Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 maja 2019, 8:41

Złośliwi mogliby powiedzieć, że na pętli na Górczewskiej obecnie jest już tak daleko do tego tramwaju, że równie dobrze pasażerowie mogą iść do PŚ. :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

mb112
Posty: 1140
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 08 maja 2019, 12:30


a tak na serio, to naturalne wydaje się wydłużenie do Powstańców Śląskich tych linii, z ktorych pasazerowie się do tramwaju na Górczewskiej przesiadaja teraz. Czyli siedemsetki i 149.
Kiedyś proponowałem przy innym temacie, że warto by było przedłużyć 249, które teraz ma marną frekwencję, a mogłoby wygodnie dowozić do nowych osiedli, gdyby je przedłużyć sensownie i zwiększyć częstotliwość.
Np. coś takiego
LAZUROWA (zawrotka na rondzie) - Lazurowa - Szeligowska - Rayskiego - Coopera - Górczewska (powrót: Górczewska - Lazurowa - Batalionów Chłopskich - Rayskiego) - i druga pętla najlepiej gdzieś w okolicach Wola Parku, żeby też zapewnić dojazd do niego tylko teraz nie mam pomysłu jak tam teraz będzie można sensownie zawrócić.
Oczywiście na to potrzeba zdecydowanie więcej brygad niż jedna.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 maja 2019, 13:14

Glonojad pisze:
Łukasz pisze:
07 maja 2019, 19:24
Może zniżka na lime.
Moze ZDM własny system uruchomi, ma już ponoć 500 hulajnog...

a tak na serio, to naturalne wydaje się wydłużenie do Powstańców Śląskich tych linii, z ktorych pasazerowie się do tramwaju na Górczewskiej przesiadaja teraz. Czyli siedemsetki i 149.
Pewnie nie byłoby jak ładować. Ale może zrobią wyprzedaż garażową, jak się nikt nie zgłosi.

A te siedemsetki to gdzie by zawracały? Bo rozumiem, że po zawrotce jechaliby na pętlę, a popołudniami jakoś by się do nich dojeżdżało.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7004
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 maja 2019, 14:25

Może oberek Konarskiego? A potem na pętlę. A w godzinach popołudniowych najpierw na pętlę, a potem oberek. Edit: a no tak, progi.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 maja 2019, 14:56

Progi nie są dane na zawsze, można by je zdjąć/zamienić na wyspowe.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

mb112
Posty: 1140
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 08 maja 2019, 15:28

Ale w którą stronę przez Konarskiego ? Bo skręt w lewo z Powstańców jest masakryczny, przez tory tramwajowe i nie wiem czy przegub się tam złamie. W drugą stronę (z Górczewskiej w prawo i potem w Powstańców) raczej bezproblemowo. Poza na Górczewskiej na prawym pasie między Powstańców a Konarskiego jest sporo miejsca na postój, można tam zrobić tymczasowy kraniec, nie musiałoby być w ogóle wtedy wjazdów na pętlę.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7004
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 maja 2019, 19:01

Oberek oczywiście prawoskrętny, postój na Górczewskiej - why not, aż tyle tych autobusów, żeby to stanowiło problem, chyba nie ma, no nie?

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 14 maja 2019, 8:31

pawcio pisze:
07 maja 2019, 18:19
bartoni722 pisze:
07 maja 2019, 18:14
Brak miejsca, pewnie wiązałoby się to z koniecznością wydłużenia 35 na Koło

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Tor 35 nie ma wyjazdu na południe.
Pawcio a czy nie prościej by nie mieszać ludziom w głowach było zrobić tak:

10 > wydłużona na Piaski (peron koło 22)
11 > bez zmian
26 > od Radiowej na Koło
28 > od Radiowej na Koło

No ale lepiej stworzyć dwie linie po ponad 80 minut przelotu i pampersy wydać motorowym. Gdyż punktualnie w godzinach szczytu jeździć to nie będzie. Z tym że 28 z ekspedycją na jednym końcu ciekawie. Toy toy na Wschodnim wiecznie oblegany. No i ciekawe ilu motorniczych pierdyknie się na trasie mając zmiany na Dw. Gdańskim kierunek Narutowicza. Przecie można jak 1 nie szybciej. Aj ten ZTM może doczekam jakiejś większej zmiany w tej dziwnej instytucji.

No ale się nie da pewnie bo ZTM wie lepiej. Do tego osoba która wymyśliła linię 41 niech się zastanowi bo to porażka i powinna iść do likwidacji oraz powrót do starego rozkładu 1 i 17. Bo muchy wozi od Gdańskiego do Babki, i robi dodatkowy bałagan na Radosława.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8825
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 maja 2019, 9:29

beni pisze:
14 maja 2019, 8:31
Bo muchy wozi od Gdańskiego do Babki,
To jest najwieskzy problem tej linii? Serio?
beni pisze:
14 maja 2019, 8:31
i robi dodatkowy bałagan na Radosława.
Z tego co codziennie obserwuję, to przejazdy przez Babkę są dosyć sprawne.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36837
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 maja 2019, 9:35

beni pisze:
14 maja 2019, 8:31
10 > wydłużona na Piaski (peron koło 22)
11 > bez zmian
26 > od Radiowej na Koło
28 > od Radiowej na Koło
Gołym okiem widzę, że ci brygad (na 10) brakuje.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 14 maja 2019, 9:45

Wystarczy przywrócić stary rozkład 1 i 17 zaś 41 zlikwidować plus 33 zrobić normalnie co 8 w szczycie i brygady znajdziesz. Do tego na R3 spora rezerwa niskich nadal mimo iż 120N w większości sprawne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 maja 2019, 9:47

33 to trzeba uzupełnić do co 4, bo póki co dziury dobijają 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 14 maja 2019, 9:48

beni pisze:
14 maja 2019, 9:45
Wystarczy przywrócić stary rozkład 1 i 17 zaś 41 zlikwidować plus 33 zrobić normalnie co 8 w szczycie i brygady znajdziesz. Do tego na R3 spora rezerwa niskich nadal mimo iż 120N w większości sprawne.
A co za brakujące kursy 33? Bo przy obecnej regularności 17+41 jakoś tego nie widzę...

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 maja 2019, 10:02

Brak 4 minut taktu przez cały szczyt na 33. Chyba brygady poszły na 77 po pożarze mostu, ale mogę się mylić.

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 14 maja 2019, 10:04

pawcio pisze:
14 maja 2019, 9:47
33 to trzeba uzupełnić do co 4, bo póki co dziury dobijają 17.
=D> brawo Broniewskiego stanie kompletnie, a te 5 minutowe postoje na Kieleckiej to zlikwidować i tak tylko są na papierze.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