Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 mar 2019, 8:20

Wielu pisało. To było oczywiste.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 14 mar 2019, 10:46

TGM pisze:
12 mar 2019, 23:22
Z tym 327... W życiu może raz w okolicy byłem, ale po rzuceniu okiem na schemat objazdów od razu było widać, że coś nie halo... Zresztą pisałem tu o 227. A oni dopiero teraz reagują :P .
Wszystko pięknie, ale lepiej pasowałby numerek 369, pasujący do bródnowskiej siekiery, czyli 169.
A 327 dinozaurom takim jak ja, kojarzy się jeszcze z tradycyjną trasą z Wiatracznej do Rembertowa.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 mar 2019, 11:24

O rety, dinozaury zostały wywołane do tablicy. Powinni od razu skierować tam 227 z podbitą częstotliwością i zmienić trasę po drugiej stronie Wisły - czy nawet zostawić do Żaby/ :mewa: Szwedzka. Na placu Grzybowskim może być zastąpione przez cokolwiek - skrócone 171 od Torwaru i z powrotem przez Marszałkowską, uzwyklonym 520 albo na upartego 178. W komunikacie dumnie brzmi, że powstaje nowe przydatne połączenie, więc nie powiedzą że nic nie robią.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2019, 12:46

No metro to była okazja do ostatecznego uwalenia 127 vel 227. Na Płac Grzybowski mogłoby wrócić 160 przez Marszałkowską. A nie, bo nowoczesne rozwiązania nie pozwolą mu skręcić przy Bankowym na przystanek. Co za świat.
ŁK

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 mar 2019, 13:45

160 to chyba powinno być rozpatrywane nie dalej niż DWWileński o ile w ogóle będzie jakikolwiek sens jego istnienia po dotarciu kolejki wgłąb osiedla. Czuję, że przedstawiony oficjalny projekt będzie nieźle spartolony.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2019, 14:13

To prawda, zatem może 160 połączy się ze 227. Najbardziej spartolony to jest brak metra j przy Centralnym, i przy Wschodnim.
ŁK

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 mar 2019, 14:47

Łukasz pisze:
14 mar 2019, 14:13
To prawda, zatem może 160 połączy się ze 227. Najbardziej spartolony to jest brak metra j przy Centralnym, i przy Wschodnim.
Przy Centralnym to ciężko byłoby to metro wstawić, jeżeli ma równocześnie obsługiwać skrzyżowanie przy Rotundzie. Tak naprawdę tam to dworzec nadawałby się do przesunięcia, tworząc jeden olbrzymi kompleks podziemnych peronów na wysokości skrzyżowania z Marszałkowską.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 mar 2019, 17:01

Z jednej strony liczyłbym na to żeby 160 i 517 (na Pradze) poleciało przy okazji otwarcia metra na Targówek, z drugiej zaś strony obawiam się że nikt nie będzie miał psychy żeby tego ruszyć.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 mar 2019, 22:05

Projekt zmian z racji otwarcia M2 na Targówku Mieszkaniowym miał się pojawić na przełomie lutego i marca 2019 roku... Dalej go nie ma. Pewnie się skończy, że 517 zostanie co 30 minut, a kursy skrócone do Centrum. od strony Ursusa. Bo przecież musi być linia przyspieszona do centrum, na wypadek awarii metra...

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2019, 22:18

SławekM pisze:Projekt zmian z racji otwarcia M2 na Targówku Mieszkaniowym miał się pojawić na przełomie lutego i marca 2019 roku... Dalej go nie ma. Pewnie się skończy, że 517 zostanie co 30 minut, a kursy skrócone do Centrum. od strony Ursusa. Bo przecież musi być linia przyspieszona do centrum, na wypadek awarii metra...
Jeszcze będzie jedna szansa: jak otworzą przystanek PKP Targówek.

Nie spodziewam się zresztą, żeby wycięli na raz 160, 162 i 517.
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 mar 2019, 22:26

Pamiętajcie, idą wybory, a Warszawa jest rządzona przez partie, nie przez samorządowców.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 mar 2019, 22:32

Łukasz pisze:
14 mar 2019, 22:18
SławekM pisze:Projekt zmian z racji otwarcia M2 na Targówku Mieszkaniowym miał się pojawić na przełomie lutego i marca 2019 roku... Dalej go nie ma. Pewnie się skończy, że 517 zostanie co 30 minut, a kursy skrócone do Centrum. od strony Ursusa. Bo przecież musi być linia przyspieszona do centrum, na wypadek awarii metra...
Jeszcze będzie jedna szansa: jak otworzą przystanek PKP Targówek.

Żadnej szansy nie będzie... Z jednej strony działki, z drugiej zajezdnia i Tesco. Dojście do przystanków BUS i stacji metra to ok. 300-400m. Powodzenia.
Dantte pisze:
14 mar 2019, 22:26
Pamiętajcie, idą wybory, a Warszawa jest rządzona przez partie, nie przez samorządowców.
To wiem. Niezależnie czy to wybory samorządowe, parlamentarne krajowe lub do UE, dla zwykłego wyborcy bez znaczenia. I tak nie zagłosuje jak coś mu lokalnie zrobią źle...

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 mar 2019, 23:52

Łukasz pisze: Nie spodziewam się zresztą, żeby wycięli na raz 160, 162 i 517.
160 jeśli faktycznie miałoby stanowić połączenie Targówka z Radzymińską - ok, chociaż pewnie o wiele rzadziej. 162 chcą skrócić do Hallera, czyli zupełnie nigdzie od południa. Gdzieś na forach czytałem, że pojawiłoby się miejsce po 169 na 11 Listopada (które rzekomo miałoby kończyć na :mewa: Szwedzka (-X ) albo przejąć tę część 212 do Targówka. 517 nie ma racji bytu po otwarciu metra.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 15 mar 2019, 8:26

169 można przekierować przez Szwedzką, żeby nie jeździło wzdłuż tramwaju, może też 176 żeby woziło do metra, chociaż przychodnia i bazarek na Namysłowskiej. Osobiście uważam jednak, że Szwedzka to kiepskie miejsce na pętlę, bo centrum dzielnicy jest na Wileńskim, kolej na Wschodnim i w przypadku 169 dojazd do kolei wyglądałby tak, że trzeba by było się od tej Szwedzkiej dwa razy przesiąść. Dla 176 może jeszcze byłoby to lepsze miejsce, ale to raczej faktycznie jak powstanie PKP Targówek bo przesiadki na stacjach na trasie tej linii są średnie. Zresztą jak w ogóle miałoby wyglądać kończenie na Metrze Szwedzka? Zajezdnia Stalowa czy może jakieś kryterium uliczne?

162 moim zdaniem jednak powinno zostać na swojej obecnej trasie, w przeciwieństwie do 160 i 517.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 15 mar 2019, 15:00

Pomarzyć zawsze można :oops: .
Załączniki
53761084_264813411112689_2916333573382340608_n.jpg

ODPOWIEDZ