Dziwadła autobusowe - 2018

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 wrz 2018, 15:56

8500 -> 011/527

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 06 wrz 2018, 16:19

#9340 też jechał gdzieś na podmianę lub za kogoś 110 km po siekierkowskim

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 06 wrz 2018, 16:23

MilosnikKomunikacji pisze:
06 wrz 2018, 14:51
8003 :arrow: 018(B)/162 :)

8396 :arrow: 01x/162
8397 :arrow: 01x/162

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 06 wrz 2018, 16:24

bartoni722 pisze:
06 wrz 2018, 15:56
8500 -> 011/527

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
To za MOB58?

Ursusiak345
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16

Post autor: Ursusiak345 » 06 wrz 2018, 17:37

8543 :arrow: C88/162

Molo
Posty: 643
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 06 wrz 2018, 17:40

Czy w Mobilisie zabrakło kierowców czy co się dzieje?

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 wrz 2018, 17:45

Molo pisze:
06 wrz 2018, 17:40
Czy w Mobilisie zabrakło kierowców czy co się dzieje?
Tak
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 17:47

A co się stało, że tak nagle zrobiły się braki kadrowe? A z likwidowanych PKSów nikt nie chciał przyjechać i popracować w Warszawie?

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 wrz 2018, 17:49

ashir pisze:
06 wrz 2018, 17:47
A co się stało, że tak nagle zrobiły się braki kadrowe? A z likwidowanych PKSów nikt nie chciał przyjechać i popracować w Warszawie?
Brakuje kierowców z certyfikatem.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 17:50

A ogólnie Mobilis ma ludzi do pracy? ZTM sam sobie robi problemy, ten certyfikat i tak nic nie daje. :D

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 06 wrz 2018, 18:21

ashir pisze:
06 wrz 2018, 17:50
ZTM sam sobie robi problemy, ten certyfikat i tak nic nie daje. :D
hahaha. Im to przecież na rękę. Mimo zawieszanych kursów. Tak samo jak durny zapis o umowie o pracę na MANach. Przewoźnik płaci kary i się kręci.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

SolarisU12
Posty: 19
Rejestracja: 12 maja 2016, 19:51

Post autor: SolarisU12 » 06 wrz 2018, 18:32

8513 :arrow: C81/177 :shock:
8552 :arrow: C87/177 :shock:

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 wrz 2018, 18:48

8513 jeździ w czasie 2/177, a jest też 8552 -> 3/177 pewnie też pod postacią Cxx

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 19:03

Maybach pisze:
06 wrz 2018, 18:21
hahaha. Im to przecież na rękę. Mimo zawieszanych kursów. Tak samo jak durny zapis o umowie o pracę na MANach. Przewoźnik płaci kary i się kręci.
Jeżeli ich interesuje czysty zarobek to masz rację, natomiast jeśli realizacja przewozów dla zaspokojenia potrzeb komunikacyjnych to jednak zdecydowanie nie na rękę. Nawet przy robieniu zastępstw wypadają kursy, a to bywa sporą uciążliwością dla pasażerów! I nie wiem co jest w tym śmiesznego?

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 06 wrz 2018, 19:11

Gdyby ważniejsze było dla ZTMu zaspokojenie potrzeb komunikacyjnych to podjęliby kilka konkretnych kroków. Tragiczne jest, że dla przewoźnika prywatnego opłaca się na przykład nie wysłać nic niż wysłać niecertyfikowany wóz, bądź z innego kontraktu. Chyba lepiej żeby przyjechało cokolwiek niż nic, prawda? Już o umowach o pracę pisałem, to tworzy duże problemy dla planistów. O karach za logo bez jednego dopisku na koszuli na nowym kontrakcie to już nie będę mówił. Wierz dalej w dobroduszność ZTM
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Zablokowany