Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sie 2018, 8:42

Flash8222 pisze:Właśnie drugie podejście robiłem, ogień siwy dym ze Starynkiewicza i dupa... Więcej więcej więcej takich świateł.
Tam jest inteligentna sygnalizacja - jednemu pozwoli, drugiemu nie.
ŁK

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 27 sie 2018, 11:52

W sobotę inteligentna sygnalizacja pokazała co potrafi na Marymoncie. Ja do skrętu w stronę Babki stałem 7 minut ale wcześniej było ok. dwudziestominutowe zatrzymanie na brak światła.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 sie 2018, 13:41

Nic nie pobije ostatnio zablokowanych świateł na Conrada. Minus 26. Piesi zielone że można w kółko jeździć skrzyżowania a ruch samochodowy i tramwajowy czerwone. Nic nie pomagało. Dodam że korek tramwajowy się utworzył jak i samochodowy mimo godziny 21. NR przyjechał, ZTM przyjechał i patrzyli sobie około 10 minut i potem panowie od sygnalizacji wyłączyli w cholerę te ustrojstwo. Zaś wrócił priorytet przy Maczka na Powstańców.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 wrz 2018, 18:53

A coś wyszło z priorytetów na Służewiec? I jak Woronicza x Woloska bez relacji skrętnych?
ŁK

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 wrz 2018, 10:24

Przepraszam, gdzie jest tak zapowiadany priorytet przy rondzie UE? Pionowe trwa 30 sekund, poziome 90 sekund i nie ma dodatkowej fazy. Jest dokładnie to co było.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 wrz 2018, 12:45

Lata mijają, a tramwaje linii 10 i 26 wciąż potrzebują samochodów skręcających w lewo w kierunku S8 z Powstańców Śląskich pod Bemowskim ratuszem by samemu dostać pionowe do skrętu.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 09 wrz 2018, 16:36

Dziś to i samochody nie dostają za każdym razem. Już dwa razy dostałem światło na wprost od razu po fazie dla 28 mimo, że samochody stały do skrętu.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 29 wrz 2018, 8:24

Jakiś czas temu mówiono, że na Okopowej powstanie priorytet dla tramwajów. Przy Stawkach nawet już są nowe pętle indukcyjne ale wybudowane po staremu czyli przed samem sygnalizatorem i zaraz za sygnalizatorem. Czyli znów wracamy to tego, że tramwaj musi się zatrzymać by dostać światło?

Awatar użytkownika
Bart
Posty: 17
Rejestracja: 14 sie 2013, 18:03
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post autor: Bart » 29 wrz 2018, 8:44

Tramwaj nie będzie musiał się zatrzymywać, żeby dostać pionowe, a inwestycja jeszcze się nie zakończyła ;)

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 01 paź 2018, 22:24

Głupstwa opowiadacie. Na ciągu Okopowa - Towarowa będzie mnóstwo pętli i w sterowaniu akomodacyjnym będzie można zrobić wszystko. Ktoś to musi tylko zaprojektować, bo na razie tego nie zrobiono. Mi najbardziej zależy na placu Zawiszy. Póki co od paru dni działa nowy algorytm na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Radiowa. Nie jest idealnie, bo detekcję trzeba dokalibrować, ale podwójne zielone jest zapewnione dla wszystkich relacji łącznie z nieużywaną liniowo. Przy Wrocławskiej będzie priorytet pełny i na całej Radiowej i Dywizjonu 303 też pełny.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 paź 2018, 11:15

Za to na Zawiszy już totalnie wyłączono stałoczasówki dla tramwajów, teraz musimy sobie wzbudzać pionowe w każdej relacji co najbardziej irytuje jadąc od strony Narutowicza :/ Bo jak jest 1 i 9 od Naruta a od Starynkiewicza nic nie ma, to pionowe będzie się świeciło na raz w lewo oraz na wprost tak, że 9 już nie przejedzie. Tramwaje naprawdę muszą być solą w oku dla biura mobilności o transportu. Normą staje się, że ruszając na początku pionowego ze Starynkiewicza do DWC nie zdąża się na pionowe przy czterdziestolatku :(

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 paź 2018, 11:58

Wiesz, wyborcy jeżdżą samochodami.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 02 paź 2018, 21:09

Flash8222 pisze:
02 paź 2018, 11:15
Za to na Zawiszy już totalnie wyłączono stałoczasówki dla tramwajów, teraz musimy sobie wzbudzać pionowe w każdej relacji co najbardziej irytuje jadąc od strony Narutowicza :/ Bo jak jest 1 i 9 od Naruta a od Starynkiewicza nic nie ma, to pionowe będzie się świeciło na raz w lewo oraz na wprost tak, że 9 już nie przejedzie. Tramwaje naprawdę muszą być solą w oku dla biura mobilności o transportu. Normą staje się, że ruszając na początku pionowego ze Starynkiewicza do DWC nie zdąża się na pionowe przy czterdziestolatku :(
Musicie na tym Mokotowie mieć zamulone wozy bo ja za każdym razem stopiątkami na 22 przy Centralnym przejeżdżam na raz :D

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 paź 2018, 22:58

Stopiątką to każdy potrafi.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 02 paź 2018, 23:17

Stary Pingwin pisze:
02 paź 2018, 22:58
Stopiątką to każdy potrafi.
Jestem laik.
Czyli 105 ma lepsze przyspieszenie od bydgoskich wyrobów?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