Przecież to są jakieś nieistotne fistaszki. Poza tym jest dopiero maj.
Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z tych "nieistotnych fistaszków" robią się braki kursów tam gdzie są potrzebne.
Ja jednak mam inne podejście do wydawania (wyrzucania) publicznych pieniędzy. Ok, zgoda, nawet jeśli to ginie w całej ilości wozokm za jakie mają płacone TW. Jeśli to tylko fantazja bądź nieuwaga autora rozkładu, to jednak nie powinna mieć miejsca, sorry.
Ja jednak mam inne podejście do wydawania (wyrzucania) publicznych pieniędzy. Ok, zgoda, nawet jeśli to ginie w całej ilości wozokm za jakie mają płacone TW. Jeśli to tylko fantazja bądź nieuwaga autora rozkładu, to jednak nie powinna mieć miejsca, sorry.
To wcale nie jest takie proste jak wam się wydaje. Bardzo często wychodzą brygady na pierwszego tu na ostatniego tam. I wtedy nie ma co z nimi zrobić. Akurat protezy 26 nie analizowałem, ale wiem że dość często tego uniknąć się nie da.
Ps. Na 11 nie ma w dp za dużo Żoliborza bo wyjazdy z Woli uzupełniają dojazd na Mlociny rano.
Ps. Na 11 nie ma w dp za dużo Żoliborza bo wyjazdy z Woli uzupełniają dojazd na Mlociny rano.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pawcio z całym szacunkiem ale patrząc na rozkład brygadowy od poniedziałku to kogoś fantazja poniosła z tymi przerwami w godzinach szczytu linii 10, 26 i 28. Wygląda na brak taboru i usilne postawienie że ta trasa i już a motorniczy no cóż będzie zap.... i to kilka lat. Ba po powrocie Prostej czekam aż te dwadzieścia kilka brygad z 28 zrobi ZTM na DUO.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Przy takich liniach jak ta 10 czy 28 rozkłady będą teoretyczne i nikt oprócz ZTM nie będzie z tego zadowolony. Ani motorniczy, który będzie jeździł bez przerw ani pasażer, który będzie musiał zgadywać czy np. 10 będzie o czasie czy lepiej pojechać autobusem. Jeśli nie było pomysłu na 28, mogło pojechać na Koło bo 11 tłumów na PŚ nie woziła i na Kercelaku praktycznie zawsze były wolne miejsca siedzące a osoby jadące PŚ prosto dostają 10. Dowóz tramwajem Jelonek do M2 stracił rację bytu w momencie zamknięcia Kasprzaka a wydłużona 11 robi bałagan na pl. Zawiszy jak i na pl Narutowicza gdzie blokuje ruch prosto na cały cykl ze względu na idiotycznie ustawione światła. Niestety ze względu na jakieś coraz bardziej dziwne ruchy, tramwaj w Warszawie staje się coraz mniej przewidywalnym i pewnym środkiem komunikacji.
Musiałbym sprawdzić, ale poza kilkoma kursami rano na Wschodnim postoje w szczytach i międzyszczycie na wszystkich trzech liniach są na drugiego (bo więcej nie wejdzie). Nawet układ dojazdów nie był tutaj priorytetem.beni pisze: ↑16 maja 2019, 16:44Pawcio z całym szacunkiem ale patrząc na rozkład brygadowy od poniedziałku to kogoś fantazja poniosła z tymi przerwami w godzinach szczytu linii 10, 26 i 28. Wygląda na brak taboru i usilne postawienie że ta trasa i już a motorniczy no cóż będzie zap.... i to kilka lat. Ba po powrocie Prostej czekam aż te dwadzieścia kilka brygad z 28 zrobi ZTM na DUO.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bo to znowu jest przypadek, gdzie motorniczy musi siedzieć w tramwaju (też lubię swoje biurko i nie chciałbym co 1.5 godziny zmieniać) - ale wiadomo, że przy częstotliwości 8 minut postój może być długości 15 i to z podjazdem.
Jeśli chodzi o 28, to bohatersko został rozwiązany problem, którego nie było, czyli usilnego utrzymywania 11 do Narutowicza po zamknięciu Kasprzaka, co pewnie jeszcze dodatkowo spowodowało zmniejszenie slotów na 1 na Zawiszy.
Przy tej mega długiej 10 nie ma żadnej potrzeby istnienia 28 dalej niż do Koła.
Jeśli chodzi o 28, to bohatersko został rozwiązany problem, którego nie było, czyli usilnego utrzymywania 11 do Narutowicza po zamknięciu Kasprzaka, co pewnie jeszcze dodatkowo spowodowało zmniejszenie slotów na 1 na Zawiszy.
Przy tej mega długiej 10 nie ma żadnej potrzeby istnienia 28 dalej niż do Koła.
