Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Fakt, że nie ma konsekwencji w oznaczeniu tych kursów, może to kwestia ograniczeń programowych?
Pl. Starynkiewicza jak najbardziej jest, nawet odjazdy z niego są podane. Błąd ludzki pewnie. Rozkłady na 2/3 dnia, do przeżycia.
Pl. Starynkiewicza jak najbardziej jest, nawet odjazdy z niego są podane. Błąd ludzki pewnie. Rozkłady na 2/3 dnia, do przeżycia.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Swoją drogą co to za jakiś skrajny idiotyzm zamykać na cały dzień most, utrudniając życie tysiącom warszawiaków, bo komuś zachciało się kręcić film? Chyba nie żyjemy w hollywood, a interes mieszkańców powinien być na pierwszym miejscu...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
O matki, co za tragedia. I to jeszcze w niedzielę handlową! Ile to było imprez masowych o większej skali i jakoś się to przeżyło.
Zupełnie na marginesie, to pokazanie miasta w filmie to też forma promocji.
Zupełnie na marginesie, to pokazanie miasta w filmie to też forma promocji.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
72 dwie minuty od 24, wszak tradycja 22 musi trwać!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W "od poniedziałkowym" rozkładzie 31 brakuje oznaczeń kursów wydłużonych na Wyścigi.
I fajnie że udało się trochę poodklejać od siebie kursy zjazdowe 4 i 31.
Edit: rozkłady poprawione, oznaczenia już właściwe.
I fajnie że udało się trochę poodklejać od siebie kursy zjazdowe 4 i 31.
Edit: rozkłady poprawione, oznaczenia już właściwe.
Na trasie skróconej będą 2 brygady, czy miks? Czas przejazdu 7 minut plus 3 wskazywałoby na 2 brygady, ale to można by dostać kociokwiku... czy 2 brygady w 3 motorowych?
ŁK
W weekend 3. Od poniedziałku rozkład prawie identyczny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No i na co była ta optymalizacja jak w DS, odcinek Synów Pułku - Sowińskiego dalej jest nierealny w przejechaniu zgodnie z tym co jest w rozkładzie? Brakuje dwóch minut na tym odcinku...
Tak w ogóle to nie jestem wstanie zrozumieć fenomenu cięcia czasów przejazdu w DS skoro sygnalizacja w wielu miejscach działa tak samo, nie ważne jest czy to DP czy DS, a czasy w przejeździe są znaczące.
Tak w ogóle to nie jestem wstanie zrozumieć fenomenu cięcia czasów przejazdu w DS skoro sygnalizacja w wielu miejscach działa tak samo, nie ważne jest czy to DP czy DS, a czasy w przejeździe są znaczące.
To samo Bankowy - Ratusz Arsenał, światło na sztywno co dwie minuty a w weekend tramwaj jedzie już minutę krócej, cud panie cud! I tak moim najlepszym przykładem jest Nowowiejska i Femina. Linie 17 i 33 z Feminy do Haliny mają po minucie przelotu, ale taka 10/70 ma już dwie i to tylko w DP w ciągu dnia, bo wieczorami czy w DS jest minuta. Za to z Nowowiejskiej do polibudy są sztywne dwie minuty dla 10/70, za to dla 14 czy 15 jest sztywna minuta. Co z tego, że odległości są te same i fazy tak samo sztywne, magia panie magia! Po co byla ta optymalizacja skoro błędy dalej są powielane?
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Przy czym warto pamiętać, że na wszelakich wydrukach BusMan zawsze zaokrągla w dół (albo po prostu: ucina sekundy), więc nawet 14.22:59 wydrukuje jako 14.22
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
W sobotę rozkłady są super na 33. Przelot 44 minuty w stronę Kieleckiej nie realne w drugą stronę jak najbardziej. ZTM daje postoje na Kieleckiej na przemian 10/11/10 itd. Ale.... Ruszając z Młocin do Piasek ok +1. Na Piaskach minutę prze de mną jest 22. Efekt Pl. Grunwaldzki zamykam na -2 bo nie wpycham się na Olszynę na drugiego od momentu jak pojeb... baba robi zdjęcia z bloku po lewej od przystanku w kierunku Włościańskiej. Na szczęście 17 nie widać na horyzoncie. Do Feminy doganiam na 0. Ale wpada prze de mną 70. No i do Koszykowej na 0 ok. Ruszając z Koszykowej przy Nowowiejskiej 70 ucieka światło. Stoimy cykl 15 i 35, cykl na wprost dla mnie no i dopiero się drapie w lewo 70, i znowu cykl 15 i 35, potem cykl dla 4 bo przyjechała z przeciwka no i zamykam na -5. Światła przy GUS łapią standard i do Kieleckiej nijak nadrobić. Z 11 minut postoju zostaje mi 6 tyle co w DP. Parodia. I tak co kółko. I to tak za każdym razem jak 70 idzie przed 33 lub 17 to ruszając z Koszykowej zawsze się za nią stoi od 3 do 5 minut. A 17 to w ogóle luksus bo nie dość że wchodzi 70 to potem przez stanie na Nowowiejskiej wchodzi czasem 4 i du.... z punktualnością. ZTM.Flash8222 pisze: ↑25 sie 2018, 18:19To samo Bankowy - Ratusz Arsenał, światło na sztywno co dwie minuty a w weekend tramwaj jedzie już minutę krócej, cud panie cud! I tak moim najlepszym przykładem jest Nowowiejska i Femina. Linie 17 i 33 z Feminy do Haliny mają po minucie przelotu, ale taka 10/70 ma już dwie i to tylko w DP w ciągu dnia, bo wieczorami czy w DS jest minuta. Za to z Nowowiejskiej do polibudy są sztywne dwie minuty dla 10/70, za to dla 14 czy 15 jest sztywna minuta. Co z tego, że odległości są te same i fazy tak samo sztywne, magia panie magia! Po co byla ta optymalizacja skoro błędy dalej są powielane?
W Krakowie rozkłady po wakacyjne już w internecie i na zakładach. U nas niestety nie realne. Grafik tymczasowy z adnotacją od 03.09 zmiana. A na zakładach przyszły rozkłady czerwcowe z adnotacją pro forma. Kpina. Komórka taka duża nie może dogadać się z dwiema firmami ZDM otwieramy Marynarską dokładnie kiedy jak i TW czy Puławska będzie gotowa. A nie czekać pewnie do 31.08 i może pasażer jak i pracownicy zbiorkomu się dowiedzą jak pracuje komunikacja po 02.09.2018 roku.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przystanki na Broniewskiego nie mogą doczekać się przedłużenia na dwa składy. W szczycie wagon co minutę, a Olszyna i Włościańska puszcza co dwie. A może za dużo linii zewsząd donikąd?
miłośnik 13N
Cóż, tego domaga się społeczeństwo, linii door-to-door. Praktyka (choćby Wołoskiej) pokazuje, że chyba prędzej Broniewskiego doczeka się drugiej jezdni niż dodanie choćby sekundy zezwalającego tramwajowi
Ciekawe jak w powakacyjnych rozkładach będzie koordynowana 17-ka z 33. Względem JPII czy 2-ki na Tarchominie?
Ciekawe jak w powakacyjnych rozkładach będzie koordynowana 17-ka z 33. Względem JPII czy 2-ki na Tarchominie?