Zmiany obsługowe - grudzień 2018

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 07 gru 2018, 9:22

Mieszanie nowych kontraktów może być akurat wg ZTMu ;)

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 07 gru 2018, 9:41

Przy okazji Michalczewskiemu spada liczba wozokilometrów.
Oddaje 5 całek, bierze 5 dodatków...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 gru 2018, 9:53

SU89 pisze:
07 gru 2018, 9:19
Obecnie 397 jest podzielone po dwie brygady dla Mobilisu i Arrivy.
Dodać też można brygadę 053/120+326 ale to tylko taki duperszmit :D

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 gru 2018, 9:53

wincenty pisze:
07 gru 2018, 9:41
Przy okazji Michalczewskiemu spada liczba wozokilometrów.
Oddaje 5 całek, bierze 5 dodatków...
Siła wyższa w postaci braku ludzi.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 gru 2018, 11:28

Strzelam, że te wtyczki na 500 de facto przestaną jeździć.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3098
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 gru 2018, 11:33

Najprędzej tak będzie. Trzeba obserwować temat.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 gru 2018, 11:36

Na dobrą sprawę - sprytne rozwiązanie. ZTM nie musi już płacić innym przewoźnikom za zastępstwa, jednocześnie sam nalicza kary za niezrealizowane kursy Michalczewskiego, a przeciętny pasażer niczego nie zauważy.

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 07 gru 2018, 11:49

Jurand pisze:
07 gru 2018, 9:53
wincenty pisze:
07 gru 2018, 9:41

Przy okazji Michalczewskiemu spada liczba wozokilometrów.
Oddaje 5 całek, bierze 5 dodatków...
Siła wyższa w postaci braku ludzi.
Ciekawe, piszesz o braku ludzi, a np. kolega z Ostrej mówi, że sporo kierowców do nich przyszło, głównie z branży turystycznej.

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 gru 2018, 12:36

man1956 pisze:
07 gru 2018, 11:49
Jurand pisze:
07 gru 2018, 9:53


Siła wyższa w postaci braku ludzi.
Ciekawe, piszesz o braku ludzi, a np. kolega z Ostrej mówi, że sporo kierowców do nich przyszło, głównie z branży turystycznej.
Branża turystyczna ma to do siebie że jest sezonowa, więc kierowcy z turystyki muszą gdzieś przezimować. MZA płaci najlepiej więc tam się zaciągneli, w Arrivie też jest sporo kierowców co pracowali w turystyce i sporo którzy wrócili z wysp Brytyjskich. U innych przewozników też zapewne takich można spotkać. Do tego dochodzi jeszcze cała rzesza taksówkarzy którzy jeżdzą dla ubezpieczenia.

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 07 gru 2018, 20:47

Paweł D. pisze:
06 gru 2018, 23:24
Porównanie nowego i starego rozkładu 146 da odpowiedź na to pytanie.
Pytałem trochę prowokacyjnie. Dziwię się, że ZTM po raz kolejny "robi dobrze" pasażerom 146 i 147, gdy tymczasem w Warszawie jest wiele linii o dużo istotniejszym znaczeniu, gdzie przydałaby się poprawa rozkładu, a jakoś nic się w tej sprawie nie dzieje.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 07 gru 2018, 21:13

Z tego co wiem na R-4 też nie ma problemu z kierowcami, choćby dlatego tak dużo zastępstw za Michałka wystawiają ;)

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 07 gru 2018, 22:04

No właśnie nie ma. Mój znajomy ma w tym roku np. wolną Wigilię, Święta, Sylwestra i Nowy Rok, urlop praktycznie dostaje, kiedy chce. Szkoda tylko że ta sytuacja nie ma przełożenia rozkłady. Mam wrażenie, że jest nawet gorzej niż było, przede wszystkim w godzinach szczytu. Na niektórych liniach godziny pracy dodatków ograniczono do jednego kursu. Brak kasy?

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 gru 2018, 22:18

Wszystko zależy od zajezdni - w różnych zajezdniach jest inaczej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 gru 2018, 10:11

Liczba kursów to kasa. Liczba brygad to wizy i kierowcy.
A na 146 teraz to tylko wyrównano takt, bo 147 nie musi robić kombinacji na Torfowej. Szczyty do 15 minut podbito wcześniej, chyba od wakacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 08 gru 2018, 11:28

pawcio pisze:
08 gru 2018, 10:11
Liczba kursów to kasa. Liczba brygad to wizy i kierowcy.
A na 146 teraz to tylko wyrównano takt, bo 147 nie musi robić kombinacji na Torfowej. Szczyty do 15 minut podbito wcześniej, chyba od wakacji.
Linie 146 i 147 kursują co 15 minut w szczytach od 25 czy 26 października 2017 roku :)
W tym roku w Wawrze nie licząc linii tranzytowych do Wesołej dołożono tylko jedną brygadę na linie 213 [ KS].
Na przyszły rok na pierwszym miejscu priorytetów jest wzmocnienie komunikacji autobusowej na Trakcie Lubelskim. Tylko muszą to jakoś połączyć z przebudową samej ulicy.

Zablokowany