Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A jak będzie wyglądać sytuacja po zakupie tramwajów Hyundai'a? Da się chociaż osiągnąć 100% brygad całodziennych w DP i DS na niskie - bez "dodatków"?
Załóżmy, że będą nowe trasy i tramwaje z opcji.
Załóżmy, że będą nowe trasy i tramwaje z opcji.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To w takim razie optowałbym jednak za zakupem używańców, przynajmniej w takiej ilości aby wymieniony poziom osiągnąć.
Na świątecznym spotkaniu na zakładzie prezes mówił, że wysoka podłoga może być z nami do 2030 roku. Wszystko ma zależeć od dotacji z UE.
Raczej nie powinno być problemów, żeby w weekend wyjeżdżały wyłącznie niskopodłogowe tramwaje, a wizerunkowo będzie to spora poprawa.
Pod warunkiem że nowe będą sprawne tak jak chociażby 120Na. Bo jeśli tak jak 128N czy 134N to ja podziękuję. Dzień bez awarii kilku Jazzów dniem straconym.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
W weekendy niewiele brakuje by niska podłoga była w całości. R-4 chyba tylko na 6 i 28 wypuszcza wysoką podłogę w postaci solówek. Innym problemem jest sprawność tramwajów, szczególnie Jazzów. Wczoraj na OC trafiłem dwa niesprawne bo akurat w obu padły ciepłe guziki.
Biorąc pod uwagę, że eksploatujemy około trzydziestoletnie wagony, wyłącznie niska podloga zagości u nas nie wcześniej niż około 2040 roku. Wówczas 123N będą miały około 30 lat. Mam nadzieję, że tego dożyję. Zwłaszcza, że wcześniej zostaną prawdopodobnie wycofane ubiory i Tramicusy.
Miało być: ubooty. Autokorekta.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Kolejnych argumentów jednak "za" stosunkowo szybką wymianą tramwajów dostarcza TVN Warszawa. Tym razem poruszony temat klimatyzacji, której występowanie w warszawskich warunkach w większości wypadków współgra z występowaniem niskiej podłogi.
Akurat klimatyzacji w używanych niemieckich wagonach nie ma co oczekiwać, oni zaczęli ja zamawiać chyba nawet później niż my.
Akurat klimatyzacja to nie argument. Można doposażyć w nią wagon podczas NG.
Jeśli się da to klima zostanie zamontowana ale zazwyczaj po prostu się nie da. Tak jest w Łódzkich używkach jak i NGT6 w Gdańsku.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007