Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
No co, szanują pociągi! A jaki mały przebieg będą miały.
Ale podobno za mało składów żeby częściej jeździć, heheh
Ale podobno za mało składów żeby częściej jeździć, heheh
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Hmm, coś mi tu nie pasuje: 19998/1 jedzie w soboty, ale w soboty nie jedzie Łukowianka do Łukowa, czyli co? Skład jedzie na Służewiec w sobotę po to, żeby wrócić na pusto na Grochów? Czy stoi na Okęciu do niedzieli do popołudnia?Ficek pisze: ↑23 lip 2019, 23:32Obieg 3:
Zestawienie EU47+7 wagonów (środkowe Bombardiera i PESY),
RE2 "Łukowianka" Łuków (5:37)-Warszawa Służewiec (7:33) - kursuje oprócz niedziel,
R8 "19998/9" Warszawa Wschodnia (14:04)-Warszawa Służewiec (14:36) - kursuje oprócz niedziel,
RE2 "Łukowianka" Warszawa Służewiec (16:15)-Łuków (18:13) - kursuje oprócz sobót.
Mój błąd, KM-y na szczęście aż tak nie szaleją z długością postojów
Uśmiałem się.
KM twierdzi (poprzez wiadomosć prywatną), że na trasach dalszych, tzn. Celestynów - Dęblin, Czachówek - Radom, gdzie będzie 160 km/h wyślą EN57AKM, a Flirty jak wiemy, na trasach aglomeracyjnych, gdzie Vmax jest 120 km/h.
Mało tego, kupili za dużo taboru na R9 (łącznie z Elfami 37 składów).
To jest właśnie myślenie według KM. (pomijając dofinansowanie z CUPT, to z regionalnego można było 6 składów kupić na chociażby Radom-Dęblin, ale nie...) To ma sens według was?
KM twierdzi (poprzez wiadomosć prywatną), że na trasach dalszych, tzn. Celestynów - Dęblin, Czachówek - Radom, gdzie będzie 160 km/h wyślą EN57AKM, a Flirty jak wiemy, na trasach aglomeracyjnych, gdzie Vmax jest 120 km/h.
Mało tego, kupili za dużo taboru na R9 (łącznie z Elfami 37 składów).
To jest właśnie myślenie według KM. (pomijając dofinansowanie z CUPT, to z regionalnego można było 6 składów kupić na chociażby Radom-Dęblin, ale nie...) To ma sens według was?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ma, taki sam jak puszczanie pociągów w szczycie w odstępie 8 minut a potem 50 minut przerwy. A jak mają za dużo taboru na R9 to na R3 ludzie się ucieszą z każdego dodatkowego - oczywiście wtedy kiedy jest potrzebny.
Tu jest inny szkopuł - dofinansowanie i czas trwałości unijnego projektu - dlatego przez pewien czas część taboru będzie stała w szopie, bo nie będzie mogła wyjechać na R3, R7 czy R8. Nawet i ELF-y chętnie bym przygarnął.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
zxcvbnm pisze:Uśmiałem się.
KM twierdzi (poprzez wiadomosć prywatną), że na trasach dalszych, tzn. Celestynów - Dęblin, Czachówek - Radom, gdzie będzie 160 km/h wyślą EN57AKM, a Flirty jak wiemy, na trasach aglomeracyjnych, gdzie Vmax jest 120 km/h.
Mało tego, kupili za dużo taboru na R9 (łącznie z Elfami 37 składów).
To jest właśnie myślenie według KM. (pomijając dofinansowanie z CUPT, to z regionalnego można było 6 składów kupić na chociażby Radom-Dęblin, ale nie...) To ma sens według was?
Wydaje mi się, że napisałeś to samo, co 14 lipca.
ŁK
A nie da się połączyć obiegów? Podobnie było przecież z PESAmi, które miały być tylko do Banacha. Pewnie ZTM lepiej sobie radzi z rozwiązywaniem takich problemów.
Znaczy jakis czas temu jeździł 45WE ze Skierniewic do Falenicy po południu - zgodnie z dofinansowaniem Skierniewice - Warszawa (ale nieokreślone czy WWO, czy Falenica).
Jednak od połowy lipca, na porannym kursie z Otwocka do Skierniewic widuję 45WE - albo to już podlega naruszeniu dofinansowania, albo KM blefuje i kwestia dofinansowania nie jest ważna.
Na dzień dzisiejszy jakiekolwiek nowy EZT (22WE,ER75,45WE) może jeździć w granicach: Skierniewice, Wa-wa Lotnisko Chopina, Wa-wa Falenica, Siedlce, Działdowo i na razie ciężko to zmienić.
Żeby nie było - ja nie mam nic przeciwko składom EN57A, jednak, one powinny kursować na trasach aglomeracyjnych 120km/h (na dzień dzisiejszy przyspieszenie nie gra roli). A na R3, R7, R8 będzie dokładnie odwrotnie.
Jednak od połowy lipca, na porannym kursie z Otwocka do Skierniewic widuję 45WE - albo to już podlega naruszeniu dofinansowania, albo KM blefuje i kwestia dofinansowania nie jest ważna.
Na dzień dzisiejszy jakiekolwiek nowy EZT (22WE,ER75,45WE) może jeździć w granicach: Skierniewice, Wa-wa Lotnisko Chopina, Wa-wa Falenica, Siedlce, Działdowo i na razie ciężko to zmienić.
Żeby nie było - ja nie mam nic przeciwko składom EN57A, jednak, one powinny kursować na trasach aglomeracyjnych 120km/h (na dzień dzisiejszy przyspieszenie nie gra roli). A na R3, R7, R8 będzie dokładnie odwrotnie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jaki jest sens żeby pociąg aglomeracyjny rozpędzał się do 160km/h? Nawet jakby te flirty jeździły na "dalszych" trasach i tak nie pojadą więcej niż 120, no może 130. Zysk czasowy pomiędzy 160 a 120, przy takich odległościach między stacjami musi być całkiem nieduży, poza tym już widzę jak KM daje na te pociągi dwóch maszynistów.
Profil Koleją przez Otwock wyłapał, że w DŚ wybrane kursy na R7 od dziś są w obsłudze 45WE:
12300/1, 21710/1, 93550/1, 91556/7, 99242/3, 21718/9, 12718/9, 21726/7
Wszystkie oczywiście do Otwocka. Zaczyna się tu dziać coraz lepiej, ale szkoda, że to tylko weekendy.
12300/1, 21710/1, 93550/1, 91556/7, 99242/3, 21718/9, 12718/9, 21726/7
Wszystkie oczywiście do Otwocka. Zaczyna się tu dziać coraz lepiej, ale szkoda, że to tylko weekendy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Od 6.07 KM 91442/3 rozkładowo kończy bieg na Centralnej. Dalej na Wschodnią jaki służbowy? Trochę dziwne miejsce na kończenie trasy....