Mapa komunikacji miejskiej
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pewnie tak, acz miałem niejasne wrażenie, że coś w tzw. międzyczasie się pojawiło, ale teraz nie mogę tego zidentyfikować. W każdym razie czekam z niecierpliwością, bo inaczej nie umiem ocenić tych wszystkich zmian w tym rejonie
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Co to wyłapałem na szybko:.
1) 163 i 164 na jezdni bocznej Przyczółkowej. Vogla 05 już nie istnieje, na bocznej tylko 164 w kierunku Vogla.
2) Jazgarzew / Wólka Kozodawska. Odcinek między Główną a Cmentarzem jest już nieużywany przez autobusy.
Ulica Chudoby przez "Ch" powinna być. I czemu ta okolica jest tak na zielono oznaczona? Jakoś na satelicie lasu tam nie widać .
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Berensona - kanał powinien by w drugą stronę dla linii 304 i 314.
Może będą zalesiać działki rolne?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Przy Żeraniu Wschodnim przy oznaczeniu przystanku autobusowego jest "214=nż", zapewne powinno być "314=nż".
EDIT: Zauważyłem jeszcze, że przy Animuszu dalej wpisana jest linia 741 jako kursy wariantowe. Tych kursów już nie ma.
EDIT: Zauważyłem jeszcze, że przy Animuszu dalej wpisana jest linia 741 jako kursy wariantowe. Tych kursów już nie ma.
https://www.nowa.wtp.waw.pl/wp-content/ ... apa_4.html
Na nowej stronie WTP nieaktualne schematy m.in. z narysowanym 205
Na nowej stronie WTP nieaktualne schematy m.in. z narysowanym 205
Kiedy będzie nowa mapa?
- Solaris U10
- Posty: 2703
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Takich kilka detali zauważyłem:
1. Nazwa przystanku Zagościniec-Szkoła jest napisana większym drukiem niż pozostałe (to chyba pozostałość z okresu skrócenia linii).
2. Brakuje ronda na skrzyżowaniu Wołomińska / Załuskiego w Kobyłce.
3. Przystanek Cmentarz Marki jest w terenie za zawrotką, a nie przed.
4. Przystanek Tkaczy w kierunku centrum znajduje się za skrzyżowaniem z ul. Rotundy, a nie przed (możliwe, że już wrzucałem).
5. Brakuje buspasów na Człuchowskiej.
6. Na węźle Nadarzyn brakuje kreski od ronda po stronie zachodniej do północno-zachodniej serwisówki (tak jeżdżą 703 i 711 w kierunku Warszawy).
1. Nazwa przystanku Zagościniec-Szkoła jest napisana większym drukiem niż pozostałe (to chyba pozostałość z okresu skrócenia linii).
2. Brakuje ronda na skrzyżowaniu Wołomińska / Załuskiego w Kobyłce.
3. Przystanek Cmentarz Marki jest w terenie za zawrotką, a nie przed.
4. Przystanek Tkaczy w kierunku centrum znajduje się za skrzyżowaniem z ul. Rotundy, a nie przed (możliwe, że już wrzucałem).
5. Brakuje buspasów na Człuchowskiej.
6. Na węźle Nadarzyn brakuje kreski od ronda po stronie zachodniej do północno-zachodniej serwisówki (tak jeżdżą 703 i 711 w kierunku Warszawy).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To jeszcze pierdoły ode mnie:
Brakuje PKP Legionowo jako wariantowego krańca L34
228 zawraca za ZP Leżajska, nie bezpośrednio przy Novotelu
Wariantowe kursy 264 przez Waflową nie wróciły na mapę
Napis (186 = stały) przy ZP Gen. Maczka jest właściwie zbędny, wynika to z układu linii w rejonie ZP
Cm. Żydowski nie powinien mieć obwódki linii przyspieszonej, albo wszystkie inne przystanki 400 powinny ją mieć
Brakuje PKP Legionowo jako wariantowego krańca L34
228 zawraca za ZP Leżajska, nie bezpośrednio przy Novotelu
Wariantowe kursy 264 przez Waflową nie wróciły na mapę
Napis (186 = stały) przy ZP Gen. Maczka jest właściwie zbędny, wynika to z układu linii w rejonie ZP
Cm. Żydowski nie powinien mieć obwódki linii przyspieszonej, albo wszystkie inne przystanki 400 powinny ją mieć
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To też drobiazg, ale w Starych Babicach brakuje rondka na skrzyżowaniu Okulickiego / Sikorskiego / Hubala-Dobrzańskiego (na zachód od przystanku Cmentarz).
Poza tym, kiedyś już może pisałem, pomiędzy przystankami WKD Kazimierówka i Podkowa Leśna Zachodnia jest narysowany o jeden za dużo przejazd przez tory. Ten drugi od strony Kazimierówki nie istnieje, tam jest tylko 'nieoficjalne' przejście przez tory.
Czyli jeszcze raz prościej: ten przy Kazimierówce jest ok, następny do wywalenia, ten na przedłużeniu ul. Żółwińskiej jest ok i ten przy Podkowie Zachodniej ok.
Poza tym, kiedyś już może pisałem, pomiędzy przystankami WKD Kazimierówka i Podkowa Leśna Zachodnia jest narysowany o jeden za dużo przejazd przez tory. Ten drugi od strony Kazimierówki nie istnieje, tam jest tylko 'nieoficjalne' przejście przez tory.
Czyli jeszcze raz prościej: ten przy Kazimierówce jest ok, następny do wywalenia, ten na przedłużeniu ul. Żółwińskiej jest ok i ten przy Podkowie Zachodniej ok.
- Solaris U10
- Posty: 2703
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
I jeszcze jeden detal: w nazwie przystanku "Os. Lewandów I" brakuje cyfry.