Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Tyle że to 18 minut w szczycie wyglada na normalne.
A część linii mogłaby zawracać przy Wilczej.
A część linii mogłaby zawracać przy Wilczej.
ŁK
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Niektórzy tak robią, jest szybsze i bezpieczniejsze niż przy MDM. Jest wydzielona sygnalizacja.
miłośnik 13N
18 minut do Nowowiejskiej było normą w czasie remontu Puławskiej jak przy Nowowiejskiej było więcej relacji tramwajowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Co nie znaczy że 151 nie notuje opóźnień. Ostatnio Koszykowa miała kłopoty z kanalizacją. Te opóźnienia się oczywiście nie liczą, bo zdarzenie jest losowe. Co miałeś na myśli pisząc o okresie świątecznym? Przecież to czas do 6 stycznia.pawcio pisze: ↑19 sty 2019, 11:18Nie jest absurdem. Wyjęcie 151 z zawrotki na Pl. Konstytucji spowodowało że znacząco zmniejszyły się tam problemy z przepustowością i 411+502+514 nie mają dużych spóźnień od samego początku trasy. Tramwajom tym samym też się pomogło. Bilans w systemie na pewno jest na plus.
Przed świetami był sajgon w centrum, to się tak zaczyna pod koniec listopada. Po nowym roku magicznie znika.
Może jeszcze teraz nie ma korków aż tak gigantycznych, ale skręt w Niepodległości plus przejazd do Nowowiejskiej w popołudniowym szczycie nie odbywa się płynnie.
Może jeszcze teraz nie ma korków aż tak gigantycznych, ale skręt w Niepodległości plus przejazd do Nowowiejskiej w popołudniowym szczycie nie odbywa się płynnie.
ŁK
W okresie od połowy listopada do początku stycznia jakaś połowa opóźnienia 151 jak nie lepiej pochodzi z bezpośredniej okolicy Promenady.
Ja mam wrażenie że opóźnienia 151 są trochę demonizowane bo za tło im służy tabun 5xx z Ostrobramskiej. One też mają ten problem tylko jest ich trzy razy więcej.
Ja mam wrażenie że opóźnienia 151 są trochę demonizowane bo za tło im służy tabun 5xx z Ostrobramskiej. One też mają ten problem tylko jest ich trzy razy więcej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Żart, prawda? Zawrotka na Pl Konstytucji która trwa ponad 20 minut urodziła się w jakimś chorym umyśle. No chyba że autor pomysłu tam mieszka/pracuje i tak mu wygodnie. i przy okazji 317 - brak autobusu w DS w ciągu Cybernetyki - 17 Stycznia to już naprawdę skandal, tam mieszka mnóstwo ludzi w nowych blokachpawcio pisze: ↑19 sty 2019, 11:18Nie jest absurdem. Wyjęcie 151 z zawrotki na Pl. Konstytucji spowodowało że znacząco zmniejszyły się tam problemy z przepustowością i 411+502+514 nie mają dużych spóźnień od samego początku trasy. Tramwajom tym samym też się pomogło. Bilans w systemie na pewno jest na plus.
Zawrotka na Pl. Konstytucji nie trwa już 20 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No gdzieś trzeba było zawracać po skrótach z Centralnego, a przy Wilczej chyba nie było kiedyś możliwości.Basia pisze:Żart, prawda? Zawrotka na Pl Konstytucji która trwa ponad 20 minut urodziła się w jakimś chorym umyśle. No chyba że autor pomysłu tam mieszka/pracuje i tak mu wygodnie. i przy okazji 317 - brak autobusu w DS w ciągu Cybernetyki - 17 Stycznia to już naprawdę skandal, tam mieszka mnóstwo ludzi w nowych blokachpawcio pisze: ↑19 sty 2019, 11:18Nie jest absurdem. Wyjęcie 151 z zawrotki na Pl. Konstytucji spowodowało że znacząco zmniejszyły się tam problemy z przepustowością i 411+502+514 nie mają dużych spóźnień od samego początku trasy. Tramwajom tym samym też się pomogło. Bilans w systemie na pewno jest na plus.
Czy 317 powinno jeździć przez cały tydzień, czy coś innego?
