140 i 340 nadal mają bardzo dobre zapełnienia w godzinach szczytu. Szkoda tylko że najczęściej w kierunku Marek przyjeżdżają jednocześnie, bądź w bardzo krótkim odstępie czasu.Łukasz pisze: ↑04 paź 2019, 18:25412 w Markach, godzina 18:20, kierunek: Zielona Bialołęka. Na pokładzie jakieś 10 osób albo mniej.
140, 340, 738 jeżdżą masowo (praktycznie co światła się mija). Zapełnienie bez rewelacji.
199/512 solidnie przed Młodzieńczą, ale bez tłoku.
212 skręcające w Jórskiego: 0 osób.
Gdzie są ci ludzie?
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież linie z Marek i Radzymina nie zmieniły tras, a jadą dość daleko od metra, więc czemu by miało się tam coś zmienić? W nich zawsze był tłok w godzinach szczytu.
Właśnie przeczytałem, że 527 zmienia trasę - i nie żeby to była zmiana niekorzystna, ale...
W całej działalności działu od przewozów w ZTM jest najbardziej żałosne to, że mając dane (pomiary, prognozy ruchu na najwyższym poziomie - mogą zasymulować dowolną liczbę dokładnych scenariuszy tras i rozkładów), ludzi (w tym na Targówku ich mieszka co najmniej kilku), konsultacje itp. nie są w stanie dobrze przygotować tras. Coś zmienią, uruchomią, minie kilka dni, zmienią znowu i tak dalej.
Jest to bardzo nieprofesjonalne. Ryba zepsuła się od głowy, w zasadzie dwóch. Wracam do moich priorytetów dla tramwajów, bo szkoda czasu na taką dziecinadę.
W całej działalności działu od przewozów w ZTM jest najbardziej żałosne to, że mając dane (pomiary, prognozy ruchu na najwyższym poziomie - mogą zasymulować dowolną liczbę dokładnych scenariuszy tras i rozkładów), ludzi (w tym na Targówku ich mieszka co najmniej kilku), konsultacje itp. nie są w stanie dobrze przygotować tras. Coś zmienią, uruchomią, minie kilka dni, zmienią znowu i tak dalej.
Jest to bardzo nieprofesjonalne. Ryba zepsuła się od głowy, w zasadzie dwóch. Wracam do moich priorytetów dla tramwajów, bo szkoda czasu na taką dziecinadę.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
W samochodach. Spora grupa np moich znajomych przesiada się do swoich autŁukasz pisze: ↑04 paź 2019, 18:25412 w Markach, godzina 18:20, kierunek: Zielona Bialołęka. Na pokładzie jakieś 10 osób albo mniej.
140, 340, 738 jeżdżą masowo (praktycznie co światła się mija). Zapełnienie bez rewelacji.
199/512 solidnie przed Młodzieńczą, ale bez tłoku.
212 skręcające w Jórskiego: 0 osób.
Gdzie są ci ludzie?
Z tym 527 to jest dziecinada, jak pisze Jarek, bo zamiast zrobić coś, co chcą ci ludzie, to się kogoś drażni.
ŁK
Słabo pracowało po południu, bo mieszkańcy Derbów w drodze powrotnej szukali 527 na Trockiej... Widać niedoczytali albo się pogubili, że mają wysiadać z 527 na Trockiej, ale wsiadać do niego na Targówku Mieszkaniowym. Może teraz rzeczywiście po południu 527 zacznie pracować lepiej.
Bo to rzeczywiście ostro przejrzysty system, że rano i wieczorem jedzie się do/z innej stacji metra. Kuriozum najwyższego stopnia.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Już w sierpniu to kilka osób zgłaszało. Sam pamiętam swój wpis:
Ale niektórym taka patologiczna sytuacja nie przeszkadzała:Gdynianin pisze: ↑29 sie 2019, 14:03Bo 120, 160, 256 i 527 powinny odjeżdżać z jednego przystanku: Metro Trocka lub Metro Targówek Mieszkaniowy. Rozbijanie tego na różne przystanki jest bez sensu. Chętnie przeczytam, jaki jest cel rozbijania przesiadek z metra w kierunku Zielonej Białołęki na dwie stacje.
