Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 cze 2019, 17:29

A jak będzie wyglądać sytuacja po zakupie tramwajów Hyundai'a? Da się chociaż osiągnąć 100% brygad całodziennych w DP i DS na niskie - bez "dodatków"?

Załóżmy, że będą nowe trasy i tramwaje z opcji.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 cze 2019, 19:04

Nie.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 cze 2019, 19:19

To w takim razie optowałbym jednak za zakupem używańców, przynajmniej w takiej ilości aby wymieniony poziom osiągnąć.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 26 cze 2019, 21:48

Na świątecznym spotkaniu na zakładzie prezes mówił, że wysoka podłoga może być z nami do 2030 roku. Wszystko ma zależeć od dotacji z UE.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 cze 2019, 21:50

Raczej nie powinno być problemów, żeby w weekend wyjeżdżały wyłącznie niskopodłogowe tramwaje, a wizerunkowo będzie to spora poprawa.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 cze 2019, 21:55

Pod warunkiem że nowe będą sprawne tak jak chociażby 120Na. Bo jeśli tak jak 128N czy 134N to ja podziękuję. Dzień bez awarii kilku Jazzów dniem straconym.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 26 cze 2019, 22:06

W weekendy niewiele brakuje by niska podłoga była w całości. R-4 chyba tylko na 6 i 28 wypuszcza wysoką podłogę w postaci solówek. Innym problemem jest sprawność tramwajów, szczególnie Jazzów. Wczoraj na OC trafiłem dwa niesprawne bo akurat w obu padły ciepłe guziki.

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 cze 2019, 7:30

drobert pisze:
26 cze 2019, 21:48
Na świątecznym spotkaniu na zakładzie prezes mówił, że wysoka podłoga może być z nami do 2030 roku. Wszystko ma zależeć od dotacji z UE.
Biorąc pod uwagę, że eksploatujemy około trzydziestoletnie wagony, wyłącznie niska podloga zagości u nas nie wcześniej niż około 2040 roku. Wówczas 123N będą miały około 30 lat. Mam nadzieję, że tego dożyję. :razz: Zwłaszcza, że wcześniej zostaną prawdopodobnie wycofane ubiory i Tramicusy.

px33
Posty: 1581
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 27 cze 2019, 10:12

fraktal pisze:
27 cze 2019, 7:30
Zwłaszcza, że wcześniej zostaną prawdopodobnie wycofane ubiory i Tramicusy.
Nie no, aż tak szybko to globalne ocieplenie chyba nie będzie postępować żebyśmy już za 20 lat chodzili bez ubrań :-D

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 cze 2019, 10:57

Miało być: ubooty. Autokorekta. :)

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 cze 2019, 17:39

Kolejnych argumentów jednak "za" stosunkowo szybką wymianą tramwajów dostarcza TVN Warszawa. Tym razem poruszony temat klimatyzacji, której występowanie w warszawskich warunkach w większości wypadków współgra z występowaniem niskiej podłogi.

px33
Posty: 1581
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 27 cze 2019, 18:11

Akurat klimatyzacji w używanych niemieckich wagonach nie ma co oczekiwać, oni zaczęli ja zamawiać chyba nawet później niż my.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 27 cze 2019, 21:03

Akurat klimatyzacja to nie argument. Można doposażyć w nią wagon podczas NG.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 cze 2019, 21:06

Jeśli się da to klima zostanie zamontowana ale zazwyczaj po prostu się nie da. Tak jest w Łódzkich używkach jak i NGT6 w Gdańsku.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 cze 2019, 21:10

Flash8222 pisze:
27 cze 2019, 21:06
Jeśli się da to klima zostanie zamontowana ale zazwyczaj po prostu się nie da. Tak jest w Łódzkich używkach jak i NGT6 w Gdańsku.
A w warszawskich stopiątkach?

ODPOWIEDZ