ŁK
Miałem ostatnio 411/502 i zawrotka zajmowała mi tyle ile jest w rozkładzie.Basia pisze: ↑19 sty 2019, 15:36Żart, prawda? Zawrotka na Pl Konstytucji która trwa ponad 20 minut urodziła się w jakimś chorym umyśle. No chyba że autor pomysłu tam mieszka/pracuje i tak mu wygodnie. i przy okazji 317 - brak autobusu w DS w ciągu Cybernetyki - 17 Stycznia to już naprawdę skandal, tam mieszka mnóstwo ludzi w nowych blokachpawcio pisze: ↑19 sty 2019, 11:18Nie jest absurdem. Wyjęcie 151 z zawrotki na Pl. Konstytucji spowodowało że znacząco zmniejszyły się tam problemy z przepustowością i 411+502+514 nie mają dużych spóźnień od samego początku trasy. Tramwajom tym samym też się pomogło. Bilans w systemie na pewno jest na plus.
Przerzucam z innego wątku:
A co między Banacha, a Sasanki/KOR/lotniskiem za 188? Samo 175 to za mało. A samo 175 z okrojonym do 3xx 504 to już skrajnie za mało.Łukasz pisze: ↑19 sty 2019, 13:29Wzmacnianie 175 jest niepolityczne ze względu na pociągi.
W zasadzie rozwiązanie problemu 188 to wyciągnięcie 143, choć ja bym je zrobił na Szczęśliwice przez Banacha, niszcząc jednocześnie 521 (do Narutowicza i Zawiszy ze Szczęśliwic jest 157, 143 jest częstsze niż 521, więc coś za coś). Jakieś kombinacje z 1 sierpnia wyglądają na potworki.
Ma. Jeśli robimy 151 czy tam 143 na Szczęśliwice/Instalatorów/Włochy i wyrzucamy 188 to musimy wzmocnić 175 lub wzmocnić (i uzwyklić) 504 czy jakikolwiek dostanie to numerek na ŻiW. Tym bardziej jeśli wyrzucamy 188 i nie wzmacniamy 175 to "nowe" 504 nie może być szczytowe.Łukasz pisze: ↑19 sty 2019, 15:32Nie ma potrzeby, żeby 175 było siekierą, czegokolwiek by nie wchłaniało.KwZ pisze: Jest. Z drugiej strony - takie wychodzą potrzeby sieciowe. Paradoksalnie, przy wylatującym 188 na rzecz 151, które nie będzie do lotniska dojeżdżać, mimo wzmocnienia 175 kursów na lotnisku chyba nie będzie (istotnie) więcej.
Ktoś pisał o 3xx?A co między Banacha, a Sasanki/KOR/lotniskiem za 188? Samo 175 to za mało. A samo 175 z okrojonym do 3xx 504 to już skrajnie za mało.
Co to znaczy, że samo 175 to za mało? Mało kursów? 175 można wzmocnić odpowiednio. Mało relacji? W okolicy jest jeszcze 141, (154), do Novotelu 151, 228. Odpada relacja skrętna Żwirki - Marynarska, to prawda. Pewnie więcej ludzi zacznie jeździć 136.
Jeśli 151 by zastąpiło 154 na 1 Sierpnia, to 154 potrzebuje jeszcze zastępstwa na ul. KOR. Myślę, że ucałotygodniowienie 317 skrócone do Służew (i dalej Rolną do M Wilanowska) by tutaj się nadało. Natomiast odcinek Wilanowski jest do zastąpienia osobno przez 217 i linię powstającą w miejsce 139+339. Widzę, że 7xx jeżdżą już na Kabaty, ale cała reforma tamże jest połowiczna. Wilanów do metra ma (217), 317, 139, 339, (200, 251). Z czego 317 jest z innej stacji...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Pisałem o zawrotce 151. Mam wielką prośbę do komentujących : czytajcie do końca a jeśli tekst jest zbyt trudny czytajcie kilka razyFlash8222 pisze: ↑19 sty 2019, 20:31Miałem ostatnio 411/502 i zawrotka zajmowała mi tyle ile jest w rozkładzie.Basia pisze: ↑19 sty 2019, 15:36
Żart, prawda? Zawrotka na Pl Konstytucji która trwa ponad 20 minut urodziła się w jakimś chorym umyśle. No chyba że autor pomysłu tam mieszka/pracuje i tak mu wygodnie. i przy okazji 317 - brak autobusu w DS w ciągu Cybernetyki - 17 Stycznia to już naprawdę skandal, tam mieszka mnóstwo ludzi w nowych blokach
Przepraszam, ale czyżby Basia była mężczyzną
Może dlatego, ze ciężko się domyślić, że chodzi o zawrotkę linii, która nie ma tam zawrotki.
ŁK