Na szczęście widać ZTM też zauważył, że rowiązanie w postaci rozbicia potoków na Głębocką/Skarbka na dwa przystanki to złe rozwiązanie.ashir pisze: ↑29 sie 2019, 14:17No to masz zestaw 120+160+527 z jednego przystanku Metro Targówek Mieszkaniowy lub zestaw 120+160+256 z jednego przystanku Metro Trocka. W czym problem?Gdynianin pisze: ↑29 sie 2019, 14:03Bo 120, 160, 256 i 527 powinny odjeżdżać z jednego przystanku: Metro Trocka lub Metro Targówek Mieszkaniowy. Rozbijanie tego na różne przystanki jest bez sensu. Chętnie przeczytam, jaki jest cel rozbijania przesiadek z metra w kierunku Zielonej Białołęki na dwie stacje.
Z ciekawości policzyłem sobie ile brygad udało się zyskać na ostatnich zmianach, wyszło mi, że przed uruchomieniem metra było następująco:
(szczyt A/poza szczytem/szczyt B/święto)
Było:
162 - 17/8/16/6
517 - 18/9/14/8
120 - 12/7/12/7
256 - 3/3/3/3
160 - 9/6/9/4
212 - 4/4/4/2
227 - 4/4/4/4
327 - 6/0/6/0
321 - 0/0/0/0
345 - 4/3/4/0
412 - 4/0/0/0
527 - 13/7/12/5
E-7 - 9/0/7/0
Jest teraz:
162 - 16/7/14/5
517 - 14/6/9/6
120 - 7/7/7/7
256 - 5/5/5/5
160 - 14/7/14/7
212 - 7/5/7/4
227 - 0/0/0/0
327 - 0/0/0/0
321 - 2/2/2/0
345 - 4/4/5/0
412 - 5/0/5/0
527 - 5/3/6/3
E-7 - 0/0/0/0
zysk:
162 - +1/+1/+2/+1
517 - +4/+3/+5/+2
120 - +5/0/+5/0
256 - -2/-2/-2/-2
160 - -5/-1/-5/-3
212 - -3/-1/-3/-2
227 - +4/+4/+4/+4
327 - +6/0/+6/0
321 - -2/-2/-2/0
345 - 0/-1/-1/0
412 - -1/0/-5/0
527 - +8/+4/+6/+2
E-7 - +9/0/+7/0
ogółem: +24/+5/+17/+2
Nie wiem czy coś nie pochrzaniłem z 412 i 527 bo tam jest jakiś bałagan z tymi łączeniami.
Ale generalnie jest pewien zysk w godzinach szczytu (przede wszystkim z likwidacji E-7, 327, 227, skrócenia 527), ale poza godzinami szczytu i w weekend różnica jest minimalna. Generalnie to co udało się odzyskać z 162 i 517 zeżarło wydłużone 160.
