Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
9502 179
1814-166/011B za Woro
1418 717/2
8398 105/M2
8398 105/M2
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
6225 225/112+N45+N95+N25
6228 194/N25+N95+N25+N95
8112 132/N31+N37
8121 173/N33+N83+N33
8127 171/N33+N83+N33
8153 1/N38
8189 1/N36
8811 213/174+N36
8816 206/192+N34
8818 142/N32+N37+N81
8820 162/N34+N61
8822 172/N33+N83+N33
8873 2/N32
8878 261/504+N37+N31
8891 1/N01
6228 194/N25+N95+N25+N95
8112 132/N31+N37
8121 173/N33+N83+N33
8127 171/N33+N83+N33
8153 1/N38
8189 1/N36
8811 213/174+N36
8816 206/192+N34
8818 142/N32+N37+N81
8820 162/N34+N61
8822 172/N33+N83+N33
8873 2/N32
8878 261/504+N37+N31
8891 1/N01
To się nie opłaca wypisywać bo tak jest codziennieMilosnikKomunikacji pisze: ↑06 paź 2019, 1:396225 225/112+N45+N95+N25
6228 194/N25+N95+N25+N95
8112 132/N31+N37
8121 173/N33+N83+N33
8127 171/N33+N83+N33
8153 1/N38
8189 1/N36
8811 213/174+N36
8816 206/192+N34
8818 142/N32+N37+N81
8820 162/N34+N61
8822 172/N33+N83+N33
8873 2/N32
8878 261/504+N37+N31
8891 1/N01
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
8504 1/166
8802 3/166
8802 3/166
To pokauje głupotę kasowania wszystkich Jelczy. 10 szarpaków powinno trafić na Woronicza, 10 zostać na Kleszczowej, a na Stalowej zostałoby 20 Jelczy. A w ten sposób dalej nie będzie żadnej rezerwy solówek i stada przegubów na nockach.
Czy głupota? MZA i tak ma jednolitą stawkę niezależnie od wielkości taboru. A kasowanie Jelczy to tylko dlatego bo nie są całkowicie niskopodłogowe i nie mają klimatyzacji. Ewentualnie zostawienie Jelczy wyłącznie na linie nocne. A czemu nie...
Akurat Kleszczowa nie potrzebuje szarpaków bo nie ma problemu z solówkami, rezerwa jest wystarczająca.
8103 339/03(B)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
8145 192/3
8150 192/2
8861 166/7
8150 192/2
8861 166/7
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
To po co wystawiają przeguby na nocki?
To tym bardziej w interesie MZA powinno być puszczanie solówek w nocy. Skoro jest ta sama stawka, to bardziej opłaca się puścić solo, które jednak spali o te 15l/100km mniej, niż przegub.
Czyli nie ma wystarczającej rezerwy...