Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 paź 2019, 9:41

Może właśnie się gryzą detektory w kodzie programu?
ŁK

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 01 paź 2019, 17:42

Ciepłownia Wola i Reduta Wolska bez priorytetu

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 paź 2019, 14:52

Jagiellońska / Ratuszowa - priorytet prawie pełny

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 paź 2019, 16:05

Fajnie. A pozostałe fazy? Bo tamto skrzyżowanie to jakiś koszmar?
ŁK

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 paź 2019, 19:29

Nie rozumiem pytania. No pozostałe fazy też są realizowane, zmieniają się, korków jakichś wielkich nie widziałem - przynajmniej na tle tego, co było wcześniej.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 paź 2019, 20:18

Ratuszowa luksus. Trza zmienić Wileński 4, 20 i 23 w kierunku Mostu stoi się po dwa razy wieczorem a nawet i w szczycie. Raz zapala się pierwsze w momencie zapalenia drugiego i zdążysz a raz pierwsze zapala się w momencie gdy drugie zaraz gaśnie mimo iż stoisz chwilę pod sygnalizatorem efekt dwa stoją pod pierwszym na drugi cykl skręcają w lewo zaś trzeci znów zostaje i domino rośnie.

Kiedy na stałe będzie cykl taki jak wieczorem Okopowa/ Chłodna. Ruszasz z pod muzeum łapiesz Chłodną bo trzyma idealnie wjeżdżasz na Kercelak stojąc tylko kilka sekund pod sygnalizatorem dostajesz światło bo wjeżdżasz pod sygnalizator w momencie startu aut dla przeciwległego kierunku, a nie jak w szczycie. Ruszasz z Muzeum gaśnie za chwilę Chłodna. I jak stoisz na pierwszego i ruszysz z kopyta to łapiesz Kercelak jak nie to kwitniesz cały cykl. Nie można tego tak ustawić by było jakoś normalnie wystarczy Chłodną przytrzymać 15 sekund i startując z Muzeum na początku cyklu spokojnie byś wjechał pod Kercelak i po chwili dostał światło tak jak po szczycie. Nawet dwa spokojnie by się ewakuowały. No i kiedy ruszy priorytet na Okopowej od Powazkowskiej do Leszno. I co z Reymonta i Conrada no i Piastów Śląskich staloczasowka jak trza. Efekt 28 Reymonta 0 Piastów minus 3.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 paź 2019, 21:56

Wszystko w swoim czasie.
Na Powstańców zostały przygotowane najbardziej wypasione algorytmy, szczególnie przy Broniewskiego.
Do Targowej się nigdy nie dotykałem, wyjąwszy przejście między Ząbkowską a Kijowską. Powinienem?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 12 paź 2019, 22:24

Zdecydowanie, jeszcze w 2015 po Targowej jechało się dobrze, ale już od paru lat jest dramat.

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 paź 2019, 0:12

Jarek pisze:Nie rozumiem pytania. No pozostałe fazy też są realizowane, zmieniają się, korków jakichś wielkich nie widziałem - przynajmniej na tle tego, co było wcześniej.
Tak, o to mi chodziło. Bo to niby małe skrzyżowanko, na którym od Ratuszowej był permanentny korek, a zielone w prawo w kier. Starzynskiego wpadało akurat w zielone dla pieszych i tak w kółko.
ŁK

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 paź 2019, 12:14

A teraz w prawo jest podfaza bez pieszych i zielona strzałka, ilekroć jedzie tramwaj. Zobacz na własne oczy.

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 paź 2019, 12:52

Jarek pisze:A teraz w prawo jest podfaza bez pieszych i zielona strzałka, ilekroć jedzie tramwaj. Zobacz na własne oczy.
Z chęcią :) A kiedy rondo UE? Czy przejazd między Rondem UE a Domaniewską też coś zyska?

I czy jak otworzą Postępu, to tam też będzie priorytet od razu?
ŁK

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 13 paź 2019, 15:45

Puławska w okolicach Pl. UL - jakoś w planach?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 paź 2019, 16:28

Rondo UE zrobione w sensie zaprojektowane. Postępu też. Powinno się bajecznie jeździć.

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 13 paź 2019, 20:20

Jarek pisze:
13 paź 2019, 16:28
Rondo UE zrobione w sensie zaprojektowane. Postępu też. Powinno się bajecznie jeździć.
A kiedy można się spodziewać wdrożenia?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 paź 2019, 21:11

kajo pisze:
Jarek pisze:
13 paź 2019, 16:28
Rondo UE zrobione w sensie zaprojektowane. Postępu też. Powinno się bajecznie jeździć.
A kiedy można się spodziewać wdrożenia?
Ch ich wie. Jeszcze te przejścia mają rzeźbić i wcześniej bym się nie spodziewał. Tylko UE i tak jest robione pod stałoczasówkę.
ŁK

ODPOWIEDZ