Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czym jest humusowanie torowiska?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Przygotowaniem pod trawniczek
Tam w ogóle oprócz torów to jest niewiele. Przystanki nie mają wszystkich barierek, nie ma tablic... a na Marynarskiej to nawet słupki są tymczasowe.
ŁK
Na Marymonckiej już ze dwa lata jak nowe przystanki funkcjonują a nadal barierki są prowizoryczne.
Dodam wpis na temat poruszony w temacie "Czasy przejazdu".
Skoro SWLki na tramwajach funkcjonują, to czy na prawdę nie da się odzyskać 2 tramwajów z linii 20, które niepotrzebnie zjeżdżają z Boernerowa na pusto na Koło a następnie wracają na Boernerowo? Wszak wystarczą na to dwie odpowiednio zaplanowane SWLki dla motorowych dyżurnych, którzy by na Kole podmieniali tych mających przerwę, jechali na Boernerowo skąd od razu wracali na Koło i tam byli podmieniani spowrotem przez tych planowych i następnie włączali się na inne brygady linii 20. Oszczędność kilometrów spora, a w przypadku zatrudnienia motorowych na linię nic się nie traci.
Pierwsza bolączka: na linii 20 kursują brygady z dwóch zajezdni. Nie każdy motorowy z Woli ma przeszkolenie na 116Na tak samo jak nie każdy z Pragi ma przeszkolenie na 105N2k.
Druga bolączka: Co w przypadku dużych opóźnień,zatrzymań czy też ruchu sterowanego przez NR?
Trzecia bolączka: Jak w takim wypadku planować grafik dyżurującemu?
Skoro SWLki na tramwajach funkcjonują, to czy na prawdę nie da się odzyskać 2 tramwajów z linii 20, które niepotrzebnie zjeżdżają z Boernerowa na pusto na Koło a następnie wracają na Boernerowo? Wszak wystarczą na to dwie odpowiednio zaplanowane SWLki dla motorowych dyżurnych, którzy by na Kole podmieniali tych mających przerwę, jechali na Boernerowo skąd od razu wracali na Koło i tam byli podmieniani spowrotem przez tych planowych i następnie włączali się na inne brygady linii 20. Oszczędność kilometrów spora, a w przypadku zatrudnienia motorowych na linię nic się nie traci.
Pierwsza bolączka: na linii 20 kursują brygady z dwóch zajezdni. Nie każdy motorowy z Woli ma przeszkolenie na 116Na tak samo jak nie każdy z Pragi ma przeszkolenie na 105N2k.
Druga bolączka: Co w przypadku dużych opóźnień,zatrzymań czy też ruchu sterowanego przez NR?
Trzecia bolączka: Jak w takim wypadku planować grafik dyżurującemu?
Naprawdę / z powrotem.
Obstawiam, że dałoby się oszczędzić wiele, bo stojące tramwaje też czerpią prąd (choćby na klimatyzację), gdyby było 100% swlek (nawet 90, 80 czy 70)
Obstawiam, że dałoby się oszczędzić wiele, bo stojące tramwaje też czerpią prąd (choćby na klimatyzację), gdyby było 100% swlek (nawet 90, 80 czy 70)
ŁK
Jak na R-4 był remont i motorowi z Żoliborza wyjeżdżali z Woli to dostawali tyrystory i nikomu to nie przeszkadzało.
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Pierwsza bolączka: dwie służby, opcjonalnie trzy-cztery, każda zajezdnia wystawia jednego motorniczego na zmianę (ewentualnie jednozmianówka środkowa, zależy od tego jak wypadają przerwy w skali dnia).
Druga bolączka: czeka się na swoje. Jak się zjedzie kilka 20ek na raz to zawsze parę można posłać na Boernerowo, a nadwyżkę odstawić na Kole.
Trzecia bolączka: normalnie, dostaje rozkład przygotowany z brygadami które ma przejąć na przerwę i tyle. Informacja tylko którą brygadę bierze na każdy wyjazd i wiśta wio.
Ta taktyka ma na przykład miejsce w Ostrawie na niektórych liniach trolejbusowych, tyle że tam służby które wykonują te przerwy posiłkowe są naprawdę słabe godzinowo.
Druga bolączka: czeka się na swoje. Jak się zjedzie kilka 20ek na raz to zawsze parę można posłać na Boernerowo, a nadwyżkę odstawić na Kole.
Trzecia bolączka: normalnie, dostaje rozkład przygotowany z brygadami które ma przejąć na przerwę i tyle. Informacja tylko którą brygadę bierze na każdy wyjazd i wiśta wio.
Ta taktyka ma na przykład miejsce w Ostrawie na niektórych liniach trolejbusowych, tyle że tam służby które wykonują te przerwy posiłkowe są naprawdę słabe godzinowo.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Żadnych tramwajów nie odzyskasz, bo takie kombinacje są tylko poza szczytem. Struktura całek i dodatków to sprawa wtórna do planu brygadowego.
Nie stosuje się u nas planowego jeżdżenia wagonami z obcej zajezdni poza przypadkami wyłączenia jednej z nich z ruchu na weekend z powodu prac torowych.
Tu jeszcze dochodzą wewnętrzne regulacje socjalne. Motorowy raz na cztery godziny ma mieć dostęp do murowanego kibla i tylko raz może zmieniać wóz. I wtedy zaczyna się gorsza kombinacja, która drastycznie zwiększa liczbę służb do obsługi danej liczby brygad.lublin42 pisze: ↑12 wrz 2018, 22:32Wszak wystarczą na to dwie odpowiednio zaplanowane SWLki dla motorowych dyżurnych, którzy by na Kole podmieniali tych mających przerwę, jechali na Boernerowo skąd od razu wracali na Koło i tam byli podmieniani spowrotem przez tych planowych i następnie włączali się na inne brygady linii 20. Oszczędność kilometrów spora, a w przypadku zatrudnienia motorowych na linię nic się nie traci.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Druga niskopodłogowa brygada na 18 od poniedziałku to efekt wprowadzenia kolejnych tramicusow do ruchu czy coś innego?
Dlaczego to 20 nie mogła pojechać na nakładkę? Żeby mieć choć jeden normalny kraniec?
ŁK
Pawcio już tłumaczył. Kwestie taborowe z małymi i dużymi Jazzami. Kraniec z tymczasową nakładką uważasz za normalny?
Thx.ashir pisze:Pawcio już tłumaczył. Kwestie taborowe z małymi i dużymi Jazzami. Kraniec z tymczasową nakładką uważasz za normalny?
Ale o krańcu przeczytaj jeszcze raz.
ŁK
Co to są trójki od Wiatracznej?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17