Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sie 2019, 15:48

Delwin pisze:
28 sie 2019, 15:42
A po jaki ul ta para jedzie najpierw do jednej stacji metra a potem do drugiej? A 160 jeszcze do Dw. Wileńskiego?
Bo najeżdżając od Borzymowskiej do metra nie ma dostępnej pętli.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 28 sie 2019, 15:55

pawcio pisze:
28 sie 2019, 14:48
170 nie zmieni trasy, ale na mapce jest pod Dw. Wschodnim.
W sumie pytanie, które z pary 170/skrzętnie ukrywane 238 pojedzie Ząbkowską, a które TŚ. Z tej pary 170 mniej dubluje kolej, więc może podjeżdżać pod Wschodni. Chociaż w sumie nie rozumiem idei przesuwania 156 na Wilno.
fik pisze:
28 sie 2019, 14:59
Para 160/527 jako dojazd z Derbów do metra to ostateczna kompromitacja idei budowy metra w tym mieście.
To zdecydowanie jest idiotyzm. Swoją drogą w ogóle plan jest bardzo tymczasowy i mam nadzieję, że jak już powstanie metro na Bródno, to stacja przy Kondratowicza pochłonie tego typu trasy, chociaż one nigdy nie powinny zaistnieć. No i 169 co 20 minut to porażka dla obsługi Wincentego (podobnież liczę tutaj, że stacja na Kondratowicza zlikwiduje konieczność skrętu na Targówek).

A tak poza tym, to chciałbym pochwalić pomysł odwrócenia kierunku ruchu autobusów na Tarnogórskiej i Tużyckiej zamiast puszczenia tą drugą w obu kierunkach, bo lepiej obsłuży to Zacisze.
pawcio pisze:
28 sie 2019, 15:48
Delwin pisze:
28 sie 2019, 15:42
A po jaki ul ta para jedzie najpierw do jednej stacji metra a potem do drugiej? A 160 jeszcze do Dw. Wileńskiego?
Bo najeżdżając od Borzymowskiej do metra nie ma dostępnej pętli.
I tutaj widzimy kolejną porażkę miasta w postaci odwleczenia budowy koniecznego węzła na święte nigdy. Przynajmniej mają ją powiększyć, bo pękająca w szwach pętla na Górczewskiej ma zostać dostosowana do otwarcia metra przez pomniejszenie zarówno części tramwajowej, która będzie potrzebna gdy tramwaj pojedzie pod DWZ, jak i autobusowej, gdzie widziałem już manewry usiłującego wyjechać z pętli 105 i gdzie cztery linie, w tym trzy podmiejskie, stoją na jednym peronie.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 28 sie 2019, 16:00

Niby jakieś plusy w tym są, przynajmniej udało się wywalić 517 i 227, 162 to faktycznie aż tak nie dubluje metra.
W ogóle uda się na tym wszystkim uwolnić jakieś brygady ?
160 to faktycznie porażka, z Zielonej Białołęki na Trasę WZ to powinno wystarczyć 334+4. I to jeszcze co 10 na całej trasie, przecież to mnóstwo brygad zeżre.
W ogóle czy im trochę nie za dobrze na tej Zielonej Białołęce ? Praktycznie wszystkie obecne linie zostają, a teraz jeszcze 160, 256 bonusowo dostają.
269 co 10 jako praktycznie jedyna dowozówka z Bródna to wystarczy ?
Generalnie to faktycznie znowu idzie w stronę żeby robić pełno rzadkich linii w każdą stronę zamiast porządnych silnych.

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 28 sie 2019, 16:09

mb112 pisze:
28 sie 2019, 16:00
Niby jakieś plusy w tym są, przynajmniej udało się wywalić 517 i 227, 162 to faktycznie aż tak nie dubluje metra.
W ogóle uda się na tym wszystkim uwolnić jakieś brygady ?
160 to faktycznie porażka, z Zielonej Białołęki na Trasę WZ to powinno wystarczyć 334+4. I to jeszcze co 10 na całej trasie, przecież to mnóstwo brygad zeżre.
W ogóle czy im trochę nie za dobrze na tej Zielonej Białołęce ? Praktycznie wszystkie obecne linie zostają, a teraz jeszcze 160, 256 bonusowo dostają.
269 co 10 jako praktycznie jedyna dowozówka z Bródna to wystarczy ?
Generalnie to faktycznie znowu idzie w stronę żeby robić pełno rzadkich linii w każdą stronę zamiast porządnych silnych.
Według doniesień medialnych do rozdysponowania będzie 20 wolnych brygad odzyskanych z Targówka.
256 to będzie zamiast 120 KS, wydłużenie 160 odbędzie się kosztem linii E-7 , 527 oraz 169.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 sie 2019, 16:12

Jeżeli z pary 160/162 na Targówku zostaje 160, a wywala się 162 argumentując to rzekomym dublowaniem metra, to ja naprawdę nie mam pytań.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sie 2019, 16:13

Z plusów to jeszcze 140/340/738 są skrócone, choć kosztem 412/512. To 120 do Wschodniego chyba nie musiało jechać Solidarności, tylko raczej mogło przez TŚ.

