Zagubione owieczki - 2019/2020

Moderator: Szeregowy_Równoległy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2631
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Re: Zagubione owieczki - 2019/2020

Post autor: vernalisadonis » 03 sie 2019, 11:58

Bzdura. Nigdy na takie zachowania nie przyzwalałem. Po prostu uważam, że kontrole na alkohol powinien robić wyrywkowo NR.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7346
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 03 sie 2019, 14:21

vernalisadonis pisze:
03 sie 2019, 11:07
Alkomaty w autobusie też uważam za bezsens.
Jeżeli alkomaty w autobusie pozwoliły na wyłapanie chociaż jednego kierowcy na podwójnym gazie to nie jest to bez sensu.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17236
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 sie 2019, 14:26

vernalisadonis pisze:
03 sie 2019, 11:58
Bzdura. Nigdy na takie zachowania nie przyzwalałem. Po prostu uważam, że kontrole na alkohol powinien robić wyrywkowo NR.
Nie, nie powinny. Dalej uważam, że popierasz kierowców "po spożyciu". Skoro chcesz by było "wyrywkowo", to wyłapanie jest bardzo trudne. Ekip NR jest kilka, a oni też mają wiele innych zadań do zrobienia, niż stanie tylko na pętlach i kazanie "dmuchania w balon". Powtórzę. Kierowca to człowiek i osoba rozumna. Zresztą przypadek kierowcy z zajezdni Stalowa, który był mocno na rauszu podczas obsługi 731, pokazuje że alkomaty w wozach powinny być. Zatrzymano go tylko dlatego, że jeden z pasazerów zadzwonił na policję.

beni
Posty: 2324
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Lokalizacja: Zakład Praga od 08.2019.
Kontakt:

Post autor: beni » 03 sie 2019, 16:20

https://businessinsider.com.pl/twoje-pi ... cy/qc5q9x6

Nie zabardzo kontrola trzeźwości jest legalna ot tak sobie.
W TW często się zdarza tym ze zmiany B nie dmuchać z powodu braku ekspedytora. Ale dla mnie dmuchanie jest ok, wole wiedzieć czy dzieci moje jadą z trzeźwym kierowcą.
Swingi NG:
Wola - 7 z 13
Praga - 10 z 30
Mokotów - 13 z 63
Żoliborz - 13 z 74

bartoni722
Posty: 11357
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 wrz 2019, 22:54

Nieplanowe rzeczy od wiceprezydenta USA:
128 na Wołoskiej, 182 na Prostej i Dw. Wileńskim, 188 na Jasielskiej, 517 na Racławickiej i Krzywickiego, 521 na Wolskiej, 523 na Grzybowskiej i Nowym Zjeździe

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 01 wrz 2019, 23:20

bartoni722 pisze:
01 wrz 2019, 22:54
521 na Wolskiej
To akurat planowy objazd ;)

bartoni722
Posty: 11357
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 wrz 2019, 23:48

MilosnikKomunikacji pisze:
01 wrz 2019, 23:20
bartoni722 pisze:
01 wrz 2019, 22:54
521 na Wolskiej
To akurat planowy objazd ;)
ZTM pisze:521

w kierunku krańca Falenica:

od skrzyżowania Białobrzeska / Bitwy Warszawskiej 1920 r.: Bitwy Warszawskiej 1920 r. - al. Prymasa Tysiąclecia – Kasprzaka – Prosta - Świętokrzyska - Marszałkowska – Al. Jerozolimskie i dalej swoją trasą,
BTW to jutro też się mogą niezłe ciekawostki wykluć przy okazji jego drogi na Lotnisko
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 7839
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 wrz 2019, 23:51

bartoni722 pisze:Nieplanowe rzeczy od wiceprezydenta USA:
128 na Wołoskiej, 182 na Prostej i Dw. Wileńskim, 188 na Jasielskiej, 517 na Racławickiej i Krzywickiego, 521 na Wolskiej, 523 na Grzybowskiej i Nowym Zjeździe

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
111 i 117 krańcujące przed R.Waszyngtona. Chyba miały jeździć Wisłostradą.
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3328
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: ZH 8048

Post autor: Dantte » 14 wrz 2019, 11:50

Bączki 169 po Bródnie to dla niektórych chyba ciągle wyzwanie:D jakieś 169 robiło obrót 180 stopni na skrzyzowaniu Chodecka/Kondratowicza jadąc od pętli ze Wschodnim przez pętlę na wyświetlaczu (powinien skręcić w Lojewska). Ładnie się złamał;-)
chönsch verstaa, chömm mer rede. chönsch nöd, hasch besser ufzhöre
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 5 9 10 14 24 31 33 72 80 83 89 S2 S6 S7 S8 S9 S14 S15 S16 S19 S21 S24 IR36

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3328
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: ZH 8048

Post autor: Dantte » 16 wrz 2019, 16:57

niezabieralne 169 na solówkach, 1118 kolo 16:25 z Wilenskiego
chönsch verstaa, chömm mer rede. chönsch nöd, hasch besser ufzhöre
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 5 9 10 14 24 31 33 72 80 83 89 S2 S6 S7 S8 S9 S14 S15 S16 S19 S21 S24 IR36

ashir
Posty: 25939
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 wrz 2019, 17:20

Chyba nie ten temat? ;)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3328
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: ZH 8048

Post autor: Dantte » 16 wrz 2019, 17:30

Jasne! Dzięki.
chönsch verstaa, chömm mer rede. chönsch nöd, hasch besser ufzhöre
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 5 9 10 14 24 31 33 72 80 83 89 S2 S6 S7 S8 S9 S14 S15 S16 S19 S21 S24 IR36

wincenty
Posty: 786
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 26 wrz 2019, 13:18

Ostrobramskie 141 w Al. Szucha w kier. placu Unii, dziś ok. 10:40 :shock:

Łukasz
Posty: 7839
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 wrz 2019, 19:16

Czy w piątek coś się działo w Alejach? Bo niby były otwarte, a 127 skręcało z Niepodległości na TŁ koło 15:45
ŁK

Flash8222
Posty: 6389
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 wrz 2019, 21:26

Manifestacja.

ODPOWIEDZ