Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
112 to dubel, wyłączając 2 przystanki, z czego jeden istotny.
A pasażerowie go nie oddadzą, bo to także tranzyt, a w dodatku z bardziej zachęcająca częstotliwością
A pasażerowie go nie oddadzą, bo to także tranzyt, a w dodatku z bardziej zachęcająca częstotliwością
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rostafinskich się na autobus nie nadaje, więc sprawa raczej bezprzedmiotowa. Co do tej prędkości trasy Lazienkowskiej, cóż, nieprawda, ale po prostu 523 oferuje ciekawsze połączenia niż 14 (powiedzmy, że 15 mniej więcej równoważy, 188).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Za miesiąc rozpoczyna się przebudowa ul. Włodarzewskiej. Ważna informacja jest taka, że ulica będzie jednokierunkowa przez czas trwania robót, a linia 208 będzie kursowała bez przeszkód z wyjątkiem wakacji, kiedy zostanie zawieszona.
Źródło:
http://www.urzadochota.waw.pl/page/626, ... 4AjChG5kKY
Źródło:
http://www.urzadochota.waw.pl/page/626, ... 4AjChG5kKY
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest jakaś szansa na przystosowanie Włodarzewskiej do dwukierunkowego ruchu większych autobusów?
Teoretycznie takie są plany. W praktyce ja totalnie tego nie widzę. No chyba że trochę posesji rozbiorą. Obecnie mamy niewielką ulicę z małym chodnikiem po jednej stronie (po drugiej już się nie zmieści), a oni chcą zrobić szerszą ulicę, o wiele większy chodnik, chyba nawet jakąś ścieżkę rowerową? Pytam się: jak? W niektórych miejscach jest szerzej, ale tylko w niektórych.
Powinna zostać jednokierunkowa. Pół Europy ma miasta oparte na jednokierunkowych a u nas wszystko się musi ze wszystkim przecinać.
Wyjazd w Grójecką i tak jest średni.
Ewentualnie wiadukt do Instalatorów.
Wyjazd w Grójecką i tak jest średni.
Ewentualnie wiadukt do Instalatorów.
ŁK
Ja to widzę tak:
208 BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 - Grójecka - Włodarzewska (powrót: Harfowa - Grójecka) - Al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI
Dojazd z Włodarzewskiej do tramwaju przez Bitwy już nie będzie potrzebny, bo ludzie dojadą Włodarzewską. Dw. Zachodni jest pętlą, gdzie zmieści się spokojnie jeszcze mały autobus, a ludzie z Włodarzewskiej nie tylko będą mogli się przesiąść na Beresteckiej, ale także przy dworcu. Wiem, że jest sporo osób, która jedzie na TŁ, a 187 to trochę mało (zwłaszcza, że nie zawsze kursuje o czasie).
Jeżeli chodzi o wyjazd z Grójeckiej, to przejazd przez Harfową oprócz tego że sprawi że 208 wyjedzie swobodnie na Grójecką w lewo (zakładam, że będą tam światła), to jeszcze umożliwi obsługę przystanku Korotyńskiego, gdzie ludzie będą mogli wysiąść do tramwaju. A chętni jadący do Hal Banacha i węzła Bitwy Warszawskiej pojadą do skrzyżowania z Bitwy i zawrócą sobie* dojeżdżając do dotychczasowej pętli.
* - Czy tam jest sygnalizator do zawracania? Czy tylko do skrętu w lewo? Pamiętam, że kiedyś darmobus z Reala zawracał...
208 BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 - Grójecka - Włodarzewska (powrót: Harfowa - Grójecka) - Al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI
Dojazd z Włodarzewskiej do tramwaju przez Bitwy już nie będzie potrzebny, bo ludzie dojadą Włodarzewską. Dw. Zachodni jest pętlą, gdzie zmieści się spokojnie jeszcze mały autobus, a ludzie z Włodarzewskiej nie tylko będą mogli się przesiąść na Beresteckiej, ale także przy dworcu. Wiem, że jest sporo osób, która jedzie na TŁ, a 187 to trochę mało (zwłaszcza, że nie zawsze kursuje o czasie).
Jeżeli chodzi o wyjazd z Grójeckiej, to przejazd przez Harfową oprócz tego że sprawi że 208 wyjedzie swobodnie na Grójecką w lewo (zakładam, że będą tam światła), to jeszcze umożliwi obsługę przystanku Korotyńskiego, gdzie ludzie będą mogli wysiąść do tramwaju. A chętni jadący do Hal Banacha i węzła Bitwy Warszawskiej pojadą do skrzyżowania z Bitwy i zawrócą sobie* dojeżdżając do dotychczasowej pętli.
* - Czy tam jest sygnalizator do zawracania? Czy tylko do skrętu w lewo? Pamiętam, że kiedyś darmobus z Reala zawracał...
Lewoskręt bez zawracania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak myślałem. Ale może byłaby szansa na przerobienie tej sygnalizacji by była także dla zawracających? Wydaje mi się, że niczego niebezpiecznego by się wtedy nie działo.
Trzeba by wyłączyć przeciwbieżną strzałkę warunkową w prawo, dowiesić jeden sygnalizator nad obecnym podwójnym skrętem i zmienić dwa komplety blend na już wiszących tam sygnalizatorach. Sytuację, gdy na dwóch pasach do lewoskrętów z wydzieloną fazą jeden z nich ma dopuszczone zawracanie, już w Warszawie mamy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wydaje mi się zatem, że to byłaby najlepsza opcja.
Niby w jaki sposób?
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt: