Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 03 cze 2019, 14:39

ashir pisze:
03 cze 2019, 11:45
Wszystkie 28 Jelczy M121I/4 za 420 200 zł kupiło MPK Lublin! Innych chętnych nie było. :)
Dziwne że się Mpk nie obkupilo na wyprzedaży w Krakowie?
A tu nagle 28 wozów na jeden strzał 🤔

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 cze 2019, 16:03

Jurand pisze:
03 cze 2019, 14:39
Dziwne że się Mpk nie obkupilo na wyprzedaży w Krakowie?
A tu nagle 28 wozów na jeden strzał
W Krakowie w przypadku solówek za bardzo nic ciekawego nie było do kupienia. Scanie CN113CLL i OmniCity odpadały, Jelcze M121MB były z 2002 roku (ostatnie gnioty w Lublinie są z 1999 roku), a gazowe Mastera odpadały. Sporo SU12 było do kupienia, ale II generacja z 2004 roku, co mogło zniechęcać, a nie wiadomo jak było z ich stanem technicznym. A oferta zakupu warszawskich autobusów była bardzo atrakcyjna, ponieważ 28 Jelczy kupili za 1/3 ceny jednego nowego autobusu. Pomimo tego, że to Jelcze od nieistniejącego producenta, to jednak przewoźnikowi są one doskonale znane, są dosyć młode (2007-2008 rok) i sprzedawane jako sprawne, zatankowane i z ważnym przeglądem. Poza tym to była niespełniona miłość MPK Lublin do tych Jelczy. Przypomnę, że w 2011 roku kupiło od syndyka 3 szkielety autobusów, z myślą o odbudowie swoich gniotów. Z planów nic nie wyszło i zostały trolejbusami, a teraz się marnują na zajezdni. Poza tym era Jelczy w Lublinie zostanie podtrzymana najdłużej jak się da. :P

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 cze 2019, 9:22

Młode, jak młode, niektóre za chwilę dobiją do miliona kilometrów.

Matel4472
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2018, 12:08
Lokalizacja: Warszawa (Okęcie)
Kontakt:

Post autor: Matel4472 » 04 cze 2019, 13:29

Emyl pisze:
03 cze 2019, 12:08
Woah, tego się nie spodziewałem. Ale to dobrze, wszystkie stare gnioty i inne barachło pójdzie na żylety.
Zakup związany jest z rozwiązaniem umowy przez Warbusa.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 04 cze 2019, 23:48

Na Włościańskiej gotowe do odbioru stoją: 4900, 4904, 4930, 4931, 4935, 4936 i 4939. Do tego od piątku na Stalowej bez numerów stoją 4901 i 4903. Ciekawe, bo akurat te 2szt. nie były wystawione na licytację.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 cze 2019, 8:10

Docelowo do dostawy kolejnej 20 Manów i przejściem 15xx na Stalową do końca wakacji zostają:
4902, 4905, 4906, 4907, 4909, 4912, 4915, 4916, 4919, 4923, 4925, 4926, 4927, 4928, 4937, 4942, 4943, 4946, 4947, 4948, 4949 i 4953 no chyba że któryś padnie tak jak 4901 i 4903 czy 4952.

Zaś rezerwa R2 na Włościańskiej wynosi 14 desek które raczej nie pojadą:
8004, 8013, 8618, 8705, 8713, 8717, 8720, 8728, 8738, 8751, 8759, 8765, 8769 i 8901
Odstawione są również MPP 8725 i 8760.
Zaś do golenie zostały do wzięcia: 3341, 4901, 4903, 4952, 8003, 8028, 8712, 8902 i 8913.
Reszta SU15 sprzedana.
W ruchu pozostały 24 sztuki:
R1 - 8701, 8703, 8704, 8706, 8709, 8710, 8718, 8719, 8731, 8732 i 8733
R2 - 8007, 8715, 8722, 8729, 8754, 8764, 8773 i 8903
R3 - 8002, 8025, 8027, 8029 i 8745
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 05 cze 2019, 8:39

8013 i 8738 to żadna rezerwa a oficjalnie wozy z przeznaczeniem na złom.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 cze 2019, 10:45

lublin42 pisze:
05 cze 2019, 8:39
8013 i 8738 to żadna rezerwa a oficjalnie wozy z przeznaczeniem na złom.
Tak zgadza się 8013, 8717, 8720, 8738 i 8759 papa.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

MATik
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2018, 13:40

Post autor: MATik » 05 cze 2019, 11:39

Również przyjechały na Włościańską: 8722 i 8729.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 05 cze 2019, 15:32

Więcej do tych bajeczek odnosił się nie będę. 8720 i 8759 akurat w papierach Rezerwa R-2.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 cze 2019, 20:54

lublin42 pisze:
05 cze 2019, 15:32
Więcej do tych bajeczek odnosił się nie będę. 8720 i 8759 akurat w papierach Rezerwa R-2.
8717, 8720 i 8759 nie mają już ważnego OBT. Więc jak mogą wyjechać.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Matel4472
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2018, 12:08
Lokalizacja: Warszawa (Okęcie)
Kontakt:

Post autor: Matel4472 » 06 cze 2019, 11:37

beni pisze:
05 cze 2019, 8:10
Zaś do golenie zostały do wzięcia: 3341, 4901, 4903, 4952, 8003, 8028, 8712, 8902 i 8913.
4901 dzisiaj jeździ na 170/1 :)

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 06 cze 2019, 18:07

Matel4472 pisze:
06 cze 2019, 11:37
beni pisze:
05 cze 2019, 8:10
Zaś do golenie zostały do wzięcia: 3341, 4901, 4903, 4952, 8003, 8028, 8712, 8902 i 8913.
4901 dzisiaj jeździ na 170/1 :)
Widziałeś go, czy spisałeś z RealBusa lub LiveBusa? Stał na Stalowej bez numerów, więc jego powrót byłby sensacją.
Bardziej obstawiam że zabrali sterownik do innego wozu i numeru nie zmienili.

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 07 cze 2019, 1:52

W czoraj pojechały juz 4 jelcze do do nowego domu.
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 07 cze 2019, 7:36

Jednak stwierdzili, że warto przywrócić do ruchu 4901 i nakleili numery z powrotem. Czegoś takiego to chyba jeszcze nie było 😃😃

ODPOWIEDZ