Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie licząc Marymonckiej, na 17 poprawiła się znacząco (a nawet powiem odważnie, że rewolucyjnie) Babka, doszła koordynacja od Feminy do ONZ (w tym skokowa poprawa czasu wymiany na Hali Mirowskiej ze względu na szerszy peron) i od Racławickiej do R3.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czas przejazdu jeszcze z XX wieku gdy za Wilanowem żadnych świateł jeszcze nie było. A na Sobieskiego zielone nie paliło się kilkanaście sekund bo lewoskręty mają priorytet .hooligan83 pisze: ↑21 wrz 2018, 10:43Kolega wczoraj wieczorem jechał na 519 i napisał "Nie ma to jak dobrze napisany rozkład hehe Ruszasz z Powsina zero korków ciśniesz 70km/h tam gdzie jest ograniczenie do 60km/h, a tam gdzie 40km/h jedziesz 50km/h a i tak na Królowej Marysienki wjeżdżasz na -5min"
Wg. wujka gugla czas przejazdu samochodem 13min, a autobus wg. rozkładu 13min + 10 przystanków po drodze Super
Ale niestety wciąż najgorsze odcinki to Mordor, Racławicka - Rakowiecka, Marymont - Plac Grunwaldzki oraz Femina - Stawki, to są największe generatory opóźnień dla 17. Dodatkowo przypomnę, że dwa lata temu pisałeś, że pracujecie nad koordynacją na odcinku Femina - Stawki. Kolejna sprawa to długość pionowego dla trasy NS jest na jeden wóz gdy dla trasy WZ jest na dwa wozy.
Na Feminie wystarczy wyłączyć zwrotnicę by jechały dwa ale niestety musi być włączona bo raz na miesiąc coś skręci. Zresztą na ONZ nawet nie skręci bo zwrotnice zaklinowane ale są obie strony włączone.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czyli to nie tyle problemy sygnału , ile tego nieszczęsnego zakazu jazdy "na dwóch w strefie"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No i samego lewo skrętu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ten ma się adaptowac. No ale póki jest 10, to i tak w co drugim cyklu wejdzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Co to jest? Czy to jest to coś, co na Zawiszy zakazuje jechać 1 i 9 na raz z Ochoty w kierunku Towarowej / Centralnego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tu akurat jest spieprzona sygnalizacja a nie zakaz. Po prostu sygnalizacja "widząc" zwrotnicę w lewo nie wie, że na 1 stoi 9 ale jeśli od Centrum coś jedzie to światło dla 9 zapali się. Tu raczej chodzi o to, że na zwrotnicę można wjechać dopiero jeśli strzałka na sygnalizatorze przestanie migać. Na kursie mówiono, że jazda na drugiego blokuje zwrotnicę ale życie pokazuje, że nie jest to do końca prawdą.
A w ogóle blokada zwrotnicy (migająca strzałka) jest jakoś połączona z sygnalizacją świetlną (pałka / krecha)? Myślałem, że za zwrotnice odpowiada TW, a za światła ZDM.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tu już niech specjaliści się wypowiedzą ale oprócz pl. Zawiszy przykładem gdzie sterownik sygnalizacji musi brać sygnał ze zwrotnic jest al. Reymonta.
Zależy na którym skrzyżowaniu, na którym wlocie i jaki algorytm funkcjonuje. Na niektórych skrzyżowaniach wykorzystywany jest sygnał blokady zwrotnicy do stwierdzania obecności tramwaju (Femina) i np. przedłużania sygnału zezwalającego. Na innych - tylko położenie zwrotnicy w połączeniu z zajętością pętli indukcyjnej (Woronicza - Wołoska). Z tego co wiem na zachodnim wlocie Zawiszy tylko położenie zwrotnicy jest wykorzystywane w sterowaniu.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Przy Reymonta bywa śmiesznie, jak zwrotnica się zepsuje. Motorniczy przekłada kijem, ale sygnalizacja potrafi nie widzieć zmiany kierunku zwrotnicy i światła nie podać. Na Zawiszy (wlot od Towarowej) też się tak zdarzało.
Na Reymonta w poniedziałek jednym kółkiem na 33 stałem 2,5 minuty a drugim 3 minuty. W tym czasie światło dostała 11, 28, 35 aż w końcu sterownik się zlitował i dał światło na wprost. Niestety tak jest zawsze w szczytowych godzinach. Poza szczytem światło czasem zapala się nim ludzie wejdą.