156 na Wilno raczej oczywiste, razem z 256. Problem z tym, dlaczego to 156 musi jeździć aż na Młociny.

Nie wiem, czego się spodziewaliście. Było marudzenie i o 527, i o 160 na WZ, więc to naprawdę nie jest dziwne, że została hybryda.

I tak wyleciały z Solidarności 140/340/738/527/162/517 i jeszcze 156 ze Wschodniego. Mogło być zdecydowanie gorzej.
ŁK

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 sie 2019, 16:30

Przecież 156 zostaje na Wschodnim. Zresztą 156 będzie jeździło co 30/30//30, a 256 co 20/20//20. Rozumiem, że 269 i 527 będą objeżdżały Targówek Mieszkaniowy bez dłuższego postoju i wracały na Bródno/Białołękę?

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 sie 2019, 16:43

Rozumiem że 190 i 500 zostają na swoich trasach?

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 28 sie 2019, 16:45

marko80 pisze:
28 sie 2019, 16:43
Rozumiem że 190 i 500 zostają na swoich trasach?
Zgadza się.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 sie 2019, 17:09

ashir pisze:
28 sie 2019, 16:30
Przecież 156 zostaje na Wschodnim. Zresztą 156 będzie jeździło co 30/30//30, a 256 co 20/20//20. Rozumiem, że 269 i 527 będą objeżdżały Targówek Mieszkaniowy bez dłuższego postoju i wracały na Bródno/Białołękę?
Tak to wygląda, choć to odwracanie kierunków wydaje się być bardzo nietrafione.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 28 sie 2019, 17:14

fik pisze:
28 sie 2019, 16:12
Jeżeli z pary 160/162 na Targówku zostaje 160, a wywala się 162 argumentując to rzekomym dublowaniem metra, to ja naprawdę nie mam pytań.
Najgorsze jest to, że teraz ten koszmarek w postaci 160 będzie miał kilka grup odbiorców. Do tej pory były obsługa odcinku Centralny-Praga Północ i autobusowa obsługa Hali Mirowskiej. Teraz dojdzie bezpośrednie połączenie Białołęka-Centralny czy Białołęka-WIleński. Nie będzie tego łatwo poprawić zmianami wakacyjnymi.

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sie 2019, 17:20

Gdynianin pisze:
fik pisze:
28 sie 2019, 16:12
Jeżeli z pary 160/162 na Targówku zostaje 160, a wywala się 162 argumentując to rzekomym dublowaniem metra, to ja naprawdę nie mam pytań.
Najgorsze jest to, że teraz ten koszmarek w postaci 160 będzie miał kilka grup odbiorców. Do tej pory były obsługa odcinku Centralny-Praga Północ i autobusowa obsługa Hali Mirowskiej. Teraz dojdzie bezpośrednie połączenie Białołęka-Centralny czy Białołęka-WIleński. Nie będzie tego łatwo poprawić zmianami wakacyjnymi.
No 30/30/30 szybko nie dostanie, bo 10/20/20 wygląda raczej jak kejs 503. Ale może Bródno go ubije, choć 504 po Niepodległości to z 10 lat po otwarciu metra jeździło.
ŁK

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 28 sie 2019, 18:19

ashir pisze:
28 sie 2019, 16:30
Przecież 156 zostaje na Wschodnim. Zresztą 156 będzie jeździło co 30/30//30, a 256 co 20/20//20. Rozumiem, że 269 i 527 będą objeżdżały Targówek Mieszkaniowy bez dłuższego postoju i wracały na Bródno/Białołękę?
156 kończy trasę przy Zacisze Wilno.
Niby każdy wiedział, ale jednak łudził się że powstanie uporządkowana siatka połączeń po otworzeniu kolejnych stacji metra. Dostajemy linie i warianty, zawijasy i inne potwory o których nie śniło się nawet miłośnikom jeżdżącym palcem po mapie.
Nawiązując do wyżej wymienionego 156 - na 👏co👏to👏ko👏mu.
Brak wsparcia dla 145 od Lodygowej do Bródna.
190 pozostanie na zawsze nieregularne i zbyt długie.
Nadal żadnej informacji dotyczącej 238.
120 też ciągnie się jak makaron, ale bez niekorzystnego objazdu Targówka Przemysłowego.
To tak na szybko, bo nie miałam chwili przejrzeć tego dokładniej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 sie 2019, 18:21

Nie no, gratuluję pomysłodawcy wywalenia 160 na Grodzisk... :mur:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sie 2019, 18:25

190 to musi poczekać do Iksjanusza na oko.
ŁK

ODPOWIEDZ