Zmiany obsługowe - lipiec 2019
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Alpino na 154 w dni wolne to wymyślił jakiś człowiek naprawdę bez wyobraźni. Przecież to na Zachodnim pęknie, a nie drzwi zamknie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Najwięcej zmian chyba dotyczy Kleszczowej. Te wozy to przede wszystkim ze 109 chyba i chyba wakacyjnych cięć. A skąd mercedesy z Mobilisu? Jakoś ciężko wyobrazić mi sobie co będzie we wrześniu...
185 - najlepsza linia w mieście!
Na mój skromny gust to ten co ten cały galimatias wykombinował, to chyba niezłą premię dostanie. Zrobienie takiego pierdolnika to chyba czaso chłonne jest i parę godzin przy tym spędziłbartoni722 pisze: ↑27 cze 2019, 19:11http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... 2IiQFS5Dbg jest już artykuł, mocno pokombinowane, z hitów przeguby na 120 (tu akurat się nie zmarnują), 183 i 729 oraz...Alpina na 154.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
181 na czterech brygadach w DP to pierwsze co mi się w oczy rzuciło i średnio to widzę pomimo braku studentów UKSW i AWF
210 na trzech całkach w DP to też poroniony pomysł
Jeszcze do tego te mixowanie na siłę przewozników, aby się tylko bilans zgadzał: 518 -1 brygada Michalczewski, 152-1 brygada Michalczewski, Otokary Arrivy też gdzieś na siłę poupychane, 202 to już totalna kopalnia Ajentów
Do wszystkich, którzy psioczą na tzw. "misz-masz".
Zapraszam do wzięcia planu brygadowego, oczekiwanych częstotliwości oraz wszystkich "zobowiązań" wobec przewoźników i stworzenia czegoś lepszego. Naprawdę pieprzenie, że ZTM zrobił miks nie ma zupełnie sensu, bo jak będzie trzeba to i na danym kontrakcie każdy z autobusów będzie jeździł na innej linii...
Zapraszam do wzięcia planu brygadowego, oczekiwanych częstotliwości oraz wszystkich "zobowiązań" wobec przewoźników i stworzenia czegoś lepszego. Naprawdę pieprzenie, że ZTM zrobił miks nie ma zupełnie sensu, bo jak będzie trzeba to i na danym kontrakcie każdy z autobusów będzie jeździł na innej linii...
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
742 w DP na solo? Życzę powodzenia.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
A ja dalej nie pojmuję o co chodzi z tymi wakacyjnymi rozkładami 742 jeśli kursów w ciągu dnia jest tyle samo.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Chodzi o utrzymanie koordynacji siedemsetek po zmianie rozkładu 710.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Chyba, że podjedzie solówka z Kleszczowej na brygadzie 1, wtedy wszyscy wejdą. Raz na 140 minut.
We wrześniu będzie tylko gorzej. Podobno Mobilis był gotów dalej świadczyć usługi swoimi SU18 (swoją drogą jak to się stało, że mają wyższą stawkę za wzkm niż MZA?) tylko przez co najmniej 6 miesięcy. Jeśli to prawda to dlaczego ZTM odrzucił tę propozycję, kiedy na analogicznych zasadach przyjął propozycję od kochanej przez wszystkich EEC?
Na tym 120 to wnikliwa analiza zapełnień pojazdów pozwoliła organizatorowi na wytypowanie brygady 2, 5 i 7 na przeguba czy ZTM grał na 'chybił-trafił'? Czemu nie będzie przegubów na wszystkich brygadach? Między 120, a 152 i 518 jest różnica w wozokilometrach, że nie może mieć Michalczewski więcej udziałów na 120 w DŚ? Albo odwrotnie czy nie wskazane byłoby, żeby Scanie CNG kursowały na 518 ze względu na jej trasę? Na 227 też zabawnie midi-solówka-midi-solówka, to w końcu jakie zapełnienie ma ta linia? Pewnie jakby nie pasowało do planu brygadowego to i w weekend by została zawieszona... Na 154 jeszcze lepiej, wszystkie brygady na midiki, oprócz jednej. Coś się plan brygadowy na Żelaznej nie spiął.Jurand pisze: ↑27 cze 2019, 21:49Na mój skromny gust to ten co ten cały galimatias wykombinował, to chyba niezłą premię dostanie. Zrobienie takiego pierdolnika to chyba czaso chłonne jest i parę godzin przy tym spędziłbartoni722 pisze: ↑27 cze 2019, 19:11http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... 2IiQFS5Dbg jest już artykuł, mocno pokombinowane, z hitów przeguby na 120 (tu akurat się nie zmarnują), 183 i 729 oraz...Alpina na 154.
181 na czterech brygadach w DP to pierwsze co mi się w oczy rzuciło i średnio to widzę pomimo braku studentów UKSW i AWF
210 na trzech całkach w DP to też poroniony pomysł
Jeszcze do tego te mixowanie na siłę przewozników, aby się tylko bilans zgadzał: 518 -1 brygada Michalczewski, 152-1 brygada Michalczewski, Otokary Arrivy też gdzieś na siłę poupychane, 202 to już totalna kopalnia Ajentów
Jasne, zawsze znajdą się argumenty, żeby udowodnić, że lepiej się nie dało zrobić. A to ZTM rozdaje karty, to on ustala plan brygadowy przed podpisaniem umów i i to on ustala "zobowiązania" wobec przewoźników. Oczekiwana częstotliwość to masz na myśli przez ZTM czy przez pasażerów? Tutaj te oczekiwania również się rozmijają.Domas pisze: ↑27 cze 2019, 22:27Do wszystkich, którzy psioczą na tzw. "misz-masz".
