Naprawy i remonty autobusów

Moderatorzy: JacekM, Dantte

zahar5202
Posty: 70
Rejestracja: 17 lis 2017, 14:39

Post autor: zahar5202 » 16 gru 2018, 2:15

Czy ktoś wie co się znowu dzieje z 1020? Pojeździł chwilę w Warszawie i znowu stoi w Koniku.

Awatar użytkownika
8239
Posty: 996
Rejestracja: 28 lis 2006, 20:03
Lokalizacja: 327901

Post autor: 8239 » 16 gru 2018, 16:21

zahar5202 pisze:
16 gru 2018, 2:15
Czy ktoś wie co się znowu dzieje z 1020? Pojeździł chwilę w Warszawie i znowu stoi w Koniku.
Nieraz w pojazdach po tego typu naprawach okazuje się, że np. któryś element nie został dokładnie doklejony i wóz przecieka. Przy takiej ilości elektroniki jaką teraz mamy, nietrudno np. o zwarcie. Oczywiście powodów wizyty w Koniku może być wiele, ale spodziewałbym się, że MZA skorzystało z udzielonej rękojmi na naprawę. :)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 14 sty 2019, 22:11

9210 pojechał do BTSu na naprawę po kolizji na 133.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 16 mar 2019, 14:53

1020 wrócił. Dziś na 108.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 16 mar 2019, 20:55

3325 przechodzi remont blacharski z wymianą nadkoli i lakierowaniem.
3341 i 4907 czekają na naprawe silnika.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 mar 2019, 21:24

konri pisze:
16 mar 2019, 20:55
3325 przechodzi remont blacharski z wymianą nadkoli i lakierowaniem.
3341 i 4907 czekają na naprawe silnika.
Że to niby jeszcze im się opłaca?
W sensie remontować padliny gdy już ich dni są policzone.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 17 mar 2019, 0:32

Może mało wozów jest w rezerwie?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 mar 2019, 8:38

konri pisze:
16 mar 2019, 20:55
3325 przechodzi remont blacharski z wymianą nadkoli i lakierowaniem.
3341 i 4907 czekają na naprawe silnika.

3341 stracił badania techniczne na początku lutego, stoi ponad miesiąc a więc... :D
4907 w silniku wyszedł korbowód bokiem, co dalej zobaczymy może pierwszy dawca no drugi bo pierwszym był zapaleniec.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 mar 2019, 8:41

vernalisadonis pisze:
17 mar 2019, 0:32
Może mało wozów jest w rezerwie?
Stalowa ma:
108 brygady solo - na stanie 128 autobusów
9 brygad midi - na stanie 10 autobusów
202 brygady mega - na stanie 226 wozów (bez postępowań)
Tak więc no ... Zależy ile wozów też stoi na naprawach.

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 17 mar 2019, 9:51

SławekM pisze:
17 mar 2019, 8:41
vernalisadonis pisze:
17 mar 2019, 0:32
Może mało wozów jest w rezerwie?
Stalowa ma:
108 brygady solo - na stanie 128 autobusów
9 brygad midi - na stanie 10 autobusów
202 brygady mega - na stanie 226 wozów (bez postępowań)
Tak więc no ... Zależy ile wozów też stoi na naprawach.
Rozumiem,ze tym zapalencem-dawca czesci byl 4934, jestem ciekaw ktore jelczyki beda kolejnymi dawcami.
Ktore to jelcze sa w zlym stanie, a wiec najblizej kasacji?
Bylbym wdzieczny za info.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 mar 2019, 10:05

Kabaciarz pisze:
17 mar 2019, 9:51
SławekM pisze:
17 mar 2019, 8:41


Stalowa ma:
108 brygady solo - na stanie 128 autobusów
9 brygad midi - na stanie 10 autobusów
202 brygady mega - na stanie 226 wozów (bez postępowań)
Tak więc no ... Zależy ile wozów też stoi na naprawach.
Rozumiem,ze tym zapalencem-dawca czesci byl 4934, jestem ciekaw ktore jelczyki beda kolejnymi dawcami.
Ktore to jelcze sa w zlym stanie, a wiec najblizej kasacji?
Bylbym wdzieczny za info.
Ich zły stan techniczny to głównie problemy z silnikami Iveco. Część pewnie pójdzie na handel, tzn. ktoś je kupi do dalszej eksploatacji.
Ale chociaż dzięki pozbyciu się tych Jelczy, 100% linii miejskich ZTM będzie obsługiwana taborem 12m niskopodłogowym, klimatyzowanym.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 mar 2019, 10:21

SławekM pisze:
17 mar 2019, 10:05
Ich zły stan techniczny to głównie problemy z silnikami Iveco. Część pewnie pójdzie na handel, tzn. ktoś je kupi do dalszej eksploatacji.
Ale chociaż dzięki pozbyciu się tych Jelczy, 100% linii miejskich ZTM będzie obsługiwana taborem 12m niskopodłogowym, klimatyzowanym.
O ile rzeczywiście wszystkie Jelcze pójdą na sprzedaż. W końcu będą dawcy części. MPK Łódź też się zarzekało, że skasuje wszystko Jelcze Vero po dostawie Isuzu (w dodatku kupili 24 sztuki, a Jelczy było do kasacji tylko 17), ale zdanie zmienili i najlepsze egzemplarze zostawili i dalej jeżdżą liniowo. :P A czemu nie liczysz Jelczy z KMŁ?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 mar 2019, 10:24

W sumie racja. Zapomniałem o Jelczach z KMŁ...

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 mar 2019, 18:55

Solarisy serii 81xx też nie są klimatyzowane.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 mar 2019, 19:10

Autobus Czerwon pisze:
17 mar 2019, 18:55
Solarisy serii 81xx też nie są klimatyzowane
Czy to są solówki? :>

ODPOWIEDZ