Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 19 kwie 2019, 17:09

michael112 pisze:
19 kwie 2019, 15:41
#3814 z zupełnie niedziałającym SIP-em. Powtykano analogowe dechy.
Tramwaj mały?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 20 kwie 2019, 8:17

2039, 2040 również już na biało ;)

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 04 maja 2019, 16:07

Nordyk110 pisze:
19 kwie 2019, 17:09
michael112 pisze:
19 kwie 2019, 15:41
#3814 z zupełnie niedziałającym SIP-em. Powtykano analogowe dechy.
Tramwaj mały?
Tak.
W tej chwili znów jadę #3814 i ponownie - dokładnie wszystkie ekrany w środku wyłączone:
https://ibb.co/WvsjgP4
https://ibb.co/WGJBJVR
https://ibb.co/r0xsCbQ

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 cze 2019, 18:54

1412 ma już białe wyświetlacze.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 09 cze 2019, 9:10

Ostatnio w autobusach (3 kursy, 2 Solbusami, 1 Conecto z MZA) zauważam usterki wyświetlaczy wewnętrznych (na szczęście nie sprzętowe, a software'owe).
Niby nowy system, niby miało działać, a pierwszy ekran (pod sufitem, za kierowcą) albo nie wyświetla nic poza reklamami, albo jest wykrywany jako ekran reklamowy (czyli ma zamiast części SIP-owej (linia, godzina, trasa etc.) ten biały nagłówek z namiarami na dział reklamy MZA...)

Ech, dechy chociaż zawsze działały.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 11 cze 2019, 23:09

W SIP w tramwajach zaktualizowane zostało przypisanie piktogramów z wózkiem inwalidzkim do poszczególnych przystanków. I tak np. takie przystanki jak Żytnia, Wawrzyszewska czy Młynów są niedostepne dla osób niepełnosprawnych ale już Biblioteka Narodowa gdzie niepelnosprawny jest skazany na to, że akurat winda działa, została oznaczona przystankiem o ograniczonym dostępie. Czy jest znana zasada, którą się kierowano oznaczając te przystanki w taki czy inny sposób?

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 12 cze 2019, 21:52

Podejrzewam, że może chodzić o zbyt wąski peron, rampa wysuwa się na barierki.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 cze 2019, 23:07

Może być za wysoki peron. Jest kilka miejsc, gdzie nie wysuniesz rampy.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 cze 2019, 8:16

Stary Pingwin pisze:Może być za wysoki peron. Jest kilka miejsc, gdzie nie wysuniesz rampy.
Czyli ktoś robi modernizacje przystanków, nie biorąc tego pod uwagę (nie mówię o Okopowej)?
ŁK

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 13 cze 2019, 13:18

Na całej trasie 2 nie da rady wysunąć rampy w Jazzie bo peron jest za wysoki. Natomiast jeśli peron jest za wąski a jest osoba na wózku to i tak ją muszę wpuścić czy wypuścić i to nawet jeśli będzie to Most Poniatowskiego.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 cze 2019, 13:31

Nie wiem, jak to ma się do BHP, ale na Rondzie ONZ wyciągałem osobę na wózku elektrycznym. Na rampę za wysoki przystanek. Jeżeli coś stałoby się osobie na wózku, do końca życia bym się nie wypłacił. Gdyby coś stało się mnie, nie uznano by za wypadek przy pracy.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 13 cze 2019, 14:02

Dlatego najlepszym tramwajem pod tym względem jest Swing Duo. Wole użyć rampy rozkładanej niż bawić się rampą elektryczną.

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 13 wrz 2019, 23:54

Pięknie przewijająca się Kawęczyńska-Bazylika na Swingach to kwestia starego softu, czy akurat na tych wyświetlaczach nie mieści się w dwóch linijkach?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 wrz 2019, 7:32

Matt Cubis pisze:
13 wrz 2019, 23:54
Pięknie przewijająca się Kawęczyńska-Bazylika na Swingach to kwestia starego softu, czy akurat na tych wyświetlaczach nie mieści się w dwóch linijkach?
Zmieścić by się zmieścił. Kwestia oprogramowania. Plac Narutowicza, Dw. Wschodni (Kijowska) też jest w jednym ciągu.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 12 paź 2019, 14:24

Wczoraj na 154 widziałem MANa z serii 42xx, w którym na przednim wyświetlaczu oprócz krańca wyświetlała się cała trasa (tak jak na bocznych). Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim i nawet nie wiedziałem, że da się coś takiego ustawić. Czyżby coś zmienili w oprogramowaiu?

ODPOWIEDZ