Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
Moderator: Wiliam
Wielu pisało. To było oczywiste.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Wszystko pięknie, ale lepiej pasowałby numerek 369, pasujący do bródnowskiej siekiery, czyli 169.
A 327 dinozaurom takim jak ja, kojarzy się jeszcze z tradycyjną trasą z Wiatracznej do Rembertowa.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
O rety, dinozaury zostały wywołane do tablicy. Powinni od razu skierować tam 227 z podbitą częstotliwością i zmienić trasę po drugiej stronie Wisły - czy nawet zostawić do Żaby/ Szwedzka. Na placu Grzybowskim może być zastąpione przez cokolwiek - skrócone 171 od Torwaru i z powrotem przez Marszałkowską, uzwyklonym 520 albo na upartego 178. W komunikacie dumnie brzmi, że powstaje nowe przydatne połączenie, więc nie powiedzą że nic nie robią.
No metro to była okazja do ostatecznego uwalenia 127 vel 227. Na Płac Grzybowski mogłoby wrócić 160 przez Marszałkowską. A nie, bo nowoczesne rozwiązania nie pozwolą mu skręcić przy Bankowym na przystanek. Co za świat.
ŁK
160 to chyba powinno być rozpatrywane nie dalej niż DWWileński o ile w ogóle będzie jakikolwiek sens jego istnienia po dotarciu kolejki wgłąb osiedla. Czuję, że przedstawiony oficjalny projekt będzie nieźle spartolony.
To prawda, zatem może 160 połączy się ze 227. Najbardziej spartolony to jest brak metra j przy Centralnym, i przy Wschodnim.
ŁK
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Przy Centralnym to ciężko byłoby to metro wstawić, jeżeli ma równocześnie obsługiwać skrzyżowanie przy Rotundzie. Tak naprawdę tam to dworzec nadawałby się do przesunięcia, tworząc jeden olbrzymi kompleks podziemnych peronów na wysokości skrzyżowania z Marszałkowską.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Z jednej strony liczyłbym na to żeby 160 i 517 (na Pradze) poleciało przy okazji otwarcia metra na Targówek, z drugiej zaś strony obawiam się że nikt nie będzie miał psychy żeby tego ruszyć.
Projekt zmian z racji otwarcia M2 na Targówku Mieszkaniowym miał się pojawić na przełomie lutego i marca 2019 roku... Dalej go nie ma. Pewnie się skończy, że 517 zostanie co 30 minut, a kursy skrócone do Centrum. od strony Ursusa. Bo przecież musi być linia przyspieszona do centrum, na wypadek awarii metra...
Jeszcze będzie jedna szansa: jak otworzą przystanek PKP Targówek.SławekM pisze:Projekt zmian z racji otwarcia M2 na Targówku Mieszkaniowym miał się pojawić na przełomie lutego i marca 2019 roku... Dalej go nie ma. Pewnie się skończy, że 517 zostanie co 30 minut, a kursy skrócone do Centrum. od strony Ursusa. Bo przecież musi być linia przyspieszona do centrum, na wypadek awarii metra...
Nie spodziewam się zresztą, żeby wycięli na raz 160, 162 i 517.
ŁK
Pamiętajcie, idą wybory, a Warszawa jest rządzona przez partie, nie przez samorządowców.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Łukasz pisze: ↑14 mar 2019, 22:18Jeszcze będzie jedna szansa: jak otworzą przystanek PKP Targówek.SławekM pisze:Projekt zmian z racji otwarcia M2 na Targówku Mieszkaniowym miał się pojawić na przełomie lutego i marca 2019 roku... Dalej go nie ma. Pewnie się skończy, że 517 zostanie co 30 minut, a kursy skrócone do Centrum. od strony Ursusa. Bo przecież musi być linia przyspieszona do centrum, na wypadek awarii metra...
Żadnej szansy nie będzie... Z jednej strony działki, z drugiej zajezdnia i Tesco. Dojście do przystanków BUS i stacji metra to ok. 300-400m. Powodzenia.
To wiem. Niezależnie czy to wybory samorządowe, parlamentarne krajowe lub do UE, dla zwykłego wyborcy bez znaczenia. I tak nie zagłosuje jak coś mu lokalnie zrobią źle...
160 jeśli faktycznie miałoby stanowić połączenie Targówka z Radzymińską - ok, chociaż pewnie o wiele rzadziej. 162 chcą skrócić do Hallera, czyli zupełnie nigdzie od południa. Gdzieś na forach czytałem, że pojawiłoby się miejsce po 169 na 11 Listopada (które rzekomo miałoby kończyć na Szwedzka ) albo przejąć tę część 212 do Targówka. 517 nie ma racji bytu po otwarciu metra.Łukasz pisze: Nie spodziewam się zresztą, żeby wycięli na raz 160, 162 i 517.
169 można przekierować przez Szwedzką, żeby nie jeździło wzdłuż tramwaju, może też 176 żeby woziło do metra, chociaż przychodnia i bazarek na Namysłowskiej. Osobiście uważam jednak, że Szwedzka to kiepskie miejsce na pętlę, bo centrum dzielnicy jest na Wileńskim, kolej na Wschodnim i w przypadku 169 dojazd do kolei wyglądałby tak, że trzeba by było się od tej Szwedzkiej dwa razy przesiąść. Dla 176 może jeszcze byłoby to lepsze miejsce, ale to raczej faktycznie jak powstanie PKP Targówek bo przesiadki na stacjach na trasie tej linii są średnie. Zresztą jak w ogóle miałoby wyglądać kończenie na Metrze Szwedzka? Zajezdnia Stalowa czy może jakieś kryterium uliczne?
162 moim zdaniem jednak powinno zostać na swojej obecnej trasie, w przeciwieństwie do 160 i 517.
162 moim zdaniem jednak powinno zostać na swojej obecnej trasie, w przeciwieństwie do 160 i 517.