Tutaj trzeba mieć "gotowe" pod priorytet światła przy Batorego/Waryńskiego (aby nie wpuszczać/wypuszczać ruchu samochodowego z Goworka na północ i dalej odwrotnie), Pl. UL, Goworka i Rakowieckiej. Inaczej to nie zadziała. Sama Rakowiecka to już wisienka na torcie.Solaris U10 pisze: ↑07 cze 2019, 6:22Być może została przyznana na ostatniej Radzie Warszawy. Przebudowa dotyczy zasadniczo skrsyzowania z ul. Stefana Batorego, doposażenie Rakowieckiej jest niejako przy okazji celem umożliwienia wprowadzenia priorytetu.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Ale już jakiś czas było dobrze.... Zdarzało się przejechać przez wszystkie światła za jednym razem.
Często jeżdżę na tej trasie (10), ale nigdy nie udało się całości. Czasami jedne światła, ale nigdy wszystko... Skądinąd jaki cyrk będzie z koordynacją tego z tramwajem wilanowskim to wolę nawet nie myśleć...
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tam potrafią być takie cyrki, że tramwaj rusza z Rakowieckiej po odstaniu czerwonego i wdeptuje w czerwone przed Goworka.
W rejonie układu skrzyżowań ul. Puławskiej z Rakowiecką i Goworka wszystko będzie idealnie skoordynowane. Przebieg torowiska na ul. Rakowieckiej oraz lokalizacje przystanków zostały tak dobrane, by zapewnić optymalną koordynację dla 6 strumieni tramwajowych i dla pojazdów. Teoretycznie da się to jeszcze zepsuć, jak wszystko, ale jestem dobrej myśli.
Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).
Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).
Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym
6 strumieni? Dwa na wprost Marszałkowską, dwa Goworka/Rakowiecka i dwa Goworka/Marszałkowska? Możesz opisać jak będzie to wyglądało w koordynacji z ruchem samochodowym? Detekcja fizyczna jak rozumiem?Jarek pisze: ↑17 cze 2019, 11:44W rejonie układu skrzyżowań ul. Puławskiej z Rakowiecką i Goworka wszystko będzie idealnie skoordynowane. Przebieg torowiska na ul. Rakowieckiej oraz lokalizacje przystanków zostały tak dobrane, by zapewnić optymalną koordynację dla 6 strumieni tramwajowych i dla pojazdów. Teoretycznie da się to jeszcze zepsuć, jak wszystko, ale jestem dobrej myśli.
Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).
Jak działa priorytet bez detekcji fizycznej?drobert pisze:Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym
ŁK
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Wczoraj coś się popsuło na północnym przejściu przy Metrze Ratusz, jakby brak wzbudzania i praca w trybie stałoczasowym.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W ubiegłym tygodniu piesi mieli cały czas zielone, przyjechał nadzór i puszczał tramwaje. Naprawili, ale do stanu, jaki był rok temu-45 sekund dla pieszych i 10 dla tramwaju.
miłośnik 13N
Może być np. tak jak na Czapelskiej, gdzie jak tu już Jarek mówił, działa poprzez lokalizację tramwaju.
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Piotrek_2274 pisze: ↑18 cze 2019, 9:58Wczoraj coś się popsuło na północnym przejściu przy Metrze Ratusz, jakby brak wzbudzania i praca w trybie stałoczasowym.
Te światła to według mnie powinni całkowicie zlikwidować, bo tylko opóźniają tramwaje. Chyba nigdy nie widziałem, żeby to wzbudzanie działało tak, jak powinno.Stary Pingwin pisze: ↑18 cze 2019, 10:25W ubiegłym tygodniu piesi mieli cały czas zielone, przyjechał nadzór i puszczał tramwaje. Naprawili, ale do stanu, jaki był rok temu-45 sekund dla pieszych i 10 dla tramwaju.
Na Bankowym to samo, tramwaj ma pionowe a i tak trzeba uważać bo towarzystwo łazi jak chce i nic sobie ze świateł nie robi. Te światła w praktyce bezpieczeństwa nie podnoszą a szkoda tylko czasu traconego przez tramwaje.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
W końcu nie od dziś wiadomo że najlepszy priorytet to brak sygnalizacji, ale do mało kogo to dociera
Jakbyś żył z sygnalizacji to pewnie też byś uważał, że światła są wszędzie potrzebne.