Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
I to mające 22 km długości!!
Co 30 min to sobie może jeździć 216 w parze ze 183 (gdyby nie korki na Marsa) [to taki abstrakcyjny przykład, bo faktycznego nie jest mi łatwo znaleźć: 176+376, 206+194, 199?].
Co 30 min to sobie może jeździć 216 w parze ze 183 (gdyby nie korki na Marsa) [to taki abstrakcyjny przykład, bo faktycznego nie jest mi łatwo znaleźć: 176+376, 206+194, 199?].
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
183 co 30 minut to i tak żart a nie częstotliwość. 216 to dawno i nieprawda.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Dlatego pytam czy chociaż w Wawrze jest to pod coś podpięte, czy ten rozkład po prostu wisi sobie ot tak. Zanim weszły ostatnie zmiany to SKM odjeżdżała z Rembertowa 07 | 37, a przyjeżdżała 18 | 48, więc osoby mogły przyjechać 115 zarówno ze Starego jak i Nowego, dojść na spokojnie do/ze stacji i za chwilę odjechać do celu.
KwZ przytoczyłeś 199, ale jeśli się przyjrzysz to mogłoby być o wiele lepiej. (12 minut oczekiwania kiedy brak alternatywy w postaci Z2 odstrasza)
KwZ przytoczyłeś 199, ale jeśli się przyjrzysz to mogłoby być o wiele lepiej. (12 minut oczekiwania kiedy brak alternatywy w postaci Z2 odstrasza)
W Aleksandrowie ze 142 zdaje mi się jest nieźle skoordynowane, przynajmniej w międzyszczycie.
Pozdrawiam
Broniewskiego w szczycie - efekt jest oczywisty.
16:03 35 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
16:04 33 » Kielecka (ostatni przystanek: Kielecka)
16:04 28 » Dw.Wschodni (Kijowska) (ostatni przystanek: Dw.Wschodni (Kijowska))
16:06 22 » Wiatraczna (ostatni przystanek: Wiatraczna)
16:03 35 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
16:04 33 » Kielecka (ostatni przystanek: Kielecka)
16:04 28 » Dw.Wschodni (Kijowska) (ostatni przystanek: Dw.Wschodni (Kijowska))
16:06 22 » Wiatraczna (ostatni przystanek: Wiatraczna)
Zakładając, że Olszyna jest na jeden skład, mamy tam przekroczenie przepustowości. 37,5 kursów na 30 slotów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przecież w szczycie, przy takiej ilości linii i kursów nie ma szans na idealne zgranie tego.
Problemem nie do przejścia od lat jest późnowieczorna koordynacja 17 i 33 na JPII. Jakoś w święta (te żółtokartkowe) udaje się to ładnie, naprzemiennie skoordynować. Ale chyba dalej ważniejsza koordynacja z dwójką na Tarchominie - ironicznie mówiąc, bo wygląda to tak:
Problemem nie do przejścia od lat jest późnowieczorna koordynacja 17 i 33 na JPII. Jakoś w święta (te żółtokartkowe) udaje się to ładnie, naprzemiennie skoordynować. Ale chyba dalej ważniejsza koordynacja z dwójką na Tarchominie - ironicznie mówiąc, bo wygląda to tak:
22:54 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Metro Młociny)
22:54 17 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: PKP Służewiec)
23:05 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Zajezdnia Żoliborz)
23:15 17 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: Woronicza)
23:15 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Metro Młociny)
23:25 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Zajezdnia Żoliborz)
23:35 17 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: Woronicza)
23:35 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Metro Młociny)
23:55 17 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: Zajezdnia Żoliborz)
23:55 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Metro Młociny)
0:15 17 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: Zajezdnia Żoliborz)
0:15 2 » Metro Młociny (ostatni przystanek: Zajezdnia Żoliborz)
Jak sobie efektywnie zrobić taką listę? Jak sobie zaznaczę tekst ze strony ztm, to mi kopiuje z enterem między godziną a numerem linii.
Tak sobie. W szczycie popołudniowym jest 17:02-06-10-14 [4-4]. W międzyszczycie jest 13:01-10-13-22 [9-3]. W DS 10-13-25-28 [3-12].A co tam jest ze sobą zgrane? Myślałem że 28 i 35 jadą ze sobą w koordynacji na odcinku Babka - Nowe Bemowo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Do tego 198 nie czeka przy PKP Wesołą jak kiedyś i wieczorem trzeba czekać po 30 minutPiotrekP pisze: ↑20 lut 2019, 12:29Zapomniałem o tym temacie, więc kopiuję swoją wypowiedź.
Mam pytanie odnośnie dopasowania linii 115 do pociągów - czy ktoś układając ten rozkład patrzył na linię otwocką zapominając o tym, że powinno być skoordynowane jeszcze z inną stacją?
115 PKP Aleksandrów 25 | 55
115 Grawerska Mokry Ług 26 | 56
pociągi Centrum 22 | 52 oraz pomieszane z poplątaniem koleje mazowieckie
115 PKP Mokry Ług 28 | 58
SKM Sulejówek 05 | 35
KM Sulejówek 01 | 28
Nierozłączne pociągi przez większość czasu w tygodniu to jest absurd. Brak możliwości przesiadki z autobusu do nich też. To jedno. Inna sprawa, że czasem ciężko jest wracając z miasta zdążyć na 153.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
https://m.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php?c ... 04#content No tak trochę słaby ten żarcik... Głównie chodzi o międzyszczyt.
Co za geniusz wymyślił, że w DŚ 160 i 162 na odcinku Targówek - Dw. Wileński jadą w dokładnie tej samej minucie co 20 minut? Nawet pomimo tego, że jeden jedzie przez Witebską, a drugi przez Handlową to i tak w tej samej minucie dojeżdżają również na Dw. Wileński. W DP również jest tragicznie koordynacja 2-13. Czy ZTM jest poważny?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
160 jest uwiązane z 517 a 162 ze 159. Poza tym wydaje mi się że na 160 i 517 zmieniano końcówki na całym odcniku czy tylko od Targówka do Gorzykowskiej a dalej zostało tak jak było.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.