Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 wrz 2019, 8:57

Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 wrz 2019, 10:30

W zasadzie to trzy bazy. ;)

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 30 wrz 2019, 18:23

Szeregowy_Równoległy pisze:
30 wrz 2019, 8:57
Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
OIDP w każdym z przetargów nie było rygoru tylko jednej bazy. Po prostu każda z zajezdni musi mieć osobny certyfikat na każdy kontrakt. W ostatnim przetargu to nawet dopuszczono coś takiego jak dodatkowy plac postojowy.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2203
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 01 paź 2019, 18:51

Szeregowy_Równoległy pisze:
30 wrz 2019, 8:57
Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
Pomijając fakt dokręcania śruby, niekoniecznie zawsze zasadnej. To jest jeszcze druga kwestia, umowy najmu placu. Na Płochocińskiej jest umowa na 54 solówki i nic innego z tej firmy nie może się pojawić. Może na Estrady jest podobnie.

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 01 paź 2019, 20:16

Przede wszystkim zastanówmy się jaki jest sens wysyłania jednego autobusu w inne miejsce. A jak się zepsuje?

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 paź 2019, 20:24

MJ pisze:
01 paź 2019, 18:51
Pomijając fakt dokręcania śruby, niekoniecznie zawsze zasadnej. To jest jeszcze druga kwestia, umowy najmu placu. Na Płochocińskiej jest umowa na 54 solówki i nic innego z tej firmy nie może się pojawić. Może na Estrady jest podobnie.
Na końcu ulicy Klementowickiej często można zobaczyć Sprintera i/lub Futurę Arrivy. Wniosek taki że na bazę wstępu nie mają.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 01 paź 2019, 20:31

MJ pisze:
01 paź 2019, 18:51
Szeregowy_Równoległy pisze:
30 wrz 2019, 8:57
Ale tutaj mówimy o sytuacji, w której autobus zamiast stać w jednej, certyfikowanej zajezdni Arrivy miałby stać w innej, certyfikowanej zajezdni Arrivy, żeby zamiast wyjeżdżać z Białołęki, zaczynać w Mościskach. Trochę to bez sensu, że baza w Mościskach jest certyfikowana pod kątem U18, ale już U12 nie można tam postawić. Podejrzewam, że na etapie obmyślania założeń certyfikacji i przykręcania śruby ajentom, nikt nie przewidział, że jeden ajent może mieć dwie bazy.
Pomijając fakt dokręcania śruby, niekoniecznie zawsze zasadnej. To jest jeszcze druga kwestia, umowy najmu placu. Na Płochocińskiej jest umowa na 54 solówki i nic innego z tej firmy nie może się pojawić. Może na Estrady jest podobnie.
Na Plochocinska przyjeżdżają Otokary na stację diagnostyczną, swego czasu stacjonowaly SORy z Modlina, oraz wszelkiej maści Setry z różnych oddziałów Arrivy , więc terroru nie ma 🤣

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2203
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 02 paź 2019, 12:57

Czekałem, aż ktoś to napisze. :) Magazyn części też był kiedyś na Płochocińskiej dzisiaj już jest na Daniszewskiej... Uwierz mi, że gdyby mogły tam stać to na pewno coś by tam stało, zamiast w BTSie.

fraktal
Posty: 5476
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 02 paź 2019, 15:50

Tymczasem w Arrivie eldorado jeśli chodzi o liczbę kierowców chyba się skończyło. A muszą jeszcze trochę nowych pozyskać, by móc wyjechać z pełną 50 wozów przegubowych. Same U18 IV CNG mi się podobają. W przestrzeni pasażerskiej jest bardziej przestronnie niż w gazowych MANach.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 paź 2019, 17:50

alojz pisze:
01 paź 2019, 20:24
Na końcu ulicy Klementowickiej często można zobaczyć Sprintera i/lub Futurę Arrivy. Wniosek taki że na bazę wstępu nie mają.
Polecam ponowną wycieczkę. :)
MJ pisze:
02 paź 2019, 12:57
[...]zamiast w BTSie.
W BTS-ie nic nie stoi. :)
fraktal pisze:
02 paź 2019, 15:50
Tymczasem w Arrivie eldorado jeśli chodzi o liczbę kierowców chyba się skończyło. A muszą jeszcze trochę nowych pozyskać, by móc wyjechać z pełną 50 wozów przegubowych.[...]
Jakieś dowody na Twoją tezę? :)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2203
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 02 paź 2019, 19:16

Domas pisze:
02 paź 2019, 17:50
MJ pisze:
02 paź 2019, 12:57
[...]zamiast w BTSie.
W BTS-ie nic nie stoi. :)
Możliwe, że nie stoi, trochę mogło się pozmieniać od otwarcia bazy przy górce śmieciowej.

fraktal
Posty: 5476
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 02 paź 2019, 21:52

Domas pisze:
02 paź 2019, 17:50
fraktal pisze:
02 paź 2019, 15:50
Tymczasem w Arrivie eldorado jeśli chodzi o liczbę kierowców chyba się skończyło. A muszą jeszcze trochę nowych pozyskać, by móc wyjechać z pełną 50 wozów przegubowych.[...]
Jakieś dowody na Twoją tezę? :)
Żalą się młodzi kierowcy Arrivy, Domasie, że mają za dużo pracy. Szczegóły pozwolisz, że pozostawię dla siebie. To mimo wszystko wskazuje na kłopoty z obsadą.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 02 paź 2019, 22:40

fraktal pisze:
02 paź 2019, 21:52
Domas pisze:
02 paź 2019, 17:50

Jakieś dowody na Twoją tezę? :)
Żalą się młodzi kierowcy Arrivy, Domasie, że mają za dużo pracy. Szczegóły pozwolisz, że pozostawię dla siebie. To mimo wszystko wskazuje na kłopoty z obsadą.
Teorie spiskowe kierowców to mało wiarygodne źródło 😥

fraktal
Posty: 5476
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 paź 2019, 8:23

Lepiej, żeby to nie było prawdą, bo okazałoby się, że nie wszyscy mają tam dobrze. Zresztą może to tylko chwilowe problemy.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 paź 2019, 8:25

Co znaczy "nie wszyscy mają tam dobrze"?

ODPOWIEDZ