Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
Moderator: Wiliam
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak wszystko puścić co 30 minut, to będzie jeździło punktualnie i miało sens, motorniczy nie będzie musiał się starać w ogóle, pasażery nie będą przeszkadzać, idylla.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.beni pisze:Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
ŁK
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czy to prawda, że tramwaje mogą na trwałe zniknąć z tego miejsca, jak piszą w opisie wydarzenia?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nieprawda. Projekt (a raczej na razie koncepcja) węzła przesiadkowego "Lazurowa" obejmuje również pętlę tramwajową. Nie ma zresztą żadnego powodu, by tramwaje stamtąd zniknęły - ani funkcjonalnego, ani wymuszonego warunkami (brak miejsca lub coś w ten deseń).
Zresztą projekt stacji przy bemowskim ratuszu również przewiduje zachowanie obecnego układu torowego, zwracam uwagę.
Zresztą projekt stacji przy bemowskim ratuszu również przewiduje zachowanie obecnego układu torowego, zwracam uwagę.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Rozumiem. Jest jeszcze pewne prawdopodobieństwo (nie wiem jak duże, bo nie znam dalszych planów budowy metra), że Górczewska będzie wyłączona z ruchu tramwajowego przez wiele lat, bo bezpośrednio po zakończeniu zamknięcia wymuszonego budową stacji "Powstańców Śląskich" zacznie się zamknięcie wymuszone budową stacji "Lazurowa".
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Generalnie tak, ale stacje chyba mają być budowane zaraz po sobie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Pewnie będą robić częściowo równolegle, ale przed zakończeniem budowy Lazurowej powrotu pętli Górczewska bym się nie spodziewał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.Łukasz pisze: ↑14 maja 2019, 11:14Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.beni pisze: Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
tatra
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.tatra pisze:A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.Łukasz pisze: ↑14 maja 2019, 11:14Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.
41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
ŁK
6 owszem ale na PotokŁukasz pisze: ↑15 maja 2019, 21:02Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.tatra pisze:
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
tatra
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Nie nie nie, nie chodziło o trwałe zniknięcie w żadnym wypadku. Opis został już sprecyzowany aby nie było wątpliwościmichael112 pisze: ↑15 maja 2019, 9:02Czy to prawda, że tramwaje mogą na trwałe zniknąć z tego miejsca, jak piszą w opisie wydarzenia?
Ciężko na Potok z Babki się jedzie chyba.
ŁK
Przez Stawki jest to możliwe