Zapraszam do wzięcia planu brygadowego, oczekiwanych częstotliwości oraz wszystkich "zobowiązań" wobec przewoźników i stworzenia czegoś lepszego. Naprawdę pieprzenie, że ZTM zrobił miks nie ma zupełnie sensu, bo jak będzie trzeba to i na danym kontrakcie każdy z autobusów będzie jeździł na innej linii...
Wiesz, pewnie w planie brygadowym zabrakło przegubów. A to, że Woronicza ma przez cały rok deficyt solówek i wypuszcza przeguby przez cały tydzień to kogo na Żelaznej obchodzi. Najwyżej przeguby będą jeździły na 192, a na 742 planowo solówki. Zależy jaki kaprys będzie miał dyspozytor. Jeszcze w zeszłe wakacje tylko dodatek był na solówkę, teraz już również całka.
Ale są też plusy rozkładów wakacyjnych. Od 1 lipca 504 na całej trasie rano będzie jeździło co 8 minut. Jednym słowem zbliżyło się do rozkładu linii 436 z 199x roku. Tylko jest jedna różnica w zabudowie - wtedy na Służewcu były trzy budynki na krzyż...
Tylko mikroszczyt w jedną stronę. Szału nie ma.
Raczej to MZA zawyża sobie plan na solówki, żeby uniknąć kar finansowych.ashir pisze: ↑28 cze 2019, 10:05Wiesz, pewnie w planie brygadowym zabrakło przegubów. A to, że Woronicza ma przez cały rok deficyt solówek i wypuszcza przeguby przez cały tydzień to kogo na Żelaznej obchodzi. Najwyżej przeguby będą jeździły na 192, a na 742 planowo solówki. Zależy jaki kaprys będzie miał dyspozytor. Jeszcze w zeszłe wakacje tylko dodatek był na solówkę, teraz już również całka.
Sprawdzając zmiany w rozkładach wakacyjnych na Bielanach natknąłem się na ciekawą lukę, albowiem na 110 od 1 lipca w kierunek Łomianek będzie aż 50(!) minut przerwy miedzy 18:46 a 19:36(godziny odjazdu z pętli Marymont), wiadomo z czego to wynika?
Również ciekawie wygląda synchronizacja kursów między 110 i 210 na Arkuszowej(ale to już ma miejsce odkąd zaczęto cięcia na wakacje x lat temu), gdzie normalnie poza wakacjami jest 7,5 w szczycie i 10 poza szczytem, a nagle w wakacje ZTM daje pasażerom prezent w postaci odjazdów typu 11:44 48 50 (110 210 712) (bo choćby nie wiem co robił, nijak nie da się zsynchronizować kursów co 30 i co 40 minut) a potem 24 minuty nic, ja rozumiem, że uczniowie nie jeżdżą, ale nawet gdy jeździli to miało to miejsce głównie w szczycie...w tym mieście KM jest dla wszystkich, czy tylko dla uczniów i studentów(a i jeszcze Białołęki )? Bo jak tak wygląda zachęcanie do wybrania zbiorkomu to ja się nie dziwię, że ludzie wolą samochodem się pchać do centrum, na prawdę to taki wysiłek zrobić porządny rozkład, czy nawet zrobić którąś z linii również co 20 lub 30, tu akurat łatwiej 110 co 20, bo nie ma problemu z płatnością za linie przez urząd innej gminy? (A sądzę, ze takie sytuacje mają miejsce nie tylko na Bielanach)
Również ciekawie wygląda synchronizacja kursów między 110 i 210 na Arkuszowej(ale to już ma miejsce odkąd zaczęto cięcia na wakacje x lat temu), gdzie normalnie poza wakacjami jest 7,5 w szczycie i 10 poza szczytem, a nagle w wakacje ZTM daje pasażerom prezent w postaci odjazdów typu 11:44 48 50 (110 210 712) (bo choćby nie wiem co robił, nijak nie da się zsynchronizować kursów co 30 i co 40 minut) a potem 24 minuty nic, ja rozumiem, że uczniowie nie jeżdżą, ale nawet gdy jeździli to miało to miejsce głównie w szczycie...w tym mieście KM jest dla wszystkich, czy tylko dla uczniów i studentów(a i jeszcze Białołęki )? Bo jak tak wygląda zachęcanie do wybrania zbiorkomu to ja się nie dziwię, że ludzie wolą samochodem się pchać do centrum, na prawdę to taki wysiłek zrobić porządny rozkład, czy nawet zrobić którąś z linii również co 20 lub 30, tu akurat łatwiej 110 co 20, bo nie ma problemu z płatnością za linie przez urząd innej gminy? (A sądzę, ze takie sytuacje mają miejsce nie tylko na Bielanach)
181 pocięte z 10/15 do co 20 przez cały dzień to bardzo ciekawa zmiana, rozumiem, że wg ZTMu nagle mieszkańcy osiedli przy Pułkowej, Klaudyny i Podleśnej postanawiają sobie wyjechać i nikt tam nie zostanie
Może po prostu jest błąd w rozkładzie i wycięło jeden kurs - nie podejrzewam, żeby na Metrze Marymont był półgodzinny postój. Radziłbym sprawdzić w rozkładach papierowych na przystanku.
Jest jeszcze jeden kurs o 19:06.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeździłem 110 za głębokiej komuny i czas oczekiwania na autobus rzadko wychodził ponad 15 minut.
Teraz ludzie mają zostawić auta bo komunikacja coraz lepsza, no raczej wątpię.
Teraz ludzie mają zostawić auta bo komunikacja coraz lepsza, no raczej wątpię.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .