Zmiany obsługowe - grudzień 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Mieszanie nowych kontraktów może być akurat wg ZTMu
Przy okazji Michalczewskiemu spada liczba wozokilometrów.
Oddaje 5 całek, bierze 5 dodatków...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Strzelam, że te wtyczki na 500 de facto przestaną jeździć.
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Najprędzej tak będzie. Trzeba obserwować temat.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na dobrą sprawę - sprytne rozwiązanie. ZTM nie musi już płacić innym przewoźnikom za zastępstwa, jednocześnie sam nalicza kary za niezrealizowane kursy Michalczewskiego, a przeciętny pasażer niczego nie zauważy.
Ciekawe, piszesz o braku ludzi, a np. kolega z Ostrej mówi, że sporo kierowców do nich przyszło, głównie z branży turystycznej.
Branża turystyczna ma to do siebie że jest sezonowa, więc kierowcy z turystyki muszą gdzieś przezimować. MZA płaci najlepiej więc tam się zaciągneli, w Arrivie też jest sporo kierowców co pracowali w turystyce i sporo którzy wrócili z wysp Brytyjskich. U innych przewozników też zapewne takich można spotkać. Do tego dochodzi jeszcze cała rzesza taksówkarzy którzy jeżdzą dla ubezpieczenia.
Pytałem trochę prowokacyjnie. Dziwię się, że ZTM po raz kolejny "robi dobrze" pasażerom 146 i 147, gdy tymczasem w Warszawie jest wiele linii o dużo istotniejszym znaczeniu, gdzie przydałaby się poprawa rozkładu, a jakoś nic się w tej sprawie nie dzieje.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Z tego co wiem na R-4 też nie ma problemu z kierowcami, choćby dlatego tak dużo zastępstw za Michałka wystawiają
No właśnie nie ma. Mój znajomy ma w tym roku np. wolną Wigilię, Święta, Sylwestra i Nowy Rok, urlop praktycznie dostaje, kiedy chce. Szkoda tylko że ta sytuacja nie ma przełożenia rozkłady. Mam wrażenie, że jest nawet gorzej niż było, przede wszystkim w godzinach szczytu. Na niektórych liniach godziny pracy dodatków ograniczono do jednego kursu. Brak kasy?
Wszystko zależy od zajezdni - w różnych zajezdniach jest inaczej.
Liczba kursów to kasa. Liczba brygad to wizy i kierowcy.
A na 146 teraz to tylko wyrównano takt, bo 147 nie musi robić kombinacji na Torfowej. Szczyty do 15 minut podbito wcześniej, chyba od wakacji.
A na 146 teraz to tylko wyrównano takt, bo 147 nie musi robić kombinacji na Torfowej. Szczyty do 15 minut podbito wcześniej, chyba od wakacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Linie 146 i 147 kursują co 15 minut w szczytach od 25 czy 26 października 2017 roku
W tym roku w Wawrze nie licząc linii tranzytowych do Wesołej dołożono tylko jedną brygadę na linie 213 [ KS].
Na przyszły rok na pierwszym miejscu priorytetów jest wzmocnienie komunikacji autobusowej na Trakcie Lubelskim. Tylko muszą to jakoś połączyć z przebudową samej ulicy.