Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
W zasadzie to trzy bazy.
OIDP w każdym z przetargów nie było rygoru tylko jednej bazy. Po prostu każda z zajezdni musi mieć osobny certyfikat na każdy kontrakt. W ostatnim przetargu to nawet dopuszczono coś takiego jak dodatkowy plac postojowy.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑30 wrz 2019, 8:57Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
Pomijając fakt dokręcania śruby, niekoniecznie zawsze zasadnej. To jest jeszcze druga kwestia, umowy najmu placu. Na Płochocińskiej jest umowa na 54 solówki i nic innego z tej firmy nie może się pojawić. Może na Estrady jest podobnie.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑30 wrz 2019, 8:57Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Przede wszystkim zastanówmy się jaki jest sens wysyłania jednego autobusu w inne miejsce. A jak się zepsuje?
Na końcu ulicy Klementowickiej często można zobaczyć Sprintera i/lub Futurę Arrivy. Wniosek taki że na bazę wstępu nie mają.
Na Plochocinska przyjeżdżają Otokary na stację diagnostyczną, swego czasu stacjonowaly SORy z Modlina, oraz wszelkiej maści Setry z różnych oddziałów Arrivy , więc terroru nie maMJ pisze: ↑01 paź 2019, 18:51Pomijając fakt dokręcania śruby, niekoniecznie zawsze zasadnej. To jest jeszcze druga kwestia, umowy najmu placu. Na Płochocińskiej jest umowa na 54 solówki i nic innego z tej firmy nie może się pojawić. Może na Estrady jest podobnie.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑30 wrz 2019, 8:57Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
Czekałem, aż ktoś to napisze. Magazyn części też był kiedyś na Płochocińskiej dzisiaj już jest na Daniszewskiej... Uwierz mi, że gdyby mogły tam stać to na pewno coś by tam stało, zamiast w BTSie.
Tymczasem w Arrivie eldorado jeśli chodzi o liczbę kierowców chyba się skończyło. A muszą jeszcze trochę nowych pozyskać, by móc wyjechać z pełną 50 wozów przegubowych. Same U18 IV CNG mi się podobają. W przestrzeni pasażerskiej jest bardziej przestronnie niż w gazowych MANach.
Polecam ponowną wycieczkę.
W BTS-ie nic nie stoi.
Jakieś dowody na Twoją tezę?
Możliwe, że nie stoi, trochę mogło się pozmieniać od otwarcia bazy przy górce śmieciowej.
Żalą się młodzi kierowcy Arrivy, Domasie, że mają za dużo pracy. Szczegóły pozwolisz, że pozostawię dla siebie. To mimo wszystko wskazuje na kłopoty z obsadą.
Teorie spiskowe kierowców to mało wiarygodne źródło
Lepiej, żeby to nie było prawdą, bo okazałoby się, że nie wszyscy mają tam dobrze. Zresztą może to tylko chwilowe problemy.
Co znaczy "nie wszyscy mają tam dobrze"?