Objazdy i inne okresowe zmiany tras

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 31 paź 2006, 20:51

Siecool pisze:Trasa marzenie, ciekawe jaki to będzie miało rozkład i jak to będzie wyglądać w kontekście ruchu na linii kolejowej.
Jedna brygada takie kółko chyba w 6-10 minut zrobi. Nic tylko kierowcy należy bardzo współczuć.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 31 paź 2006, 20:56

R-11 Kleszczowa pisze:Jedna brygada takie kółko chyba w 6-10 minut zrobi. Nic tylko kierowcy należy bardzo współczuć.
522 toaletę ma na Wilanowie, a tu dla 209 chyba Toi-Toi postawią? Bo jak nie to rzeczywiście tylko współczuć. :zdziwko:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36745
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 31 paź 2006, 21:03

Moment - a gdzie on przy Znanej zawróci? Można bezpośrednio z Boznańskiej w lewo w Jana Olbrachta, ale wtedy omija się przystanek, a nie widzę wzmianki o tymczasowym. A może, skoro w sumie nie trzeba częściej niż 522, resztę czasu na kółku zajmie postój z możliwością zjazdu przez Antka Rozpylacza i Pustolę na R-6 do toalety? :-k ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 31 paź 2006, 21:07

OIDP przystanek jest między Boznańską i Stromą, więc nie widzę problemu.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 paź 2006, 21:13

Siecool pisze:OIDP przystanek jest między Boznańską i Stromą, więc nie widzę problemu.
Wedle wspomnianego wyżej planu między Znaną a Boznańskiej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 31 paź 2006, 21:27

Tylko czy mówicie o przystanku na Jana Olbrachta (faktycznie miedzy Znaną i Olgi Boznańskiej) czy o przystanku na Strąkowej między Stromą, a Boznańskiej :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 paź 2006, 21:30

Mówimy o przystankach w ZP ZNANA, a nie ZP STRĄKOWA :>
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 31 paź 2006, 21:40

Okej, to teraz ja przedstawię swój tok rozumowania:
Obrazek
Na pętli stoi 3304 (przed nim stała wcześniejsza brygada, dlatego tak daleko). Na zdjęciu widać czerwony daszek budynku (między busem a słupkiem, w tle za drzewami). Teraz rzut oka tutaj:
Obrazek na położenie budynku z czerwonym daszkiem względem ulic. Jak widać bus stał +- u wylotu Boznańskiej, ale w przypadku skrętu z Boznańskiej w lewo też łapie się na przystanek (zresztą jego położenie można ustalić na podstawie długości szarego chodnika przy ulicy).
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 31 paź 2006, 22:25

We wrzesniu w temacie Projekt Bemowo-Centrum pisałem o puszczeniu linii przez ten przejazd, przy nie dużym nakładzie finansowym na remont tegoż przejazdu.
Teraz nagle bez remontu ZTM puszcza owa trasą linie zastępczą.
Może sie okazać wkrótce, że owa trasa jest dobrym skrótem i puszczą tam na stałe autobus.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 31 paź 2006, 22:41

jacek pisze:Może sie okazać wkrótce, że owa trasa jest dobrym skrótem i puszczą tam na stałe autobus.
Pod warunkiem że będzie to linia obsługiwana solówkami (czyli nie 522). Te zakręty z Człuchowskiej w Kruszyńską a szczególnie z Kruszyńskiej w Strąkową są za ciasne na coś większego.
Może 129 po wyjechaniu z tunelu z Włoch przez Powstańców Śląskich - Strąkowa - Boznańskiej - Olbrachta (powrót Stroma - Strąkowa - Oświatowa - Człuchowska) - Górczewska - Ciołka - Obozowa - Ks.Bolesława - Obrońcow Tobruku - Powązkowska - Maczka - Powstańców Śląskich - Conrada -CHOMICZÓWKA
Może jest to propozycja dość utopijna i trzeba by było niektóre ulice przebudować (skasować garby),ale przedewszystkim brałem pod uwagę że tą linie obsługuje Mobilis krótkimi wozami ,a trasa którą zaproponowałem nie jest w stanie przyjąć większych wozów. Na Obrońców Tobruku komunikacja miejska jest potrzebna , więc wcześniej czy później coś trzeba będzie tam zrobić.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 31 paź 2006, 23:35

Sadek pisze:
jacek pisze:Może sie okazać wkrótce, że owa trasa jest dobrym skrótem i puszczą tam na stałe autobus.
Pod warunkiem że będzie to linia obsługiwana solówkami (czyli nie 522). Te zakręty z Człuchowskiej w Kruszyńską a szczególnie z Kruszyńskiej w Strąkową są za ciasne na coś większego.
Może 129 po wyjechaniu z tunelu z Włoch przez Powstańców Śląskich - Strąkowa - Boznańskiej - Olbrachta (powrót Stroma - Strąkowa - Oświatowa - Człuchowska) - Górczewska - Ciołka - Obozowa - Ks.Bolesława - Obrońcow Tobruku - Powązkowska - Maczka - Powstańców Śląskich - Conrada -CHOMICZÓWKA
Może jest to propozycja dość utopijna i trzeba by było niektóre ulice przebudować (skasować garby),ale przede wszystkim brałem pod uwagę że tą linie obsługuje Mobilis krótkimi wozami ,a trasa którą zaproponowałem nie jest w stanie przyjąć większych wozów. Na Obrońców Tobruku komunikacja miejska jest potrzebna , więc wcześniej czy później coś trzeba będzie tam zrobić.
O 129 wspominałem,we wrzesniowym projekcie, gdyż idealnie by tam pasowała , ale myslałem też o linii 194 i przedłużeniu jej poprzez Górczewską, do Powązek ,poprzez Młynów.To jednak by wymagało większych nakładów finansowych, aby wyremontować przejazd i jego okolice na starych Jelonkach.
Czas pokaże, czy będzie zainteresowanie tym rejonem, jako alterią komunikacyjną?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8627
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 01 lis 2006, 0:03

Bastian pisze:A może, skoro w sumie nie trzeba częściej niż 522, resztę czasu na kółku zajmie postój z możliwością zjazdu przez Antka Rozpylacza i Pustolę na R-6 do toalety?
:arrow: A jest taka możliwość przejazdu? Bo jeśli tak, to czemu nie wykorzystali tych ulic do objazdu? :-k

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1636
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 01 lis 2006, 0:06

Bastian pisze:
522: (w obu kierunkach) od skrzyżowania ulic Górczewska/Deotymy/Elekcyjna ulicami: Elekcyjna – Wolska – Redutowa – ZAJEZDNIA REDUTOWA 52 – (powrót: Redutowa – Pustola – Norwida – Nakielska – Redutowa)
A Baltazara gdzie?

Swoją drogą - znowu mały absurd: jak "w obu kierunkach", skoro w drugim inaczej? Ale o tym chyba już kiedyś była dyskusja... 8-)
Od dnia 03.11.br od początku kursowania uruchomiona zostaje linia zastępcza 209 kursująca po trasie:
ZNANA – Jana Olbrachta – Stroma – Strąkowa – Powstańców Śląskich – zawrotka przy Straży Pożarnej – Powstańców Śląskich – Człuchowska – Kruszyńska – Strąkowa – Boznańskiej – Jana Olbrachta – ZNANA
Rany julek! Przez przejazd! Oczom własnym nie wierzę! :shock:

Czy ta linia przypadkiem nie pobije rekordu "krótkości" linii KM? 113 przy niej wydaje się długie, a z dawnych linii też sobie nie przypominam takiego karzełka... :-k
381

[ Dodano: 2006-11-01, 00:09 ]
Bastian pisze:
Utrudnienia związane są z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Redutowa i Jana Olbrachta.
A po co tam rondo? :-s
Przyda się ale nie wszyscy potrafią jeżdzić po rondzie

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 01 lis 2006, 0:37

Była jeszcze swego czasu linia 331, nie grzesząca zbytnią długościa i frekwencją.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8627
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 01 lis 2006, 0:42

jacek pisze:Była jeszcze swego czasu linia 331, nie grzesząca zbytnią długościa i frekwencją.
:arrow: A którędy jeździła? Chciałem to sprawdzić na Trasbusie, ale nie chce się otworzyć.

Zablokowany