[Radom] O komunikacji miejskiej

Moderator: JacekM

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 01 lut 2019, 18:00

Widocznie nie ma takiego zapotrzebowania na12 aby trzymać na siłę jednej brygady wielkopojemnej.Czy pamiętasz może jak wyglądała obiegówka brygad wielkopojemnych w Radomiu w 2012 podział brygad?

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 06 lut 2019, 12:24

Takie nietypowe pytanie w sprawie zjazdów 13 z obsługą pasażerską od strony Wośnik:
Jak to wygląda w przypadku DLA? Odnoszę wrażenie, że można było inaczej to zrobić (choćby liniowo do krzyżówki Chrobrego/Rapackiego i dalej Żółkiewskiego i Warszawską, albo z Józefowa prosto Aleksandrowicza do Warszawskiej).
Brygady IREXowe z to zjeżdżają z Os. Wośniki Bulwarową, Kielecką do Wolanowskiej tak jak 8?
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 06 lut 2019, 13:54

8 do IREXu: Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, NSZZ Solidarność, Wolanowska, Ślepowron. Gdyby były Kielecką to by się pojawiły kursy na rozkładach też i na tamtym odcinku Wolanowskiej.
13 do DLA: Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, Kielecką, Czarnowskiego, Żółkiewskiego, Mieszka I. Tutaj było oszczędzanie na wzkm parę lat temu, co przy trasach dojazdowych i zjazdowych na 11 od kiedy wojuje tam DLA brzmi jak i jest hipokryzją.
Ogólnie sprawa ma się tak, że te kursy dojazdowe/zjazdowe są jak najbardziej dostępne dla ogólnej publiki, natomiast publika z reguły nie wie o ich trasach przejazdu. Jedyne kursy które nie są dostępne dla publiki to wszelakie "przesunięcia", które nie mają godzin rozkładowych - głównie przejazdy techniczne przy łączeniach czy pętla Obozisko (jedyna pętla w Radomiu z rozkładowo wydzielonym stanowiskiem dla wysiadających - Firlej / Cmentarz owszem ma osobny przystanek fizycznie, ale rozkładowo jest to wpięte pod początkowy). Powód prosty - miasto płaci tylko za kursy planowane rozkładem, czyli liniowe, dojazdowe i zjazdowe.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 14 lut 2019, 15:31

https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 14 lut 2019, 17:00

To jednak nie linia 3 będzie obsługiwana w pierwszej kolejności przez elektobusy busy tylko 1.Ciekawe jakie marki zgłoszą się do obsługi klasy maxi mam nadzieje że w przetargu wystartują Mam lub Solaris.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8617
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 14 lut 2019, 22:53

Bosman pisze:
14 lut 2019, 17:00
To jednak nie linia 3 będzie obsługiwana w pierwszej kolejności przez elektobusy busy tylko 1.
:arrow: Od samego początku w przypadku projektu multimodalnego była mowa o linii 1. Autobusy elektryczne do obsługi linii 3 chce kupić już samodzielnie MPK, ale aby mogło złożyć wniosek o dofinansowanie, musiało najpierw tę linię zacząć obsługiwać.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 16 lut 2019, 12:09

MAN jak na razie zbudował tylko jakieś prototypy, więc na cele radomskiego przetargu się nie liczy w ogóle.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 24 lut 2019, 19:23

Czy to ktoś jak wyglądają łączenia wieczorne linii dziennych z mocnymi na7 i 9 ?

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 24 lut 2019, 20:23

Bosman pisze:
24 lut 2019, 19:23
Czy to ktoś jak wyglądają łączenia wieczorne linii dziennych z mocnymi na7 i 9 ?
Zadanie 7+N2 [12m]
7: DP
Os. Południe: 20:30, 21:50
Os. Michałów: 21:08, 22:38
7: DŚ
Os. Południe: 20:15, 21:50
Os. Michałów: 20:55, 22:38
N2:
Wierzbicka/Warsztatowa: 23:27, 1:07, 2:37, 4:07
Os. Gołębiów II/Sempołowskiej: 0:10, 1:45, 3:15, 4:45[zjazd]

