Naprawy i remonty autobusów
-
- Posty: 4446
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dobra, sorki xd
Co Ty bredzisz. Jakby korbowód wyszedł bokiem, to wóz nie bylby w stanie sam zjechać do zakładu.
Padło turbo i jest niewielki wyciek borygo.
Silnik jest na gwarancji więc raczej zostanie naprawiony.
4907 jest już po naprawie silnika. Od poniedziałku wraca na trasy.
3384 będzie "po nowemu"
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
2046 jako pierwszy z klasycznych Solbusów przegubowych, dostał SIP oraz SIL od R&G identyczny co jest w gazowych Solbusach.
5416, 5417, 5421, 5426, 5440, 5443, 5447 i 5456 od jakiegoś czasu jeżdżą z białymi wyświetlaczami.
Wiadomo, co się dzieje z 1999 po pożarze? Słuch po nim zaginął...
Jest na Włościańskiej. Przynajmniej był ponad tydzień temu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Wrócił z Ursusa? Będą robić, czy podzieli los 8106?
Nie no, stoi. Tak po prostu.
Ursus ma poważniejsze problemy niż naprawa 1999...
1430 dostał białe wyświetlacze. Dziś na 141.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 3082
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
54## i 14## będą miały kompleksowo powymieniane wyświetlacze czy jak popadnie jak w 84##?