ŁK
Brakujące brygady to raczej wzięli z 24 do Narutowicza...beni pisze: ↑16 maja 2019, 16:44Pawcio z całym szacunkiem ale patrząc na rozkład brygadowy od poniedziałku to kogoś fantazja poniosła z tymi przerwami w godzinach szczytu linii 10, 26 i 28. Wygląda na brak taboru i usilne postawienie że ta trasa i już a motorniczy no cóż będzie zap.... i to kilka lat. Ba po powrocie Prostej czekam aż te dwadzieścia kilka brygad z 28 zrobi ZTM na DUO.
pawcio pisze: ↑16 maja 2019, 18:10Musiałbym sprawdzić, ale poza kilkoma kursami rano na Wschodnim postoje w szczytach i międzyszczycie na wszystkich trzech liniach są na drugiego (bo więcej nie wejdzie). Nawet układ dojazdów nie był tutaj priorytetem.beni pisze: ↑16 maja 2019, 16:44Pawcio z całym szacunkiem ale patrząc na rozkład brygadowy od poniedziałku to kogoś fantazja poniosła z tymi przerwami w godzinach szczytu linii 10, 26 i 28. Wygląda na brak taboru i usilne postawienie że ta trasa i już a motorniczy no cóż będzie zap.... i to kilka lat. Ba po powrocie Prostej czekam aż te dwadzieścia kilka brygad z 28 zrobi ZTM na DUO.
Ha ha ha postój 13 minut na drugiego w praktyce może 7. Punkty opóźniające to pl. Zawiszy, Kercelak, ciąg Broniewskiego , Ratuszowa ZOO. Tak liczę minus 5 lub 8 na kursie przy tych rozkładach. O 10 nie wspomnę bo teraz jest Armagedon na tej linii a wydłużając ją nie pomoże.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Kursy skrócone z ZET4 Narutowicza ZET4 zamieniono na 4 brygady z R1 które rano wykonują kursy Koło Narutowicza po 9 są już na trasie podstawowej.SławekM pisze: ↑16 maja 2019, 20:22Brakujące brygady to raczej wzięli z 24 do Narutowicza...beni pisze: ↑16 maja 2019, 16:44Pawcio z całym szacunkiem ale patrząc na rozkład brygadowy od poniedziałku to kogoś fantazja poniosła z tymi przerwami w godzinach szczytu linii 10, 26 i 28. Wygląda na brak taboru i usilne postawienie że ta trasa i już a motorniczy no cóż będzie zap.... i to kilka lat. Ba po powrocie Prostej czekam aż te dwadzieścia kilka brygad z 28 zrobi ZTM na DUO.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
O tak bo przecież kursy z Woli na Ochotę zauważyłem że dla ZTM najważniejsze. No ale cóż można kanapkę zjeść przed Zawiszy.Łukasz pisze: ↑16 maja 2019, 20:19Bo to znowu jest przypadek, gdzie motorniczy musi siedzieć w tramwaju (też lubię swoje biurko i nie chciałbym co 1.5 godziny zmieniać) - ale wiadomo, że przy częstotliwości 8 minut postój może być długości 15 i to z podjazdem.
Jeśli chodzi o 28, to bohatersko został rozwiązany problem, którego nie było, czyli usilnego utrzymywania 11 do Narutowicza po zamknięciu Kasprzaka, co pewnie jeszcze dodatkowo spowodowało zmniejszenie slotów na 1 na Zawiszy.
Przy tej mega długiej 10 nie ma żadnej potrzeby istnienia 28 dalej niż do Koła.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Ależ absolutnie oczywiście. Ja nie mam pretensji do autora rozkładu, że Żoliborz wylądował o północy w środku Pragi, tylko że postanowił zamiast wysłać 26 na zakład np. po trasie 6, to skierował po swojej trasie robią nikomu niepotrzebne kółko po Bemowie. Liczę, że to po prostu wypadek przy pracy a nie chęć przypodobania się komuś nocnymi kursami.
Beni, jak Tobie tak źle to zmień przedsiębiorstwo na MZK Grudziądz. Będziesz codziennie jeździł między Tarpnem, a Rządzem. Cisza, spokój, półkurs trwa zaledwie 25-26 minut, częstotliwość kursów co jakiś czas spada (obecnie co 10 minut w dni powszednie, 15 w soboty, 20 w niedziele i święta), liczba brygad na sieci również (obecnie w dni robocze 7 tramwajów, w soboty - 5, w niedzielę - 4), więc korki tramwajowe Tobie nie grożą, a i linia na stałe. Przemyśl to.beni pisze: ↑16 maja 2019, 16:44Pawcio z całym szacunkiem ale patrząc na rozkład brygadowy od poniedziałku to kogoś fantazja poniosła z tymi przerwami w godzinach szczytu linii 10, 26 i 28. Wygląda na brak taboru i usilne postawienie że ta trasa i już a motorniczy no cóż będzie zap.... i to kilka lat. Ba po powrocie Prostej czekam aż te dwadzieścia kilka brygad z 28 zrobi ZTM na DUO.
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie, odcinek Dworzec Kolejowy - Al. 23 Stycznia za wyjątkiem sytuacji awaryjnych nie jest w ogóle liniowo wykorzystywany poza wyjazdami i zjazdami. Gdyby nie zajezdnia to pewnie ten odcinek zostałby już skasowany, a tak utrzymuje się jego przejezdność.