Tam jest inteligentna sygnalizacja - jednemu pozwoli, drugiemu nie.Flash8222 pisze:Właśnie drugie podejście robiłem, ogień siwy dym ze Starynkiewicza i dupa... Więcej więcej więcej takich świateł.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
ŁK
W sobotę inteligentna sygnalizacja pokazała co potrafi na Marymoncie. Ja do skrętu w stronę Babki stałem 7 minut ale wcześniej było ok. dwudziestominutowe zatrzymanie na brak światła.
Nic nie pobije ostatnio zablokowanych świateł na Conrada. Minus 26. Piesi zielone że można w kółko jeździć skrzyżowania a ruch samochodowy i tramwajowy czerwone. Nic nie pomagało. Dodam że korek tramwajowy się utworzył jak i samochodowy mimo godziny 21. NR przyjechał, ZTM przyjechał i patrzyli sobie około 10 minut i potem panowie od sygnalizacji wyłączyli w cholerę te ustrojstwo. Zaś wrócił priorytet przy Maczka na Powstańców.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A coś wyszło z priorytetów na Służewiec? I jak Woronicza x Woloska bez relacji skrętnych?
ŁK
Przepraszam, gdzie jest tak zapowiadany priorytet przy rondzie UE? Pionowe trwa 30 sekund, poziome 90 sekund i nie ma dodatkowej fazy. Jest dokładnie to co było.
Lata mijają, a tramwaje linii 10 i 26 wciąż potrzebują samochodów skręcających w lewo w kierunku S8 z Powstańców Śląskich pod Bemowskim ratuszem by samemu dostać pionowe do skrętu.
Dziś to i samochody nie dostają za każdym razem. Już dwa razy dostałem światło na wprost od razu po fazie dla 28 mimo, że samochody stały do skrętu.
Jakiś czas temu mówiono, że na Okopowej powstanie priorytet dla tramwajów. Przy Stawkach nawet już są nowe pętle indukcyjne ale wybudowane po staremu czyli przed samem sygnalizatorem i zaraz za sygnalizatorem. Czyli znów wracamy to tego, że tramwaj musi się zatrzymać by dostać światło?
Tramwaj nie będzie musiał się zatrzymywać, żeby dostać pionowe, a inwestycja jeszcze się nie zakończyła
Głupstwa opowiadacie. Na ciągu Okopowa - Towarowa będzie mnóstwo pętli i w sterowaniu akomodacyjnym będzie można zrobić wszystko. Ktoś to musi tylko zaprojektować, bo na razie tego nie zrobiono. Mi najbardziej zależy na placu Zawiszy. Póki co od paru dni działa nowy algorytm na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Radiowa. Nie jest idealnie, bo detekcję trzeba dokalibrować, ale podwójne zielone jest zapewnione dla wszystkich relacji łącznie z nieużywaną liniowo. Przy Wrocławskiej będzie priorytet pełny i na całej Radiowej i Dywizjonu 303 też pełny.
Za to na Zawiszy już totalnie wyłączono stałoczasówki dla tramwajów, teraz musimy sobie wzbudzać pionowe w każdej relacji co najbardziej irytuje jadąc od strony Narutowicza Bo jak jest 1 i 9 od Naruta a od Starynkiewicza nic nie ma, to pionowe będzie się świeciło na raz w lewo oraz na wprost tak, że 9 już nie przejedzie. Tramwaje naprawdę muszą być solą w oku dla biura mobilności o transportu. Normą staje się, że ruszając na początku pionowego ze Starynkiewicza do DWC nie zdąża się na pionowe przy czterdziestolatku
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Musicie na tym Mokotowie mieć zamulone wozy bo ja za każdym razem stopiątkami na 22 przy Centralnym przejeżdżam na razFlash8222 pisze: ↑02 paź 2018, 11:15Za to na Zawiszy już totalnie wyłączono stałoczasówki dla tramwajów, teraz musimy sobie wzbudzać pionowe w każdej relacji co najbardziej irytuje jadąc od strony Narutowicza Bo jak jest 1 i 9 od Naruta a od Starynkiewicza nic nie ma, to pionowe będzie się świeciło na raz w lewo oraz na wprost tak, że 9 już nie przejedzie. Tramwaje naprawdę muszą być solą w oku dla biura mobilności o transportu. Normą staje się, że ruszając na początku pionowego ze Starynkiewicza do DWC nie zdąża się na pionowe przy czterdziestolatku
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jestem laik.
Czyli 105 ma lepsze przyspieszenie od bydgoskich wyrobów?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .