Mapa komunikacji miejskiej
Tak z ciekawości, można gdzieś dostać taką mapę ale w formie jednoplanszowej?
W POPach znalazłem mapę ale jest to zestaw dwóch rozkładanych dwustronnych map, a mi chodzi o taką jednoplanszową, która jest na przystankach.
Nikt nic nie wie?
W POPach znalazłem mapę ale jest to zestaw dwóch rozkładanych dwustronnych map, a mi chodzi o taką jednoplanszową, która jest na przystankach.
Nikt nic nie wie?
Można wziąć ten plik z jedną planszą i zanieść gdzieś do druku.
Kiedyś jednorazowo ZTM wydał mapy w wersji przystankowej, ale już dawno temu przestały być aktualne.
W sumie to i tak warto poczekać na nowszą wersję, bo ta drukowana jest z lutego...
A swoją drogą w którym roku pojawiły się pierwsze wersje planów przystankowych, 1998?
A swoją drogą w którym roku pojawiły się pierwsze wersje planów przystankowych, 1998?
BTW, bardzo dobrze pamiętam taki prosty schemat komunikacji z początku lat 2000. Tło było białe, a linie były posegregowane wg typu linii. Rozdawali go składanego za darmo, chyba nawet w autobusach. Przystanki były żółtymi plamami, bardzo dobrze pozaznaczane były węzły. Ma ktoś to cudo?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 4327
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mam, ale tylko linii nocnych. Na okładce jest Metropolis, wówczas nowiusieńki.
Przystanek DS Riviera przydałby się dopisek "bez 131 w stronę Centrum".
A w sumie to czemu tam 131 się nie zatrzymuje?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W sumie trudno powiedzieć, niby ten przystanek jest na pasie do skrętu w prawo, ale na tyle daleko przed skrzyżowaniem, że da się pojechać na wprost po jego obsłużeniu. Chociaż Metro Politechnika jest tuż za skrzyżowaniem, więc może nie ma co dublować. W sumie to wystarczyłoby chyba, aby w obie strony był tylko dla 138, które się nie zatrzymuje na przystankach Metro Politechnika (i można by je włączyć do tego zespołu).
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W tej chwili cokolwiek dziwna jest ta sytuacja. Może to pozostałość po czasach, kiedy jeszcze nie było tam przystanku.
Zdarza mi się przesiadać na DS Rivierze w stronę południową ze 131 do 138 jak jestem zmęczony i nie mam ochoty przechodzić przez dwa pasy na pl. Konstytucji do przesiadki w tramwaj.
Myślę, że 131 mogłoby wrócić na pas na prosto na spokojnie i dużo prościej, niż 156 z drugiego Wawrzyszewa w stronę Targówka.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Może dać ten przystanek dla 131 jako nż?
Czy na mapie nie powinno być C40? Jeździ od 20.10 do 4.11
Nie ma sensu spowalniać 131. Przypuszczam, że obecna Riviera w stronę południową to w 90% przesiadki z TŁ z kierunku zachodniego na południowy. W drugą stronę "wygodność" przesiadek z Riviery i tak odpada.
A wracając do tematu to 385 już chyba nie jeździ?
A wracając do tematu to 385 już chyba nie jeździ?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Warto byłoby uzupełnić informację na mapie o fakt, iż zajezdnia na Płochocińskiej należy także do ITS Michalczewski.