Bull shitbeni pisze: ↑23 lut 2018, 8:50Stary Pingwin pisze: ↑18 lut 2018, 12:35Jeżeli pierwszy ruszy jak należy, to zanim zjedzie z rozjazdów, już pali się czerwone. Do tego zawsze na torze zjazdowym znajduje się jakiś wóz i dochodzi kwestia mijania się na zwrotnicach lewoskrętnych. Dwa razy zrobiona i ZABLOKOWANA zwrotnica na wprost przebiła mi w tym miejscu w lewo, pod wozem. Usłyszałem i stanąłem. Z wiekiem staję się ostrożniejszy, a przepisy przestrzegam od zawsze. Powtarzam- infrastruktura jest z połowy 20 wieku i nie przystaje do dzisiejszych obciążeń.
Tam zwrotnica lewoskrętna działa jak chce ustawiłem ją na wprost powoli dojeżdżam do niej bo z przeciwka 33 i 17. A tu bach w lewo mimo że zablokowana była na wprost. Zrobiłem zatrzymanie na 16 minut w tym zablokowałem ruch samochodowy. Przyjechali z NR i torowcy. Wyciągnęli dyskietkę zwrotnicy i po włożeniu nowej przełożyli na wprost i pojechałem. Napisałem stosowny raport. Wczoraj patron dzwonił do mnie że wyjaśnienie zakładu torowego brzmi po części bo wywód ich był większy "zwarcie w układzie okablowania będącego w zwrotnicy nr XXX spowodowało przełożenie położenia iglicy z jazdy na wprost w lewo" dopisane jeszcze iż w roku 2018 przewidziana jest przebudowa układu torowego w tym miejscu.
Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Chyba nastąpiła drobna pomyłka przy weekendowych rozkładach linii zastępczych. Prawie identyczny odcinek Pl. Grunwaldzki - Rondo Radosława Z17 ma zrobić w 2 minuty, a Z33 w 4.
168 w godzinach wieczornych, tzn. po 21.00 (kiedy półkurs do Witolina spada do 38 min.), permanentnie spóźnione o 3-4 minuty.
Na samym Goclawiu można 5 minut się spokojnie spóźnić. Nie wiem po co są te rozkłady wieczorne, bo przy obecnym natężeniu ruchu i sygnalizacji świetlnej czasem nie sposób się wyrobić w rozkładzie.
Zapraszam na 202 w godzinach porannych i wieczornych. Warzywa z giełdy na Broniszach są przewożone w dużo lepszych warunkach..
A ja zapraszam na 192 i 504 wieczorem, sytuacja identyczna jak na 202. Puste drogi, prawie na pusto i od -3 do nawet -10 opóźnienia przy normalnej jeździe i ruszeniu z Poleczki o czasie.
Przecież wszystkie Olszyńskie linie mają za mało czasu. Różnica między największym, a najmniejszym czasem przejazdu nie jest aż tak duża - raptem 3 minuty na półkurs.
Ja na 202 widzę aż 5 minut różnicy.
Zależy od półkursu. Czy postoje pozwalają na zredukowanie opóźnienia?
Poranek - szczyt - wieczór. Jak ruszysz z Gocławka na -5, to na Metro dojedziesz na -8.
115 było kiedyś mocno krytykowane w dni wolne od pracy.. I, tak jak było, tak jest. Kwadrans na Mokrym Ługu, chwilka na Aleksandrowie. 213 też jest do wzmocnienia. Ale kogo to obchodzi.. Brygady trzeba dorzucić, a każde zadanie przewozowe kosztuje.
Najlepsze jest 133 postoje po 6-8min. I tak od rana do wieczora. Ani jednej przerwy 15min...
W DP 3 brygady, w DS 2 brygady.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1