Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Złośliwi mogliby powiedzieć, że na pętli na Górczewskiej obecnie jest już tak daleko do tego tramwaju, że równie dobrze pasażerowie mogą iść do PŚ.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Kiedyś proponowałem przy innym temacie, że warto by było przedłużyć 249, które teraz ma marną frekwencję, a mogłoby wygodnie dowozić do nowych osiedli, gdyby je przedłużyć sensownie i zwiększyć częstotliwość.
a tak na serio, to naturalne wydaje się wydłużenie do Powstańców Śląskich tych linii, z ktorych pasazerowie się do tramwaju na Górczewskiej przesiadaja teraz. Czyli siedemsetki i 149.
Np. coś takiego
LAZUROWA (zawrotka na rondzie) - Lazurowa - Szeligowska - Rayskiego - Coopera - Górczewska (powrót: Górczewska - Lazurowa - Batalionów Chłopskich - Rayskiego) - i druga pętla najlepiej gdzieś w okolicach Wola Parku, żeby też zapewnić dojazd do niego tylko teraz nie mam pomysłu jak tam teraz będzie można sensownie zawrócić.
Oczywiście na to potrzeba zdecydowanie więcej brygad niż jedna.
Pewnie nie byłoby jak ładować. Ale może zrobią wyprzedaż garażową, jak się nikt nie zgłosi.Glonojad pisze:Moze ZDM własny system uruchomi, ma już ponoć 500 hulajnog...
a tak na serio, to naturalne wydaje się wydłużenie do Powstańców Śląskich tych linii, z ktorych pasazerowie się do tramwaju na Górczewskiej przesiadaja teraz. Czyli siedemsetki i 149.
A te siedemsetki to gdzie by zawracały? Bo rozumiem, że po zawrotce jechaliby na pętlę, a popołudniami jakoś by się do nich dojeżdżało.
ŁK
Ale w którą stronę przez Konarskiego ? Bo skręt w lewo z Powstańców jest masakryczny, przez tory tramwajowe i nie wiem czy przegub się tam złamie. W drugą stronę (z Górczewskiej w prawo i potem w Powstańców) raczej bezproblemowo. Poza na Górczewskiej na prawym pasie między Powstańców a Konarskiego jest sporo miejsca na postój, można tam zrobić tymczasowy kraniec, nie musiałoby być w ogóle wtedy wjazdów na pętlę.
Pawcio a czy nie prościej by nie mieszać ludziom w głowach było zrobić tak:pawcio pisze: ↑07 maja 2019, 18:19Tor 35 nie ma wyjazdu na południe.bartoni722 pisze: ↑07 maja 2019, 18:14Brak miejsca, pewnie wiązałoby się to z koniecznością wydłużenia 35 na Koło
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
10 > wydłużona na Piaski (peron koło 22)
11 > bez zmian
26 > od Radiowej na Koło
28 > od Radiowej na Koło
No ale lepiej stworzyć dwie linie po ponad 80 minut przelotu i pampersy wydać motorowym. Gdyż punktualnie w godzinach szczytu jeździć to nie będzie. Z tym że 28 z ekspedycją na jednym końcu ciekawie. Toy toy na Wschodnim wiecznie oblegany. No i ciekawe ilu motorniczych pierdyknie się na trasie mając zmiany na Dw. Gdańskim kierunek Narutowicza. Przecie można jak 1 nie szybciej. Aj ten ZTM może doczekam jakiejś większej zmiany w tej dziwnej instytucji.
No ale się nie da pewnie bo ZTM wie lepiej. Do tego osoba która wymyśliła linię 41 niech się zastanowi bo to porażka i powinna iść do likwidacji oraz powrót do starego rozkładu 1 i 17. Bo muchy wozi od Gdańskiego do Babki, i robi dodatkowy bałagan na Radosława.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Gołym okiem widzę, że ci brygad (na 10) brakuje.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wystarczy przywrócić stary rozkład 1 i 17 zaś 41 zlikwidować plus 33 zrobić normalnie co 8 w szczycie i brygady znajdziesz. Do tego na R3 spora rezerwa niskich nadal mimo iż 120N w większości sprawne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
33 to trzeba uzupełnić do co 4, bo póki co dziury dobijają 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A co za brakujące kursy 33? Bo przy obecnej regularności 17+41 jakoś tego nie widzę...
Brak 4 minut taktu przez cały szczyt na 33. Chyba brygady poszły na 77 po pożarze mostu, ale mogę się mylić.
brawo Broniewskiego stanie kompletnie, a te 5 minutowe postoje na Kieleckiej to zlikwidować i tak tylko są na papierze.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.