Zadanie 7+N1 [10m]
7:
Os. Południe: 21:05. 22:40
Os. Michałów: 21:48
N1:
Józefów/Szpital: 23:23, 1:03, 2:33, 4:03
Os. Prędocinek: 0:23, 1:58, 3:28, 4:37[zjazd]

Zadanie 9+N1 [10m]
9:
Os. Prędocinek: 21:58
Os. Gołębiów I: 22:49
N1:
Os. Prędocinek: 23:33, 1:13, 2:43, 4:13
Józefów/Szpital: 0:13, 1:48, 3:18, 4:48[zjazd]

Zadanie 9+N2 [12m]
9:
Os. Prędocinek: 22:48
N2:
Os. Gołębiów II/Sempołowskiej: 23:20, 1:00, 2:30. 4:00
Wierzbicka/Warsztatowa: 0:17, 1:52, 3:22, 4:43[zjazd]
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 22 mar 2019, 22:01

Witam mam pytanie czy przeguby na N2 w zeszłą sobotę a także przegubów w weekendy na 23 i 24 to efekt nowych zmian obsługowych , wynikających z zapotrzebowania na tabor wielkopojemnych czy to była jednorazowa obsługa?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8617
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 22 mar 2019, 22:30

Bosman pisze:
22 mar 2019, 22:01
Witam mam pytanie czy przeguby na N2 w zeszłą sobotę a także przegubów w weekendy na 23 i 24 to efekt nowych zmian obsługowych , wynikających z zapotrzebowania na tabor wielkopojemnych czy to była jednorazowa obsługa?
:arrow: Liczenie pasażerów, a MPK bramki liczące ma niestety tylko w kilku przegubowcach, więc były puszczone zamiast solówek.

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 23 mar 2019, 9:39

MZ pisze:
22 mar 2019, 22:30
Bosman pisze:
22 mar 2019, 22:01
Witam mam pytanie czy przeguby na N2 w zeszłą sobotę a także przegubów w weekendy na 23 i 24 to efekt nowych zmian obsługowych , wynikających z zapotrzebowania na tabor wielkopojemnych czy to była jednorazowa obsługa?
:arrow: Liczenie pasażerów, a MPK bramki liczące ma niestety tylko w kilku przegubowcach, więc były puszczone zamiast solówek.
Czyli nic się nie zmieniło a kiedy wrócą pojazdy mega na 4 już jest solidnie zapełniona w weekendy zwłaszcza w soboty?na 17 też mogły już pojawić się po przerwie zimowej.

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 29 mar 2019, 20:57

Od kilku dni została zdjęta jedna brygada wielkopojemna, na linii24Czy te zmiany są na stałe wprowadzone czy tym czasowo? Po zdjęciu brygady zostaną 34 obiegówki więc rozklekotał się gazowy Man 1015 a także zaczynają się sypać Many Michalczewskiego albo przypuszczam że nie ma potrzeby już wysyłania brygady mega szczytowej, gdyż stołówka daje radę w szczycie.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 30 mar 2019, 2:17

1015 to jest rozklekotany od dawien dawna i jeszcze trochę. Generalnie dobrany na spółkę z 1045 - albo ten albo ten stoi...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 30 mar 2019, 8:40

TranslatorPS pisze:
30 mar 2019, 2:17
1015 to jest rozklekotany od dawien dawna i jeszcze trochę. Generalnie dobrany na spółkę z 1045 - albo ten albo ten stoi...
Powiadasz że 1045 jest stoji masz kiepskie źródło info.dzisiaj jeździ na 7 a przed wczoraj na 23.W gorszym stanie są Many ex Michalczewskiego #940 #945 ten pierwszy to stał na bazie miesiąc czasu ostatnio zaczął jeździć.Jeżeli chodzi o gazowego Mana to w tym miesiącu nie wyjechał więc powinni naprawić albo na żyletki,skoro spadła jedna brygada wielkopojemne na dodatku 24 to rezerwa jest 11 pojazdów.

ODPOWIEDZ