(szczyt A/poza szczytem/szczyt B/święto)
Było:
162 - 17/8/16/6
517 - 18/9/14/8
120 - 12/7/12/7
256 - 3/3/3/3
160 - 9/6/9/4
212 - 4/4/4/2
227 - 4/4/4/4
327 - 6/0/6/0
321 - 0/0/0/0
345 - 4/3/4/0
412 - 4/0/0/0
527 - 13/7/12/5
E-7 - 9/0/7/0
Jest teraz:
162 - 16/7/14/5
517 - 14/6/9/6
120 - 7/7/7/7
256 - 5/5/5/5
160 - 14/7/14/7
212 - 7/5/7/4
227 - 0/0/0/0
327 - 0/0/0/0
321 - 2/2/2/0
345 - 4/4/5/0
412 - 5/0/5/0
527 - 5/3/6/3
E-7 - 0/0/0/0
zysk:
162 - +1/+1/+2/+1
517 - +4/+3/+5/+2
120 - +5/0/+5/0
256 - -2/-2/-2/-2
160 - -5/-1/-5/-3
212 - -3/-1/-3/-2
227 - +4/+4/+4/+4
327 - +6/0/+6/0
321 - -2/-2/-2/0
345 - 0/-1/-1/0
412 - -1/0/-5/0
527 - +8/+4/+6/+2
E-7 - +9/0/+7/0
ogółem: +24/+5/+17/+2
Nie wiem czy coś nie pochrzaniłem z 412 i 527 bo tam jest jakiś bałagan z tymi łączeniami.
Ale generalnie jest pewien zysk w godzinach szczytu (przede wszystkim z likwidacji E-7, 327, 227, skrócenia 527), ale poza godzinami szczytu i w weekend różnica jest minimalna. Generalnie to co udało się odzyskać z 162 i 517 zeżarło wydłużone 160.
24 rano to bardzo dużo, bo to jest granica wytrzymałości systemu. Poza szczytem to powinno być tak, że rozrastające się osiedla dostają coraz więcej, głównie przez dojazd do metra. Ale czy tak jest...
ŁK
Zapomniales o 169 (ktore przed wakacjami bylo co 10).mb112 pisze: ↑08 paź 2019, 20:24Z ciekawości policzyłem sobie ile brygad udało się zyskać na ostatnich zmianach, wyszło mi, że przed uruchomieniem metra było następująco:
(szczyt A/poza szczytem/szczyt B/święto)
Było:
162 - 17/8/16/6
517 - 18/9/14/8
120 - 12/7/12/7
256 - 3/3/3/3
160 - 9/6/9/4
212 - 4/4/4/2
227 - 4/4/4/4
327 - 6/0/6/0
321 - 0/0/0/0
345 - 4/3/4/0
412 - 4/0/0/0
527 - 13/7/12/5
E-7 - 9/0/7/0
Jest teraz:
162 - 16/7/14/5
517 - 14/6/9/6
120 - 7/7/7/7
256 - 5/5/5/5
160 - 14/7/14/7
212 - 7/5/7/4
227 - 0/0/0/0
327 - 0/0/0/0
321 - 2/2/2/0
345 - 4/4/5/0
412 - 5/0/5/0
527 - 5/3/6/3
E-7 - 0/0/0/0
zysk:
162 - +1/+1/+2/+1
517 - +4/+3/+5/+2
120 - +5/0/+5/0
256 - -2/-2/-2/-2
160 - -5/-1/-5/-3
212 - -3/-1/-3/-2
227 - +4/+4/+4/+4
327 - +6/0/+6/0
321 - -2/-2/-2/0
345 - 0/-1/-1/0
412 - -1/0/-5/0
527 - +8/+4/+6/+2
E-7 - +9/0/+7/0
ogółem: +24/+5/+17/+2
Nie wiem czy coś nie pochrzaniłem z 412 i 527 bo tam jest jakiś bałagan z tymi łączeniami.
Ale generalnie jest pewien zysk w godzinach szczytu (przede wszystkim z likwidacji E-7, 327, 227, skrócenia 527), ale poza godzinami szczytu i w weekend różnica jest minimalna. Generalnie to co udało się odzyskać z 162 i 517 zeżarło wydłużone 160.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Tak, wiem, tyle że to już wcześniej zmienili i nie mam gdzie sprawdzić archiwalnego rozkładu (czy raczej układu brygad). Ale chyba brygady z dawnego 169 podzieliły się teraz na 169 i 269.
-
- Posty: 5087
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Na dawnym 169 było 9 brygad teraz jest 5, a na 269 też 5. Więc dodano jedną brygadę.
No i 500 chyba pocięto.