalne już jest ćwiczone. Co najwyżej problemem może być przepustowość kanałów łączności i wydolność ludzka centrali.
A załatwienie potrzeby w godziwych warunkach, czy choćby dostęp do jakiegoś sklepu? Czy kierowca może, jadąc do Młynowa wyskoczyć do przychodni do kibelka i wpisać to jako przerwę?

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 08 maja 2018, 22:38

Georg pisze:
08 maja 2018, 22:25
A załatwienie potrzeby w godziwych warunkach, czy choćby dostęp do jakiegoś sklepu? Czy kierowca może, jadąc do Młynowa wyskoczyć do przychodni do kibelka i wpisać to jako przerwę?
Płocka-Szpital, tojka przy szkole. Już to było trenowane ;)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 maja 2018, 23:30

Ale zdalne sterowanie nie ma polegać na braku przerw, prawda?

Mam nadzieję, że ew. takie skrócone 190-E na Esperanto byłoby kosztem 527. Natomiast nie bardzo mnie przekonuje taki podział. Ile z potoku z Górczewskiej przejmie 190-W, a ile M2?
Plus do rozważenia, czy takie zachodnie 190-W to nie mogłoby być E-2.
Plus, czy na Bielańskiej jest miejsce na kolejną linię (pl. Bankowy? Ładowarka?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 maja 2018, 5:22

pawcio pisze:
08 maja 2018, 22:08
Problem tej linii jest trochę podobny do casusu 25 na Okęciu. Pracowała ona aż za dobrze, przez co na centralnym odcinku była niewydolna. Nałożenie się końcówek przeciwnych potoków czasami generuje problemu na środku super-linii. A takie przypadki zamiast strefować kikutem obustronnym lepiej podzielić na dwie nachodzące na siebie linie.
Jeszcze zalezy, jak duży jest udział podróży koniec - koniec.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