Metro co 2:20 też.pawcio pisze:Przede wszystkim to 52,5 kursu w Alejach działa. Tyle było wiele razy. A w czasie spalonego mostu Ł rano (kiedy samochody nie blokował patelni) było ponad 60 i urodę raczej nie bywało.
Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
ŁK
Zależy na jakiej trasie. Na "starych" trasach pewnie tak, ale przy założenie tramwaju szybkiego gdzie nie ma jeszcze nawyku "przystanek przy każej chacie" to miałoby to duży sens. Stąd też dziwi mnie niejako automatyczne skreślenie tej opcji.Z punktu widzenia sterowania zysk jest ewidentny,ale społecznie to jest nie do wprowadzenia.
Odnośnie zaś z zysku z liczby motorniczych - wraz ze zmianami na rynku pracy mogą tu powstać pewne braki...
Babka jest specyficzna, ale na pl. Zawiszy czas otwarcia np. dla 9 to jest ok. 12 s oidp. Z 12 s nie urwiesz 40 s... Jakbyś miał mieć 5 s minimalnego otwarcia + 4 s dłuższej ewakuacji to akurat urywasz 3 s.
Druga sprawa jest taka, że te 10 m/s jest nierealne (i niezgodne z wytycznymi zakładowymi o 15 km/h o których wspomniał Szeregowy). Bezwzględna różnica między teoretycznym a praktycznym czasem przejazdu jest mała w przypadku krótkiego tramwaju, przy dłuższym będzie większa i całkiem możliwe, że nie do utrzymania.
A w ogóle to skoro mają też jeździć pojedyncze tramwaje, to i tak trzeba utrzymać otwarcie dla dwóch pojedynczych (o ile nie będzie identyfikacji rodzaju tramwaju i odpowiedniej akomodacji).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przepisy krajowe mają pierwszeństwo nad wytycznymi zakładowymi.
Ale, paradoksalnie, uwzględnienie tego archaizmu jest jeszcze korzystniejsze dla długich tramwajów, bo zielone prxy dłuższej ewakuacji musiałoby być jeszcze dłuższe, by wpuścić drugi tramwaj - a tak to od razu oo minięciu sygnalizatora wchodzi międzyzielone.
Oczywiście, co już pisałem 2 razu, żadnych krótkich tramwajów na sieci - to zupełna zmiana filozofii systemu.
Ale, paradoksalnie, uwzględnienie tego archaizmu jest jeszcze korzystniejsze dla długich tramwajów, bo zielone prxy dłuższej ewakuacji musiałoby być jeszcze dłuższe, by wpuścić drugi tramwaj - a tak to od razu oo minięciu sygnalizatora wchodzi międzyzielone.
Oczywiście, co już pisałem 2 razu, żadnych krótkich tramwajów na sieci - to zupełna zmiana filozofii systemu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie w tym sensie. Nie sposób zmusić Politbiuro do stosowania innych wartości bo te są zapisane w rozporządzeniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To raz. Dwa, że mój zakres obowiązków jest określony i na forum o nim nie dyskutuję, wypowiadając się wyłącznie prywatnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Z czeluści ulicy Rakowieckiej wynurzyło się czoło nowoczesnego tramwaju. Skręcił w lewo i od razu w prawo, w ulicę Goworka. Ale zaraz, na dyszlu ma przyczepiony drugi nowoczesny tramwaj! Proszę państwa, skład o długości 65 metrów płynnie pokonuje skrzyżowanie, tylko pudła wagonów nieprzyjemnie skrzypią i słychać okropny zgrzyt kół o torowisko. Najstarsi mieszkańcy przypomnieli sobie, że takie odgłosy towarzyszyły im do 1955 roku, gdy istniała pod 13 zajezdnia. Łza w oku się kręci, że wraca stare i hałas tramwajów znów będzie im towarzyszył w codziennym życiu.
miłośnik 13N
Tak, ale te 10 m/s to prędkość obliczeniowa, a 15 km/h to prędkość dopuszczalna.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
To nie jest tak, że oferent powinien podać cenę brutto?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dla Hyundaia cena brutto jest cena netto.
Albo Hyundai albo 105N po wsze czasy.
Albo Hyundai albo 105N po wsze czasy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale dla oceny ofert cena netto zostanie pomnożona przez 1,23.
To oczywiste. Przecież TW sobie VAT mogą potem odliczyć.
Zakładając odrzucenie Stadlera, Hyundai ma 23 punty przewagi, a do zdobycia jest 36. Jeśli niczego nie spartolili w ofercie, to zwycięstwo mają w kieszeni.
Zakładając odrzucenie Stadlera, Hyundai ma 23 punty przewagi, a do zdobycia jest 36. Jeśli niczego nie spartolili w ofercie, to zwycięstwo mają w kieszeni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czemu odrzucenie Stadlera?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!