Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Generalnie jeżdżenie pociągami z postojami przy każdej latarni 160 km/h jest całkowicie pozbawione sensu, bo odzyski czasowe są niezauważalne. Oczywiście odrębnym tematem jest prawie całkowity brak pociągów przyspieszonych, które 160 jeździć mogłyby i powinny; tymczasem jest ich garstka, a i w tej garstce 160 normą nie jest.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Wreszcie jakieś media to zauważyły (pierwszy punkt o taborze): http://tvccls.pl/2018/05/10/spolecznosc ... ni-gorzej/
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Zmusić Koleje Mazowieckie, ciekawie
http://inforail.pl/mazowieckie-gamy-wyc ... 11946.html
Mazowieckie Gamy wycofane z ruchu. Problemy ze sterowaniem
Nie pierwszy i nie ostatni raz stoją w krzakach pod szopą.
Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Skoro niedawno jeździł w Żmigrodzie, a sam UTK ma 60 dni na przekładanie papierów, to sam sobie odpowiedz na to pytanie.zxcvbnm pisze: ↑27 paź 2019, 21:40Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
Czy istnieje jakiś serwis/wykaz z informacją jaki rodzaj taboru KM jest wysyłany na konkretne połączenie/linię?
Właśnie starałem się znaleźć jakiś nowszy artykuł mówiący kiedy przyjadą Flirty i jedyne co znalazłem to od nowego rozkładu, ale wydaje się to nierealne, wiadomo może coś na ten temat? Źle szukam? Koleje Mazowieckie się nie chwalą?kveld pisze: ↑28 paź 2019, 12:04Skoro niedawno jeździł w Żmigrodzie, a sam UTK ma 60 dni na przekładanie papierów, to sam sobie odpowiedz na to pytanie.zxcvbnm pisze: ↑27 paź 2019, 21:40Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Oficjalnie - "pociągi wejdą do eksploatacji w pierwszej połowie 2020 r. w czasie trwania nowego r.j.", ale nie potrafią podać konkretnego miesiąca co jest bardzo zastanawiające.
Nieoficjalnie - opóźniona homologacja, najwcześniej to luty. Nie tylko PESA ma opóźnienia. (Aby wyjechał w listopadzie na testach w Żmigrodzie powinien być już w lipcu).
Nieoficjalnie - opóźniona homologacja, najwcześniej to luty. Nie tylko PESA ma opóźnienia. (Aby wyjechał w listopadzie na testach w Żmigrodzie powinien być już w lipcu).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Czy EN57AL są ostatnio w jakimś stopniu modernizowane? Wczoraj jechałem EN57AL-1657 i miał zupełnie inny sygnał otwierania drzwi. Sygnał jest identyczny jak w najnowszych Elfach 2 i po raz pierwszy się spotkałem żeby był zastosowany w innym składzie.
To cecha najnowszej partii modernizacji, tzn. 39 składów modernizowanych w latach 2016-2017.
Jestem za wymianą dźwięków we wszystkich modernizacjach - to co odstawiono w AKM v. 2013 i AL v. 2014-2015 jest koszmarne.
Zdaje się, że teraz zunifikowano pewne elementy i te same dźwięki stosowane są w nowych składach, czy ELF2 czy Impuls 2.
Jestem za wymianą dźwięków we wszystkich modernizacjach - to co odstawiono w AKM v. 2013 i AL v. 2014-2015 jest koszmarne.
Zdaje się, że teraz zunifikowano pewne elementy i te same dźwięki stosowane są w nowych składach, czy ELF2 czy Impuls 2.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Faktycznie ten nowy sygnał jest dużo przyjemniejszy dla ucha i zarazem dość charakterystyczny.zxcvbnm pisze: ↑23 lis 2019, 11:01To cecha najnowszej partii modernizacji, tzn. 39 składów modernizowanych w latach 2016-2017.
Jestem za wymianą dźwięków we wszystkich modernizacjach - to co odstawiono w AKM v. 2013 i AL v. 2014-2015 jest koszmarne.
Zdaje się, że teraz zunifikowano pewne elementy i te same dźwięki stosowane są w nowych składach, czy ELF2 czy Impuls 2.
Ile jeszcze będzie trwał ten cyrk z Flirtami 3 dla KM? Opóźnienie wynosi już kilka ładnych miesięcy, a one wciąż na testach... Z takim tempem odbiór będzie gdzieś w kwietniu. Widocznie Stadler uznał, że bez przeszkód będą testować eksperymentalny system ETCS2 B3 ich produkcji i nikt nie będzie domagał się kar... oby się przeliczyli. Czas biegnie, luty to już 3 miesiące.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2