Niestety to nie jest dobry pomysł. To właśnie 715 powinno dojeżdżać na Ursynów. Mało tego po ukończeniu bałaganu autostradowego nawet do pętli Natolin Płn. Dzisiaj wyraźnie widać że 715 na Puławskiej nie jeździ jakoś mega wykorzystane.Placuszek44 pisze: ↑04 cze 2019, 14:53Kończy się budowa wiaduktu. Zabiorą autobusy z Ursynowa?
https://www.haloursynow.pl/artykuly/kon ... ,12392.htm
Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dziś mamy trzecią rocznicę zamknięcia przejazdu przez ul. Karczunkowską.
Coś wiadomo na temat terminu otwarcia?
Co do zmian - mówiło się że 715 oraz 737 zostają na Baletowej, 209 i L39 mają krańcować na pętli po zachodniej stronie wiaduktu (nie wiem jak daleko od niego będzie ta pętla - od tego zależy jak długi będzie kawałek bez autobusu w stronę Zgorzały).
Mnie osobiście ciekawi jaka będzie częstotliwość autobusów 715 / 737 - czy uda się zrobić koordynację, ewentualnie w razie problemów z dogęszczeniem 737 czy jest szansa na jakieś 237/337 do planowanej nowej pęli na Baletowej?
Coś wiadomo na temat terminu otwarcia?
Co do zmian - mówiło się że 715 oraz 737 zostają na Baletowej, 209 i L39 mają krańcować na pętli po zachodniej stronie wiaduktu (nie wiem jak daleko od niego będzie ta pętla - od tego zależy jak długi będzie kawałek bez autobusu w stronę Zgorzały).
Mnie osobiście ciekawi jaka będzie częstotliwość autobusów 715 / 737 - czy uda się zrobić koordynację, ewentualnie w razie problemów z dogęszczeniem 737 czy jest szansa na jakieś 237/337 do planowanej nowej pęli na Baletowej?
A czemuż to 715 miałoby nie wrócić na Karczunkowską? Gdyby zamieniono ją końcówkami z 737 powstałaby sensowna oferta dowozu dla Jeziorek do stacji Stokłosy, co może odciążyłoby nieco Wilanowską z linii, które wcale nie muszą tam być.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
@Yelonker Patrz post wyżej @Placuszek44.
Aha, faktycznie nie doczytałem w tym artykule, że 715 ma tam zostać. Nie zmienia to jednak tego, że nie można jeszcze kolejnej linii dopchnąć ot tak na Wilanowską, a z 715 w Warszawie byłby większy pożytek, gdyby jeździło Karczunkowską i na Stokłosy, zaś Baletową mogłaby zasilać linia kursująca w obrębie Warszawy do pętli na końcu tej ulicy, ewentualnie jeśli Zamienie zostałyby włączone w obręb pierwszej strefy, bo na Nowohołubcową przyjdzie jeszcze poczekać, to do PKP Jeziorki.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Raszyn zabierze Ursynowowi autobus?
https://www.haloursynow.pl/artykuly/ras ... ,12878.htm
https://www.haloursynow.pl/artykuly/ras ... ,12878.htm
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Radnym Ursynowa udało się załatwić testowo przystanek Nowoursynowska dla 401, 402 i 503.
https://www.haloursynow.pl/artykuly/bed ... ,13115.htm
https://www.haloursynow.pl/artykuly/bed ... ,13115.htm
Prosili o 2 linie, a dostali 3?Matt Cubis pisze: ↑25 wrz 2019, 12:09Radnym Ursynowa udało się załatwić testowo przystanek Nowoursynowska dla 401, 402 i 503.
https://www.haloursynow.pl/artykuly/bed ... ,13115.htm
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Promocja, weź 2, a 3 dostaniesz gratis!Georg pisze:Prosili o 2 linie, a dostali 3?Matt Cubis pisze: ↑25 wrz 2019, 12:09Radnym Ursynowa udało się załatwić testowo przystanek Nowoursynowska dla 401, 402 i 503.
https://www.haloursynow.pl/artykuly/bed ... ,13115.htm
Z tego co moja pamięć sięga to wszelkiego rodzaju przystanki testowe, śniegowe, mrozowe zazwyczaj w większości zostawały. Więc po co robić ten cały cyrk.Matt Cubis pisze: ↑25 wrz 2019, 12:09Radnym Ursynowa udało się załatwić testowo przystanek Nowoursynowska dla 401, 402 i 503.
https://www.haloursynow.pl/artykuly/bed ... ,13115.htm
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No wiesz, jak dużo ludzi będzie tam wsiadać i wysiadać, to zostawią na stałe. A jak to zwykle bywa, pewnie będą korzystać.Lukasz436 pisze: ↑25 wrz 2019, 13:56Z tego co moja pamięć sięga to wszelkiego rodzaju przystanki testowe, śniegowe, mrozowe zazwyczaj w większości zostawały. Więc po co robić ten cały cyrk.Matt Cubis pisze: ↑25 wrz 2019, 12:09Radnym Ursynowa udało się załatwić testowo przystanek Nowoursynowska dla 401, 402 i 503.
https://www.haloursynow.pl/artykuly/bed ... ,13115.htm
503 to już się zrobiło zdecydowanie mało przyspieszone, 401 i 402 niewiele lepsze.
Chyba bez jakiegoś odgórnego ustalenia, że linia przyspieszona może mieć najwyżej np. 60% przystanków obowiązujących na trasie, to będzie trwało bez końca to dokładanie kolejnych przystanków. A z drugiej strony utrzymuje się na siłę utrzymywanie na siłę jako przyspieszonych takich linii jak np. E-1, 501, 516 itp. które omijają dwa przystanki na krzyż, że niby takie szybsze są.
Chyba bez jakiegoś odgórnego ustalenia, że linia przyspieszona może mieć najwyżej np. 60% przystanków obowiązujących na trasie, to będzie trwało bez końca to dokładanie kolejnych przystanków. A z drugiej strony utrzymuje się na siłę utrzymywanie na siłę jako przyspieszonych takich linii jak np. E-1, 501, 516 itp. które omijają dwa przystanki na krzyż, że niby takie szybsze są.
Bo ZTM boi się zmieniać linie przyśpieszone na linie zwykłe albo chronić je przed dodawaniem kolejnych przystanków. Akcja pt. "Edward zjeżdża do zajezdni" udowodniła, że pasażerowie potrafią walczyć również o nie spowalnianie linii poprzez dołożenie kolejnych przystanków.
Tyle że i tak z czasem podokładano E-2 przystanków, nawet więcej niż miało dojść w chwili przekształcenia w 402.
Tamto 402 miało chociażby omijać w dalszym ciągu Młynarską, Leszno, Okopową o ile dobrze pamiętam.
Tamto 402 miało chociażby omijać w dalszym ciągu Młynarską, Leszno, Okopową o ile dobrze pamiętam.
Edward aktualnie zastępuje na tych przystankach 171 i 190, których przez zamknięcie Górczewskiej siłą rzeczy tam nie ma.