Tam jest napisane coś trochę innego - proponuję przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem cały wątek na fb.zxcvbnm pisze:Proszę o weryfikację postu pana Jacka Zawiślaka https://www.facebook.com/lk7siodemka/po ... 6122418701 ,że firma która zainteresowała się kupnem 14WE o numerach: 02 04 05 06 wycofała się z tego i SKM musi rozpisać przetarg na P3 tych składów.
Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Racja, ale kompromitacja. Fakt faktem, 107 i 108 na razie zostają w SKM?kveld pisze: ↑26 lis 2017, 20:23Tam jest napisane coś trochę innego - proponuję przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem cały wątek na fb.zxcvbnm pisze:Proszę o weryfikację postu pana Jacka Zawiślaka https://www.facebook.com/lk7siodemka/po ... 6122418701 ,że firma która zainteresowała się kupnem 14WE o numerach: 02 04 05 06 wycofała się z tego i SKM musi rozpisać przetarg na P3 tych składów.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 57131.html
Transport Publiczny pisze:To będzie środek ofensywy inwestycyjnej, jaka czeka warszawski węzeł kolejowy. Jak będą te pociągi wykorzystywane?
W pierwszym okresie będą wykorzystywane do wzmocnienia pociągów w godzinach szczytu, zwłaszcza na linii S1 Pruszków – Otwock, która jest szczególnie obciążona. Ponad 50% podróżnych korzystających z naszych usług stanowią właśnie pasażerowie tej linii.
Jaka będzie pierwsza nowa linia, na której mogłyby pojechać te jednostki?
Najpewniej będzie to zapowiadana od dawna trasa z Piaseczna do Legionowa i docelowo do Zegrza. Termin jej uruchomienia zależy oczywiście od dostępności infrastruktury. Zakup uwzględnia też drugą planowaną linię – do Ożarowa Mazowieckiego.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Informacja z otwarcia ofert na 13 ezt - https://skm.bip.um.warszawa.pl/menu_prz ... 1-7-17.htm
Pesa tańsza od Newagu.
Pesa tańsza od Newagu.
Newag musiałby odrobić (wg mojego pobieżnego rachunku) 1,8 pkt (na 5 możliwych) w kryterium "długościowo-wagowym" - to raczej mało prawdopodobne...
1,33 odrabia na terminach dostaw. Zostaje masa służbowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To, co ja policzyłem, to jest już po wliczeniu terminów.pawcio pisze:1,33 odrabia na terminach dostaw. Zostaje masa służbowa.
14WE dalej w ruchu. Czyli nie jest to fałszywą wiadomością, że ID zrezygnował z kupna 14WE. Teraz pytanie, co dalej?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pesa wygrała przetarg na dostawę 13 EZT dla SKM Warszawa.
https://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonl ... ferty1.pdf
https://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonl ... ferty1.pdf
Podpisanie umowy SKM Warszawa z Pesą na dostawę 21 nowych EZT:
http://skm.warszawa.pl/aktualnosci/2018 ... a_809.html
Najpierw wzmocnią S1, trochę S2, trochę S3.
Na S1 będą jeździć pary 19WE, pary Elf2, Impulsy, co będzie zapewniało naprawdę przyzwoitą pojemność... Niebywały rozwój SKM od 2010 roku.
21 składów powinno starczyć i na Piaseczno, i na Ożarów. Do Piaseczna wystarczy wydłużyć S9, kwestia 2-3 obiegów. Chętnie połączył bym Ożarów z Wołominem nową linią SKM. Jeśli starczy taboru, SKM powinno dojeżdżać do Grodziska.
I pomyśleć, że męczyłem kiedyś ludzi na forum swoimi żalami na padające 14WE, których teraz mi szkoda, że sprzedano. Za to jeszcze raz przepraszam. Niestety, do pewnych rzeczy trzeba zmienić mentalność.
http://skm.warszawa.pl/aktualnosci/2018 ... a_809.html
Najpierw wzmocnią S1, trochę S2, trochę S3.
Na S1 będą jeździć pary 19WE, pary Elf2, Impulsy, co będzie zapewniało naprawdę przyzwoitą pojemność... Niebywały rozwój SKM od 2010 roku.
21 składów powinno starczyć i na Piaseczno, i na Ożarów. Do Piaseczna wystarczy wydłużyć S9, kwestia 2-3 obiegów. Chętnie połączył bym Ożarów z Wołominem nową linią SKM. Jeśli starczy taboru, SKM powinno dojeżdżać do Grodziska.
I pomyśleć, że męczyłem kiedyś ludzi na forum swoimi żalami na padające 14WE, których teraz mi szkoda, że sprzedano. Za to jeszcze raz przepraszam. Niestety, do pewnych rzeczy trzeba zmienić mentalność.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież 14WE były i są padakami, dobrze że je sprzedano. A jeden skład niestety nadal stoi na Szczęśliwicach, nawet zdarza mu się czasem jeździć jak nie ma żadnej awarii (czyli raz na kwartał).
No wiadomo, chodziło mi o moje zachowanie kiedyś. Sam wiesz.Autobus Czerwon pisze: ↑21 maja 2018, 21:16Przecież 14WE były i są padakami, dobrze że je sprzedano. A jeden skład niestety nadal stoi na Szczęśliwicach, nawet zdarza mu się czasem jeździć jak nie ma żadnej awarii (czyli raz na kwartał).
A propos 14WE, to dziś ta para miała właśnie awarię w okolicy 14:00 . Może doczekamy się dokończenia modernizacji tego składu skoro nie ma kupca.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Oj tak, ostatnio 14WE trafiłem w Kolejach Śląskich na pociągu rel. Lubliniec - Oświęcim p. Katowice, to jak zobaczyłem co podjeżdża to zrozumiałem dlaczego już ze stacji początkowej ruszył 39 minut spóźniony.
- vernalisadonis
- Posty: 3162
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
ja w Lublińcu widziałem i zastanawiałem się czy to nasza dawna SKMka.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Owszem.